Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey Fool, aller eerst bedankt voor je reactie! Dat is makkelijker gezegd als gedaan, ik ben namelijk ook een stevige drinker. Ben al gestopt met wiet roken (3jaar lang gedaan) vind alcohol los laten ook erg moeilijk. Zie het als dat ik soms eerst in m'n hoofd plan niet veel te drinken "och, een drankje kan wel" "3kan ook geen kwaad" en de volgende stappen kun je zelf wel bedenken. Groet"
"Dag leden, Ik ben een jongen van 19 jaar oud, heb heel wat ervaring met verschillende soorten drugs. Ik heb anderhalfjaar geleden voor het eerst coke gebruikt. In het begin vond ik het maar niks, rot spul, maar in de loop der tijd ben ik het gaan waarderen (helaas). In de zomervakantie ben ik het steeds vaker gaan gebruiken en steeds grotere doseringen, niet extreem hoog, het begon met een of 2 puntjes op een avond, daarna een kwart grammetje op een avond en het is nu opgelopen tot een halve gram per avond. Ik gebruik coke wekelijks, maar hou het wel alleen in het weekend. Het grappigste is dat ik altijd op s' maandags tot vrijdags denk "ik ga geen coke doen deze zaterdag" en als ik dan s' zaterdags met m'n maten ben en heb een stuk of 6 - 7 pilsjes op, dan komt de drang extreem erg aanzetten. Dan ga ik altijd m'n hele contactenlijst doorscrollen tot iemand tijd heeft me wat coke te komen brengen (of te laten halen). Ik presteer goed op m'n studie, heb een goede band met m'n ouders, dus op dat gebied beïnvloed het m'n dagelijks leven niet. Vind het alleen zo beangstigend dat ik het effect van alcohol zonder coke saai begin te vinden.. Iemand soortgelijke ervaringen? Tips? Reacties zijn welkom, het liefst zo veel mogelijk. Wou het gewoon even kwijt. Groet, Joe"
"Bedankt Fool ! Ik ga denk ik na elke zaterdag een post plaatsen over hoe het verlopen is in het weekend (of ik toegegeven heb aan mijn slechte gewoonte of gewoon hoe ik me gevoeld heb/wat er door me heen is gegaan), mocht je er geïnteresseerd in zijn. Gr Joe"
"Hey Sirerik, misschien ben ik vergeten te vermelden dat ik maar een studentenbaantje heb en dat ik naast het weekend nauwelijks tijd heb om me elke dag vol te stoppen met sos. Dus zo'n "hardcore junkie" als jij kan ik helaas nooit van m'n leven worden, want ja zoveel geld als jou heb ik gewoon helaas niet.. haha wel respect voor je, dat je die life leeft en toch via un internet site iedereen die close komt er voor probeert te behoeden ! bedankt voor je reactie, ik kom er wel. Wil jou ook graag succes wensen Gr Joe"
"Hey Smartie, bedankt voor je reactie Gebruik je wel nog steeds coke of speed of ben jij nu echt gestopt. Gr"
"Bedankt voor de reacties, Ik ga komende weekenden inderdaad niet met m'n maten chillen, had ik mezelf al voorgenomen, puur om me te beschermen tegen mezelf. Even geen alcohol, zal ook niks anders dan goed zijn voor m'n lever. Heb geluk dat dinsdag Halo 5 uitkomt, hier zal ik wel even zoet mee zijn denk ik zo. Heb dit weekend trouwens wel nog coke gehad, maar zelf niets gehaald enkel twee puntjes gekregen van een maat. Beter inderdaad maar even weg uit het voor mij bekende gebruikersmileu, doet me weinig goeds. Gr Joe"
"Hey Lecramr, Bedankt voor je reactie! Gek he dat wanneer iemand die anoniem via internet me sterkte toewenst het me toch heel erg goed doet ! Coke heb ik nooit standaard op zak, dus valt weinig door de plee te spoelen haha ;p haal het altijd pas als ik gezopen heb. Vandaar maar even nuchter blijven voor de komende 2maanden ofzo. Misschien weer heel af en toe een jointje roken maximaal. Ben wel blij dat ik deze stappen zelf wil ondernemen en niet het schip tot aan de bodem heb laten zinken, dan had ik een ietsje groter probleem gehad. Gr Joe"
"Hey Bobsacamano, Zal ik zeker doen! Jij ook erg bedankt voor de digitale steun! Ik ga zeker m'n best doen! Grtz Joe"
"Hoi, Ik heb een vraagje, elke keer wanneer ik een stimulerend middel gebruik (XTC/Speed/Coke) gaan mijn kaken op en neer als een gek. Als ik met mijn vriendengroep XTC gebruik dan is het grappig en kijkt iedereen naar elkaar en hebben we met z'n allen lol. Maar als ik bijvoorbeeld speed of Coke heb gebuikt dan heeft de rest nauwelijks last van kaakschaatsen. Dus dan kijkt niet iedereen naar elkaar maar naar mij. Bij mijn eigen vrienden heb ik dr ook geen last van en kunnen we er alsnog allemaal mee lachen. Maar hier mijn probleem, als ik ook maar 1 lijntje gehad heb wanneer ik van plan ben uit te gaan dan is 't enige wat ik hoor van (vaag) bekende(n) die ik tegen kom: 'OH HEB JE PILLEN GEHAD?!?'. Iemand die iets soortgelijks ervaart? Een oplossing? Tips? Iets anders? Gr."
"Dit weekend ben ik erg sterk geweest en ik ben er trots op! Er werd om me heen overal speed en coke gesnoven, maar ik heb niet toegegeven en alleen toegekeken. Ik heb wel gewoon alcohol gedronken. Die meid waar ik het over had heeft me gisteravond geditcht, des te meer reden had ik om te snuiven, maar heb het alsnog weerstaan ! Ik ben trots op mezelf"