#1
In welke wereld leef jij? Zo’n gedachtegang is ver van gezond, misschien moet je hulp zoeken.
Zijn vorige naam was peter pan.. Net als Michael Jackson.. Waarschijnlijk een Michael Jackson syndroom
In welke wereld leef jij? Zo’n gedachtegang is ver van gezond, misschien moet je hulp zoeken.
Zou niet juist de meerderheid wél drugs nemen?Ik zeg nog maar één keertje...
Dat is een stellingname, die je niet generaliserend kunt innemen.
De meerderheid der mensheid neemt géén drugs.
Hun leven is boeiend genoeg.
Daar ben ik het niet mee eens.
Dat kan weliswaar voor jouzelf gelden, maar het is een feit dat er mensen zijn, die door sport de zgn. Endorfinen vrijmaken, en deze lichsams eigen stof maakt, dat je jezelf beter, lekkerder voelt.
En voorts zijn er heel veel mensen, die drugs helemaal niet nodig hebben, en ook niet eens willen nemen, omdat zij zich lekker of goed genoeg voelen.
Als we koffie, thee en nicotine even buiten beschouwing laten , dan is volgens mij de meerderheid géén drugsgebruiker.
Maar waarom zouden we die buiten beschouwing laten? Het zijn psychoactieve middelen die mensen nemen omdat ze het nuchtere leven niet draaglijk of boeiend genoeg vinden. Of omdat ze eraan verslaafd zijn. Dat deze helemaal ingeburgerd en genormaliseerd zijn veranderd daar niks aan.Vwb drugsgebruik door de meerderheid der mensheid:
Als we koffie, thee en nicotine even buiten beschouwing laten , dan is volgens mij de meerderheid géén drugsgebruiker.
Misschien zit ik ernaast, dat kan natuurlijk.
Wat @Mindless zegt. Er zit (helaas) in zoveel dingen suiker. En voor je lijf maakt het niks uit of je geraffineerde suikers of “natuurlijke” suikers eet. Een lichaam verwerkt dat op dezelfde manier. Het enige is dat je met natuurlijke suikers soms ook nog gezonde stoffen binnen krijgt zoals vitamines en vezels uit fruit en groente.Idd.
Maar van suiker heb ik nog nooit een roes mogen ervaren.
Op zich consumeer ik geen suiker. Al helemaal geen geraffineerde.
Het wordt wel aan heel veel dingen toegevoegd.Op zich consumeer ik geen suiker. Al helemaal geen geraffineerde.
Nou ja, vezels zorgen er dus wel voor dat de suiker vertraagd wordt opgenomen, dus in die zin wordt het anders verwerkt.En voor je lijf maakt het niks uit of je geraffineerde suikers of “natuurlijke” suikers eet. Een lichaam verwerkt dat op dezelfde manier. Het enige is dat je met natuurlijke suikers soms ook nog gezonde stoffen binnen krijgt zoals vitamines en vezels uit fruit en groente.
Over scheve vergelijkingen gesproken:
Natuurlijk leggen mensen geen lijn suiker neer om te gaan snuiven, waar héb je het over. Wat sommigen wel doen is een pond suiker in de vorm van een zak snoep (of koekjes, chocola of wat dan ook) kopen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."