Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe mijn leven is beïnvloed door drugs

Hoe mijn leven is beïnvloed door drugs

19 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb het nog helemaal gelezen ook. Ik denk niet dat je erg bang hoeft te zijn dat anderen dit ook gaan doen. Zeker niet degenen die zich inlezen op een forum.
R
ReteketetketapretLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey


Ik heb dit dus gehad, ik heb 2 jaar lang een zware xtc/mama verslaving gehad, natuurlijk een geestelijke, ik nam die 2 jaar practica elke dag 1 a 2 xtc tabletten, ik was zelf 13 toen ik mijn eerste keer een kwartje heb gekregen van mijn broer, ik heb daarna tot mijn 15 eigenlijk geen interesse gehad meer in drugs tot ik op mijn 15 werd mee gevraagd na een feestje (mind you dat ik mijn hele leven een chronische depressie heb maar dat weet ik pas sins mn 18e) maar op dat feestje ben ik totaal van de kaart af gegaan ik kan mezelf niet veel herinneren ik dacht namelijk dat ik maar 3 tabletten hade gehad (al best veel dus) maar volgens doe jongen waarmee ik was had ik er 5 gehad, ik had het zo naar mn zin dat ik helemaal vergeten was dat ik om 3 uur snachts naar haar zou gaan om er te slapen ik kwam om half 8 pas bij dr aan ik voelde me zo goed die dag dat ik het een week erna mijn vriendin heb laten proberen en zijn vond het ook geweldig en moest zelfs huilen omdat ze het gevoel had als of ze niet meer deprimerend was en we hebben de hele nacht geknuffeld, de week erna begon het mn beste vriend ging ook mee doen en toen werd het met zn 3e helemaal geweldig vonden ben ik iederedag 1 a 2 xtc tabletten gaan slikken (ook op school dat vond ik vaker het leukst) ik heb zeker wel eens een rust dagje gehad maar omdat ik me zo kut voelde ging ik maar weer xtc halen (des tijd deed ik nog niks anders) dat is zo 2 jaar Door gegaan tot het punt dat ik samen met me beste vriend 26 schijven Door 2 had gedeeld en ik en mn maat 13 pillen hebben gedaan op een feest, maar Door het zoveel gebruik merkte ik niks van 1 of 2 of 3 pillen en die avond van de 13 pillen zijn we amper hard gegaan ons lichaam deed er niks mee we waren te gewend eraan, ik kreeg erna heftige buik pijn en kreeg te horen dat ik een kleine maagzweer had en moest stoppen omdat het me leven kon kosten, daar naar geluisterd maar tegen de tijd van het eind van die 2 jaar lang xtc begon ik coke ook interessant te vinden op mn 17e (misschien een beetje te interessant) ik ben gestopt met de xtc en ben de habbit over gaan zetten naar coke binnen een jaartje snoof ik elke dag minimaal 1.5 gram en soms wel meer als het niet genoeg was (en aleen voor mezelf en soms me vriendin) dat is ook zoon 2 jaar Door gegaan en tot ik opeens met mn beste vriend 10 gram coke had gekocht en dat samen met me beste vriend binnen 2 dagen op had gemaakt .... (ik was toen 19 en zat er erg mee dat mijn moeder overleden was) ik heb daarna eventjes een stop gehad maar na een half jaartje zat ik er weer aan de coke, ik weet nog goed de dag dat ik een paar gram met me broer aan het snuiven was en opeens had ik steken in me neus en veel maar dan ook echt veel bloed, dus ik ging met een wattenstaafje in mn neus en tot mijn verbazing ging hij van het ene neus gat naar de ander (mijn neus schotje was een beetje weg,er paste toen nog alen een wattenstaafje doorheen, onderhand tegen mn 20ste en nu mn 21e is er nog een tijd opiaten in me leven geweest ik kreeg de doosjes vol van oxycodons van mijn oma die die nog altijd had rond liggen maar amper slikte (het waren 20mg, 30mg retards en 40 mg retards) zoon doosje van 30 stuks was binnen een week op dat leed naar heroïne snuiven, af en toe roken, maar spuiten niet ik ben bang voor naalden, maat ik snoof ook nog coke in al die tijd, mijn pinky past nu Door het gat en mijn hele neus is verneukt, ik heb nu onderhand op bijna mn 22e dat ik nog amper coke doe, het is me nu zowiezo te duur en ik doe nou voornamelijk heroïne in het weekend als ik zin heb om me weer een zweverig te voelen, het ergste en eigenlijk ook wel een beetje mijn stand punt is dat je gewoon of geen kinderen moet nemen als je nog drugs doet of eerst moet stoppen ermee voordat je kinderen neemt, ik wist gewoon op mijn 7e dat mijn moeder joints deed roken en op mijn 12e heb ik de pillen 2cb en xtc in de kast zien liggen en ook verkocht op school voor lunch geld, ze wouden (onder ze bedoel ik me mams en haar vriend destijd) me het beeld laten zien van drugs zijn slecht maar ja wat denken je als je dan als kind kilo's drugs in de kast vind van je ouders dan lijkt het gewoon normaal toch ? Mijn vader is de enige die blowde maar waarvan ik het zelf tehoren heb gekregen op mijn 13e en later in mijn leven kwam hij er wel voor uit dat hij eens in de 2 jaar een xtc'tje deed op een festival maar ik heb het bij hem nog nooit in huis gezien ik vind het achteraf zo jammer maar ik ben blij dat ik mijn broertje en zusje er weg bij heb kunnen houden, maar ik ben Door de verleiding en waarschijnlijk mijn van nature lage serotonine en al verslavingszorg gevoeligheid van mn ouders dus zwaar aan de drugs gegaan en eraan geraakt er is maar een enkeling van drugs dat ik niet heb gedaan enkeling designer drugs zijn niet zo mijn ding maar methylamfetamine is iets dat ik niet ga doen want daar kan ik dan ook zwaar aan verslaafd raken, ik heb nu ook alleen de drugs benoemd waar ik een zwaar probleem mee heb gehad de rest heb ik ook allemaal gedaan maar dat bleef nooit een gewoonte om Veel te doen, nou ja ik wou mijn zowat levens verhaal kwaliteit drugs delen ik hoop dat sommige mensen hier iets van kunnen leren en niet tevergeefs gaan zo als ik, er zijn letterlijk mensen geweest die ik een lange tijd niet had gezien of gesproken en die dachten letterlijk dat ik wel dood zou zijn gegaan .... dat is best een shocker als je dat hoort

