#1
Ja, dat neigt zeker naar verslaving. Het aspect om jezelf met drugs te belonen na een lange werkdag om even te ontspannen of weg te zijn (etc) is ook iets om mee op te letten. Ik denk dat je misschien nog niet afhankelijk bent maar goed op weg bent... En dit gebruik is hoe dan ook al wel erg belastend voor je lichaam. Ik zou na werkdagen een andere manier vinden om te ontspannen en eigenlijk in de weekenden ook minderen, bijv. in eerste instantie eens terugschroeven naar om de week of minder.