Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi Allen, Na te zijn begonnen op 23 jaar en af en toe gestopt te zijn voor korte periodes nu 3 dagen gestopt. Nog te in de war om er iets zinnigs over te zeggen. dag 3 avond Hier gelezen dat er meer zijn die na zoveel jaren stoppen. Bij mij is het echt verdringen van trauma’s geweest en een heel erg slecht huwelijk die ervoor zorgde dat het uit de hand liep. Nu ben ik met kinderen 4a 5 maanden weg. Afkijken gaat nu makkelijker, in het huwelijk zo vaak geprobeerd. Lukte echt niet. Partner blowde ook. Zal op later tijdstip misschien wat vertellen over hoe en wat. Begon onschuldig ooit😳 Ben enorm verslavings gevoelig. Rook nu dus veel cigaretten, wel light nu. Ligt in planning om daar volgende week Of later wanneer ik me geestelijk wat beter voel daarmee te stoppen. Ben nu 51 dus blow al 28 jaar waarvan de laatste 10 jaar veel en de laatste 5 jaar extreem veel. Vind ik tenminste. Nu eindelijk van mijn emotionele mishandelende man af. Ook fysiek heeft hij me in 2009 het een en ander aangedaan waardoor ik ben geknakt. Ik hou jullie de hoogte van mijn voortgang👍"