Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heyy, Ik heb een vraag en dat is ben ik verslaafd? Ik gebruik vrijwel ieder weekend coke en nu doe ik dat ook soms doordeweeks om mezelf te belonen na een lange werkdag. Ik gebruik max 3gr per week maar soms ook maar 1gr in t weekend Ik voel me niet echt afhankelijk maar toch vraag ik me af ben ik verslaafd? Groetjeesss"
"Boy Wonder zei: Kijk maar eens of je er 3 weken vanaf kan blijven. En vooral hoe je je voelt qua gespannenheid, als je erg onrustig wordt zou ik dat wel als verslaafd bestempelen. Klik om te vergroten... Ja dat is dus de vraag maar onrustig nee dat heb ik niet echt. Harmless zei: De exacte symptomen voor verslaving weet ik niet, maar met de frequentie van jouw gebruik zou ik me wel zorgen gaan maken... Feit dat je het meldt geeft echter wel aan dat je jezelf op zorgen maakt. Stop er eens een tijdje mee. Kijk hoe dat is.. Klik om te vergroten... Toch vindt ik dit toch ergens wel moeilijk.."
"KropSla zei: Ja, dat neigt zeker naar verslaving. Het aspect om jezelf met drugs te belonen na een lange werkdag om even te ontspannen of weg te zijn (etc) is ook iets om mee op te letten. Ik denk dat je misschien nog niet afhankelijk bent maar goed op weg bent... En dit gebruik is hoe dan ook al wel erg belastend voor je lichaam. Ik zou na werkdagen een andere manier vinden om te ontspannen en eigenlijk in de weekenden ook minderen, bijv. in eerste instantie eens terugschroeven naar om de week of minder. Klik om te vergroten... Dankjewel voor je reactie, niemand weet dit ook van me dus vindt het best moeilijk om het erover te hebben"
"Dankjewel voor je reactie. Ja het klopt wel ik heb nogal snel veel drugs gereageerd. 2CB na XTC heet toch Nexusflippen? Ik weet dat als je onder de 15mg 2cb een beetje een xtc gevoel krijgt, en bij een dosis boven de 25mg een soort trip krijgt. Zou 3 XTC pillen van 280mg en 20mg 2cb een mooie combi zijn? Daarnaast hou ik van het energieke gevoel van XTC maar wordt dit minder als ik 2CB erbij neem?"
"Ahh hele domme fout van mezelf.. Bedankt voor de tip, toch zou ik graag willen bijnemen, raad je dit aan of toch niet?"
"Wordt het effect dan wel goed verlengt?"
"Eik zei: Als je 90 kilo weegt wordt aangeraden om niet meer dan 1 keer in de drie maanden maximaal 135mg mdma te gebruiken. Als je net wat meer wilt pakken kun je wel richting de 2 mg per kilo (180mg) gaan maar daar zou ik het dan ook echt wel bij houden. Zelf vind ik het altijd prettig om 2/3 of 3/4 in een keer te nemen en dan vrij snel (na 1,5 a 2 uur) het restje bij te nemen. Dan heb je een leuke xtc ervaring zonder dat je helemaal naar de klote gaat. P.S. In Belgie is het lastiger om je pillen te testen. Weet je zeker dat er 280mg in zit of is dat wat de dealer zegt? Pillen kunnen namelijk enorm varieeren. De meeste pillen zijn aan ons verkocht als zijnde 200mg. Uit de tests bleek dat ze in de praktij varieerde van 60 tot 220mg. Maakt nogal wat uit. Klik om te vergroten... Sorry typfoutje ik bedoel 240mg. Kan ze wel laten testen in Nederland, ben zelf ook een Nederlander maar woon in België. Las net een tripreport over het combineren met Ketamine. Ketamine heb ik al wat vaker gedaan dus misschien is dit dan een betere optie. Nu we het toch over Keta hebben, ik heb vrijwel nooit visuals van Keta, mensen in mijn omgeving daar in tegen altijd wel. Ligt dit aan de keta of eerder aan mezelf?"
"Wijsneus1 zei: Je hebt S en R keta. S is lichamelijk en R is geestelijk. Als je een gemengde hebt, dit kan ook. Kan het zijn dat jij meer reageert op de S dan op de R! Klik om te vergroten... Ahh oke, ik heb wel vaak als ik Keta pak dat gewoon een heel deel van mijn avond weg valt. Maar dat is wel als ik redelijk veel heb gepakt."
"KropSla zei: Wel goed dat je het dan hier durft te delen! Gebruik je in het weekend dan ook alleen? Klik om te vergroten... Ja eigenlijk ieder weekend wel, en nu ook soms doordeweeks."
"Zeelanddude zei: Wow DF is alive 😅 Klik om te vergroten... I like it"