M.v.g.
Reteketetketapret
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Goed verhaal, lekker kort.

Pro tip: Misschien leestekens en alinea's gebruiken.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#4
*.exe2.0 zei:
Goed verhaal, lekker kort.

Pro tip: Misschien leestekens en alinea's gebruiken.
Klik om te vergroten...
Hij/zij heeft 22 komma's en 11 punten gebruikt. Vind je dat niet genoeg?

Het lijkt overigens wel of dit onder invloed van methylamfetamine is geschreven..
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mama verslaving
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat een verschrikkelijk verhaal. Het is bijna niet te bevatten. :cry:







Al die missende interpunctie. Al die verdwenen alinea's. Geen enkele structuur of leesbaarheid. Binaire codes zijn nog leesbaarder dan dit.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Elke dag xtc. Hoe kwam je aan het geld? En ja nu heb je een depressie.... niet heel gek....

Heb je ook veel schade?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pfoe, dat is écht lang om XTC te gebruiken. Wist je de risico’s niet? 😱

Ik heb ook een lange periode MDMA gebruikt iedere dag maar ik werd er op het laatst gewoon ziek van. En nu krijg ik al rillingen bij het zien van die kristallen. Brrrr. Heb daar gelukkig geen merkbare schade aan overgehouden. Komt je depressie niet gewoon door je XTC misbruik?

Om daadwerkelijk een gat in je tussenschot te krijgen moet je ook echt flink je best gedaan hebben met Coke... Damn.

Ben je niet bang om nu in de Heroïne te vallen iedere dag?

Wat een verhaal. Hoop dat je er bovenop komt.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vermoed dat hij wel een heroïneverslaving heeft ondertussen.

Hoe kom je aan het geld om iedere dag 1,5 gram coke te snuiven? Jatten?

Je neus kapotgesnoven en dan toch nog heroïne snuiven?
Heb je die Oxycon van je oma gejat?

Wil je dood ofzo? Zoek hulp, je trekt je geliefden mee in deze ellende.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#10
wat een lap tekst, bijna niet te lezen zo.

volgende keer graag alinea's gebruiken.
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
GoldenGrow zei:
wat een lap tekst, bijna niet te lezen zo.

volgende keer graag alinea's gebruiken.
Klik om te vergroten...
Volgende keer liever niet zoveel en vaak gebruiken.....houd het verhaal kort :upsidedown:
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Natozlato zei:
Ik vermoed dat hij wel een heroïneverslaving heeft ondertussen.

