en het is tijd voor een droog shirt en een bak koffie met een shaggie en daar moet ik het mee doen.
Dat klinkt heel erg bekend, zeg ik met een sjekkie in mijn hand en een kop Kersenthee. Haha, geloof het of niet, ook ik heb een droog shirtje aangetrokken.
Van dat roken kom ik ook nog wel af! Vannacht ook behoorlijk liggen zweten, ondanks de CBD olie.
Geeft wiet je nu nog een meerwaarde in je leven? Omdat je hier nu bent en reageert denk ik dat die meerwaarde wel verdwenen is. Je bent lekker bezig met het ontgiften van je lichaam en dat neemt tijd, hou vol!!!
Wat jij hebt meegemaakt gaat je ook niet in de koude kleren zitten, Jezus man. Het huis uit op je 17e, emotionele mishandeling en teelbal kanker. Mijn God.
het blowen is Mn enige verzetje en helpt me mezelf bij de situatie neer te leggen!
Dat denk je maar! Je probeert weg te komen uit je situatie, vluchtgedrag. Zo hoef je je problemen niet te onderkennen. Ik ken het en ik denk dat je het zelf ook wel beseft. Probeer je te beseffen hoe rijk je bent met een moeder, vrouw, dochter, hond en woning, en naar ik aanneem, een gevulde koelkast. Dat is rijkdom. Dat besef je eigenlijk pas als je het niet meer hebt. Zorg ervoor dat je dat niet kwijtraakt. Dan pas wordt het echt moeilijk.
Wat betreft die hoge bloeddruk neem ik aan dat je hebt geprobeerd om dat aan te pakken. Stop met roken! Vandaag nog! Zelfs meeroken kan zorgen voor een hogere bloeddruk! Bij elk haaltje wat je van een sjekkie neemt stijgt je bloeddruk. Stop. Je sloopt je hart. Heb je enig idee wat je de mensen om je heen aandoet mocht je 'omvallen'? Je kan dat niet maken tegenover de mensen die je lief hebt!! Ook die maken zich zorgen. Laat dat zoutvaatje staan, en stop met roken. Doe wat je kan om je hart te redden. Eet vers. Geen verpakt voedsel meer, veel te veel zout. Doe wat je kan, je bent dat min of meer verplicht tegenover je geliefden. Drink minder koffie en drink minder alcohol mocht je dat doen.
Voor mij is het zo duidelijk nu, omdat ik alleen in een sloopflatje zit heb ik alle tijd om na te denken. Je belangrijkste 'bezit' zijn de mensen om je heen niet een zakje wiet. Je hebt tegenover hen een verplichting! En wiet is je vriendje niet, dat lijkt alleen maar zo. Vroeger was het een vriend maar je komt niet voor niets naar dit forum. Je vriendje is je vijand geworden. Zweten, niet kunnen slapen en cravings, het continu denken aan je 'vriendje'. Dat zijn niet de acties van een 'vriend.' Voor jouw vriendschap betaal je hoge tol en je krijgt er bijna niets voor terug. Een beetje (schijn)rust, wat je niet eens echte rust brengt maar je eigenlijk uitput. Weet je hoe hard je lichaam aan het werk is als je blowt?
Het enige wat je doen kan is je leven aanpassen om jezelf te verbeteren. Waarom? Omdat jij precies weet waar je uitkomt als je niet stopt en wij weten heus wel dat het bewandelen van die weg uiteindelijk leid tot NIETS. Daarom heb je maar 1 plicht. Verbeter je leven, hoe moeilijk ook. Doe het niet alleen voor jezelf maar ook voor je geliefden, opoffering is de grootste uiting van liefde. DAT is waar het om gaat! Kom op man! Verstand op nul en gaan. Gewoon blijven ademen, stapje voor stapje doen en je komt er wel.
Vergeet niet dat elke gedachte die je hebt gewoon een gedachte is. Het bepaalt niet wie je bent. Je bent als mens oneindig veel sterker dan een gedachte. Jouw acties bepalen wie je bent, niet je gedachten.