"Wederom goeden nacht alle,
@ Ganggang, Zeelanddude en Bad Karma, bedankt voor jullie reactie’s en steun!!
@ Bad Karma, ik heb alles gelezen en als ik wat stabieler ben reageer ik in jouw topic, je bent erg sterk en goed bezig!
Hoe is het mij vandaag vergaan,
Ik ben vanmorgen om ongeveer 08.00u in slaap gevalen en heb geslapen tot ongeveer 14.30u, dit heeft me goed gedaan en weer wat kracht opgeleverd waardoor ik ook vandaag dag 4 niet geblowd heb en dus ook niet bij de coffeeshop ben geweest!
Vanavond heb ik lekker andijvie met spekjes gegeten, daarna voetbal gekeken en het politieke debat met Rutte en Bijleveld, voor de nodige afleiding.
Een prima avond, maar wel leeg en zonder glans zonder Mn jointje, het blijft ook maar in Mn hoofd zitten en dat is ook het grootste probleem voor mij.
Ik blow vanaf mijn 15de en ben inmiddels 51 jaar, ik weet dus niet meer hoe het is om niet te blowen en dan plezier of interesse te hebben in dingen.
We blowen trouwens volgensmij allemaal om verschillende redenen en bij mij is dat zelfmedicatie voor rust in mijn persoon en dus niet om dingen te vergeten of vanwege Mn sociale omgeving of wat dan ook, het paste mij gewoon en ik werd er een minder scherp en wat vriendelijker persoon van.
De angst om deze eigenschappen te verliezen is groot maar ik ga het wel aan.
Ook zal ik het zelf moeten doen aangezien ik geen persoon ben voor de hulp verlening, ik geloof daar niet in, je moet het allemaal zelf willen en doen en anders niet.
Ik ben dus ook in het verleden van de hard drugs en later van de alcohol afgekomen zonder hulp en cold turkey, wel had ik des tijds nog altijd Mn joint ter ondersteuning, nu heb ik niks meer ter ondersteuning en dat maakt het vast ook moeilijker.
Mn steun op menselijk vlak heb ik wel van Mn vrouw hier in huis en Mn moeder en dochter op afstand, verder heb ik een hond die ik lekker therapeutisch kan aaien, dus dat zit wel goed.
Ook heb ik een fijn huis, net genoeg inkomen om de maand door te komen en studeert Mn dochter aan de universiteit te Leiden, dus eigenlijk niets te klagen zou je denken.
Helaas is dat niet zo, ik heb een hele zware jeugd gehad, vol van spanningen en emotionele mishandeling, iets waar ik nooit helemaal boven op ben gekomen, op Mn 17de stond ik op straat en mocht ik het zelf uitzoeken.
Ik was daartoe niet instaat en ben langzamerhand alles gaan opzoeken wat God verboden heeft en dat heeft Mn psyche geen goed gedaan, denk aan; gokken, zuipen, XTC, coke, lsd, paddo's en een paar keer heroïne en onder alles veel blowen.
Op Mn 27ste werd dat alles me te veel en kwam ik thuis te zitten met een paniek stoornis en schreef de dokter mij Seroxat voor waarna het na een tijdje wel iets beter werd, toch zeg ik nu dat het gaan slikken van die Seroxat het domste qua drugs is wat ik ooit ben gaan gebruiken!!!
De dokter had me namelijk niet verteld dat als je een paar jaar Seroxat zou gebruiken dat je daar dan ook echt nooit meer van afkomt, de afkick van de Seroxat is namelijk heftiger dan van welke drugs dan ook, ik probeer het niet eens meer, dan word je gillend gek! (Inmiddels al 24 jaar aan de Seroxat)
Ik zal niet teveel uitweiden over de Seroxat maar als ik straks voor langere tijd voor elkaar heb niet meer te blowen heb ik alle drugs en alcohol verslagen, behalve de legale medicatie drugs van de zorg en overheid.
We zijn er nog niet, op Mn 38ste kreeg ik teelbal kanker, geopereerd en bestraald en gelukkig na 5 jaar genezen verklaard, maar nog voor de genezen verklaring in dat laatste jaar op Mn 42ste lag ik op de intensif care aan het infuus met een bloeddruk van 192 om 236, ik was er bijna geweest.
Door die extreme hoge bloeddruk wat chronisch is en dus niet verbeterd of over gaat moet ik veel en heftige medicijnen slikken waardoor ik bijna niet meer kan lopen en dus aan huis gekluisterd ben en daar komt ie; het blowen is Mn enige verzetje en helpt me mezelf bij de situatie neer te leggen!
Dus helaas moet ik zeg maar een maatje weg laten (het blowen) alleen om financiële redenen en niet echt omdat ik het zo nodig vind, behalve dan dat ik liever niet wil afkicken als ik weer in het ziekenhuis kom te liggen.
En begrijp me goed ik ben niet opzoek naar goedkope weed of zo, ik zou het prima zelf kunnen kweken want dat heb ik in de jaren 90 ook gedaan, waarna ik uiteindelijk gepakt ben en er des tijds zonder kleerscheuren van af ben gekomen, dat is tegenwoordig wel anders en ik woon in een fijn huur huis dus dat doe ik niet meer.
De tijd heeft me ingehaald en heeft het blowen voor mij onmogelijk gemaakt en dat moet ik gaan aanvaarden, hoe moeilijk ook.
Het is weer een heel verhaal geworden, het zweet staat weer op Mn kop en het is tijd voor een droog shirt en een bak koffie met een shaggie en daar moet ik het mee doen.
Morgen nacht zal ik weer wat schrijven en hoop ik dat ik dag 5 kan weg strepen, we gaan het zien.
Rob."