#1
Ik gebruik nog steeds af en toe speed, coke vrijwel nooit. Ik heb in ieder geval voor mezelf de regel dat ik niet speed ga regelen als ik gedronken heb. Als ik trek heb in speed neem ik het vooraf al mee, dan weet ik in ieder geval zeker dat het gepland gebeurd. Als ik er later trek ik krijg, pech. Er is altijd een reden waarom ik het niet vooraf meegenomen heb :P