Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hou vol!! Nu ruim maand gestopt na 22 jaar.. Verstand zegt wat ben je er nu mee opgeschoten.. Kan net zo goed blowtje roken. . Positieve effecten heb ik weinig last van.. Slapen wisselt nog erg.. Ga niet beweren dat ik me dolgelukkig voel.. Mijn "vriendje " wil dolgraag zijn arm om mijn schouder leggen.. Maar ik hou vol.. Weet dat Ik mezelf maar wat graag voor de gek wil houden.. Het plantje wordt je niet wijzer van.. Veel beter als nu voelde ik me toch niet.. Dus door naar maand 2.. Dag.. Na dag.. Veel sterkte allemaal. Jullie kunnen het! De persoon in jullie die al die tijd verstikt is geweest door de wiet moet het nu weer oppakken. Die begint weer als baby.. Maar hij wordt groot en volwassen als je hem/haar de kans geeft. Kick ass en zorg goed voor jezelf.."
"Hey toppers Zelf na 25 jaar gestopt.. Cold turkey na een hele lange mentale voorbereiding. Ongeveer driekwart jaar geminderd. 1 joint per dag.. Waren er 8 voor zeker 20 jaar lang.. Na de driekwart jaar weer los gegaan want wat schoot ik er mee op met maar 1 jointje. Toch het idee van stoppen blijven houden al smokend. Toen op een goede dag toch het besef dat Ik me er toch echt niet beter door voelde.. Ging om 4 tot 6 joints per dag.. Eerder slechter.. En plots was het klaar... Van de een op andere dag gestopt.. Drink iets meer.. En rook echt sigaretten als een malle.. Inmiddels dag 15 zonder wiet. Hallucineren, alles er van onder en boven uitgekieperd. Jankbuien. Heel maffe dromen. Hoofdpijn en niet de vrolijkste. Nu inmiddels het ergste gehad wat betreft het ontgiften. Nu nog erg moe en rare dromen.. En vaag in mijn hoofd.. Gelukkig bij vlagen.. Heb nu lange pozen dat Ik me gewoon prima voel.. Maar toch af en toe weer tijden dat Ik nog van de kaart raak.. Gewoon doorzetten en de volgende dag ben ik vaak weer bij.. Kijk nu uit naar dag 30.. Etentje gepland met vrienden om te vieren dat ik dat tijdperk heb afgesloten. Het is niet makkelijk. Maar ik ga nooit meer blowen. Het heeft teveel een negatieve invloed op me gehad.. Mijn leven had anders geweest zonder al die wiet. Ik ga kijken wat de positieve effecten zijn.. Merk er nog weinig van behalve dat ik trots ben op mezelf! Dat is me heel wat waard. Hou jullie op de hoogte.. En vragen zijn welkom mocht je die hebben! Op naar een wiet vrij leven!"
"Yeah.. 1e maand is een feit.. Craving is wel een ding.. Maar was te verwachten.. Dromen is minder heftig en plezieriger dan in de 1e 2 weken.. Wil inderdaad soms verder dromen. . Droom dat ik gelukkig ben.. Zorgelijk iets natuurlijk.. Maar moet het daar voorlopig maar mee doen vrees ik.. Kwestie van tijd, en blowen (wegstoppen ) gaat me daar niet verder mee helpen.. Dan ben ik waarschijnlijk weer terug bij af.. Positieve effecten zijn wat minder aanwezig.. Behalve dat ieder die ik erover spreek ontzettend trots is op me.. Ook blowende vrienden. Hoop dat ik een voorbeeld kan zijn dat het toch echt mogelijk is voor ze.. Super als je af en toe zou kunnen blowen. Dat is voor mij denk ik niet weggelegd. Klaar is klaar.. Willskracht activated. .. Op naar maand 2."
"Hahaha Ice age eekhoorn.. Lekker hoor mr van der kart! Ik lig in een vouw! Ben nu na 22 jaar dagelijks blowen nu ruim maand gestopt.. Vanalles meegemaakt is verder terug te lezen op dit forum.. Geen nieuws op zich.. Maar trillend ooglid heb ik ook de laatste tijd.. Best irritant.. Magnesium (citraat) innemen en slapen zijn zeker een goede remedie! Maar gebruik voedingssupplementen icm met vitamine pillen.. Dus magnesium tekort kan het eigenlijk niet zijn.. Slaaptekort ok.. Maar ook wanneer ik tijdje goed slaap heb ik evengoed last.. Voedingssupplementen zijn l tryptofaan en l tyrosine.. Dit om een dopamine/serotonine tekort op te vangen.. Men gebruikt juist diverse middelen (drugs) om deze lichaamseigen stoffen in grotere hoeveelheden dan normaal vrij te laten komen.. Uit voorzorg voor mogelijk tekort aan deze stoffen, en de evt gevolgen daarvan (erg divers, noem treintje koppen bv..) besloten om voldoende bouwstoffen voor deze lichaamseigen stoffen in te nemen.. Die basisstoffen hebben stoffen nodig die in vitamine pillen zitten om verwerkt te worden tot dopamine en serotonine. Gaat verder ok en ben de supplementen aan het afbouwen.. (had al halve dosering per dag) Maar toch een ice age oog..... Laat weten wanneer het weg is.. Zal kwestie van tijd zijn.."
"Nou.. Dat idd de vraag hahaha Maar goed onderwerp blijft actueel toch! Heb het nog niet eerder meegemaakt met stress.. Was misschien niet zo langdurig.. Is ice age al zo oud???"