#1
Donderdag 14 februari, dag 3.
Ik baal er ongelooflijk van dat mijn post van gisterenavond er nog niet op staat (no hard feelings naar de forumbeheerders, want ik heb er ook echt wel begrip voor dat zij niet 24/7 posts verwerken en ben ze erg dankbaar voor dit forum). Ik vind het fijn om mijn oude post terug te lezen en eventuele reacties te lezen, wat nu dus niet mogelijk is.
Vandaag heb ik een zware dag op mijn stage gehad, veel onverwachte gebeurtenissen waardoor ik erg onrustig word, zeker nu in net begonnen ben met afkicken. Vervolgens was ik net te laat bij de apotheek waardoor deze al gesloten was en toen ik thuiskwam lag er een aanslag van de belastingsdienst op de mat. Jeez, wat heb ik me de afgelopen 2 uur rot gevoeld. Toch heb ik gekookt voor mezelf en nog steeds niet gegamed/geblowed/gerookt.
Vannacht heb ik voor het eerst wat slechter geslapen. Ik heb volgens mij wel eens gelezen dat mensen die blowen slecht slapen. Bij mij juist niet... ik lag altijd in een soort ''coma'' (super diepe slaap, hoorde vaak mijn wekker zelfs niet).
Vannacht kon ik voor het eerst moeilijk in slaap komen en was al een uur eerder wakker dan mijn wekker afging. Ik heb weer liggen zweten als een.... jeetje... wat is die uitdrukking....otter?!
Nu ik net een mailtje naar mijn ouders heb gestuurd en ik nu zit te typen op dit forum voel ik me gelukkig weer wat rustiger en positiever. Morgen wordt wel een spannende dag omdat ik dan voor het eerst sinds ik gestop ben geen ''verplichte dingen'' heb, dus ik moet mijn eigen dag volledig gaan invullen. Misschien ga ik morgen alvast mijn huiskamer opnieuw inrichten als ondersteuning voor mijn frisse start.
Groet, M
Ik baal er ongelooflijk van dat mijn post van gisterenavond er nog niet op staat (no hard feelings naar de forumbeheerders, want ik heb er ook echt wel begrip voor dat zij niet 24/7 posts verwerken en ben ze erg dankbaar voor dit forum). Ik vind het fijn om mijn oude post terug te lezen en eventuele reacties te lezen, wat nu dus niet mogelijk is.
Vandaag heb ik een zware dag op mijn stage gehad, veel onverwachte gebeurtenissen waardoor ik erg onrustig word, zeker nu in net begonnen ben met afkicken. Vervolgens was ik net te laat bij de apotheek waardoor deze al gesloten was en toen ik thuiskwam lag er een aanslag van de belastingsdienst op de mat. Jeez, wat heb ik me de afgelopen 2 uur rot gevoeld. Toch heb ik gekookt voor mezelf en nog steeds niet gegamed/geblowed/gerookt.
Vannacht heb ik voor het eerst wat slechter geslapen. Ik heb volgens mij wel eens gelezen dat mensen die blowen slecht slapen. Bij mij juist niet... ik lag altijd in een soort ''coma'' (super diepe slaap, hoorde vaak mijn wekker zelfs niet).
Vannacht kon ik voor het eerst moeilijk in slaap komen en was al een uur eerder wakker dan mijn wekker afging. Ik heb weer liggen zweten als een.... jeetje... wat is die uitdrukking....otter?!
Nu ik net een mailtje naar mijn ouders heb gestuurd en ik nu zit te typen op dit forum voel ik me gelukkig weer wat rustiger en positiever. Morgen wordt wel een spannende dag omdat ik dan voor het eerst sinds ik gestop ben geen ''verplichte dingen'' heb, dus ik moet mijn eigen dag volledig gaan invullen. Misschien ga ik morgen alvast mijn huiskamer opnieuw inrichten als ondersteuning voor mijn frisse start.
Groet, M