Hoe kom je aan het geld om iedere dag 1,5 gram coke te snuiven? Jatten?

Je neus kapotgesnoven en dan toch nog heroïne snuiven?
Heb je die Oxycon van je oma gejat?

Wil je dood ofzo? Zoek hulp, je trekt je geliefden mee in deze ellende.
Klik om te vergroten...

Wil net zeggen, of je moet een goede lijn hebben tegen een leuke prijs of zeker een rug of 4 per maand netto inkomen hebben wil je dit ‘legaal’ kunnen betalen en je vaste lasten te dekken..
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
John Trap zei:
Hij/zij heeft 22 komma's en 11 punten gebruikt. Vind je dat niet genoeg?
Klik om te vergroten...

Nee.

EDIT: Hey TS, hier heb je wat punten en komma's. ..,.,.,.,,..,,,..,.,.,,...,.,..,.,
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eigelijk is dit een in en in triest verhaal.Jij bent totaal verwaarloosd door jou ouders.Je beschermd je broertje en zus.Je hebt een klein hartje.Zeker heb jij gelijk dat ouders hun kinderen dit NIET aan mogen doen!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Onleesbaar. Voeg even wat leestekens en alinea's toe svp!
R
ReteketetketapretLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hahaha ik heb nooit gestolen voor geld ik doe zwart werk en vroeger deed ik hash verkopen, ik heb geen heroïne verslaving gelukkig

En nee ik stal de oxys niet ik kreeg ze met een simpel verhaaltje van rugpijn

Ik kan best begrijpen dat het "onleesbaar" is maar ik moest het er even uit laten, ik heb dit ook niet op een of andere amfetamine geschreven, ik ben nou al een paar weken zonder drugs aan het leven en het gaat wel redelijk goed
R
ReteketetketapretLid
01-01-2024, 00:00
#17
Natozlato zei:
Ik vermoed dat hij wel een heroïneverslaving heeft ondertussen.

Hoe kom je aan het geld om iedere dag 1,5 gram coke te snuiven? Jatten?

Je neus kapotgesnoven en dan toch nog heroïne snuiven?
Heb je die Oxycon van je oma gejat?

Wil je dood ofzo? Zoek hulp, je trekt je geliefden mee in deze ellende.
Klik om te vergroten...
Studiefinanciering snoof ik me coke van 800 euro per maand
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Reteketetketapret zei:
Hahaha ik heb nooit gestolen voor geld ik doe zwart werk en vroeger deed ik hash verkopen, ik heb geen heroïne verslaving gelukkig

En nee ik stal de oxys niet ik kreeg ze met een simpel verhaaltje van rugpijn

Ik kan best begrijpen dat het "onleesbaar" is maar ik moest het er even uit laten, ik heb dit ook niet op een of andere amfetamine geschreven, ik ben nou al een paar weken zonder drugs aan het leven en het gaat wel redelijk goed
Klik om te vergroten...
Goed van jou!
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#19
elke dag xtc? ik snap dat niet hoe dat kan. ik zou na een aantal weken; a: geen tot weinig effect ervan hebben of b: psychotisch worden... Zat er misschien ook speed in je pillen? kocht je het van dezelfde dealer?
R
ReteketetketapretLid
01-01-2024, 00:00
#20
PsychedelicMagic zei:
elke dag xtc? ik snap dat niet hoe dat kan. ik zou na een aantal weken; a: geen tot weinig effect ervan hebben of b: psychotisch worden... Zat er misschien ook speed in je pillen? kocht je het van dezelfde dealer?
Klik om te vergroten...
Ja ik kocht ze bij een bekende en zeker was het effect niet meer zo als het hoorde maar ik wou me niet slecht voelen dus ik ging maar Door, ik wist nooit de gevolgen ervan tot latere leeftijd maar ik ben er goed vanaf gekomen ik heb geen psychose gelukkig en als ik nu xtc pak voel ik er amper tot niks van en de dag erna voel ik me zo slecht dat ik niks kan dus ik doe ook geen xtc meer, mn laatste keer bruin was een maand geleden en me laatste keer coke was 2 weken terug, verdetest rook ik me soms een joint en drink ik soms een biertje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."