#1
Sterkte met je herstel 👍👍👍Ik lig nog steeds plat met corona...
Lees wel af en toe het df maar heb nog niet de energie om voluit te gaan reageren.
Sterkte met je herstel 👍👍👍Ik lig nog steeds plat met corona...
Lees wel af en toe het df maar heb nog niet de energie om voluit te gaan reageren.
Hier sluit ik mij bij aan.Sterkte met je herstel 👍👍👍
Dikke beterschap syl!Ik lig nog steeds plat met corona...
Lees wel af en toe het df maar heb nog niet de energie om voluit te gaan reageren.
Nummer van dealer(s) wissen en het uitzitten! Als dat niet gaat, dan is het zeer verstandig om verslavingszorg en/of een psycholoog in te schakelen.help! in mijn verleden heb ik wel wat drugs gehad maar nooit verslaafd geweest. tot 3 keer Tot nu toe heb ik sweekends pep gehad dat is me helaas te goed bevallen. heb een hele sterke drang kan me totaal niet meer vermaken. en denk er constant aan. heb nu 6 dagen niks gehad. maar dit kan niet!! ik heb een kind van bijna 3.. heeft iemand tips zodat die extreme drang af komt...! we hebben al instanties op ons dak en kan totaal geen drugs gebruiken. pleas tips!!!
Dankje voor de tipsHoi,
Ik begrijp dat je er behoefte aan hebt maar ik kan je garanderen dat als je nu vaker speed gaat gebruiken je er uiteindelijk erg veel spijt van gaat krijgen. 2-3 dagen wakker zijn is aan het begin wel leuk maar je lichaam gaat er echt kapot aan. Op een gegeven moment neem je wat speed en je begint het bijv benauwd te krijgen, misselijk, overgeven, verschrikkelijke buikpijn en dat ja dan 20 min extreem zwetend op de toilet zit en denkt dat je door aan het gaan bent enz. Het is lastig maar gebruik een tijdje niet en de drang verdwijnt. Als je op dit moment al veel problemen hebt dan kun je bijv beter hulp zoeken, sterk blijven ipv drugs te gaan gebruiken want dat lost uiteindelijk niets op, de gevolgen kunnen heel groot zijn. Hoop dat je er wat aan hebt.
nee heb je goed gelezen. vroeger gebruikte ik ook redelijk wat speed en werd er later katsverrot van daardoor had ik dus geen verslaving en kon er van afblijven. dat is inmiddels 10 jaar geleden en tot idd op het laatst had ik dus ook een dipje en eens een keer zin om met energie me huishouden te doen. en dat beviel me dus heel goed en met een slaap pilletje was ik dus de volgende dag fit en vrolijk en dat smaakte naar meer helaas. dus 3 keer in 3 weken.@misskitty nog een vraagje: hoe vaak heb je nou speed gebruikt de afgelopen tijd? Begrijp ik het goed dat het maar 3 x is geweest?
Dan is het imo niet heel lastig toch? Na 3x is er af blijven niet te lastig lijkt mij. Of ik schat het totaal verkeerd in hoor of heb je topic niet goed begrepen.
Dan sorry!
@misskitty
Heb je nou de nmrs van je dealers geblokt en gewist?jaa
ja@misskitty
Heb je nou de nmrs van je dealers geblokt en gewist?
ik heb niks weer gebruikt en heb de kans er ook niet meer voorDat is op zich wel een goed advies, alleen is het inschakelen van verslavingszorg in dit geval nogal moeilijk.
De reden hiervoor zijn met name haar kind.
Want al zou er een behandeltraject opgestart worden, hoe moet dit mbt haar kind geregeld worden?
Zij kan niet zomaar weg om behandeling te kunnen krijgen, laat staan een opname aan de broek opgespeld krijgen, nietwaar.
Wij weten natuurlijk lang niet alle feiten en omstandigheden.
Bijvoorbeeld zijn er mensen in haar omgeving die geregeld kunnen oppassen op haar kind, , of kidsitter zijn, hoe haar kindje nu functioneert, of zij nog op hulp anderszins kan terugvallen...
Dus, goed advies, lastige kwestie.
sowieso thanxpas maar op! speed kan je nog eenigzins redelijk snel vanaf komen maar de volgende stap kan zomaar cocaine zijn. blijf daar iig zo ver mogelijk van weg
DankjeEr zijn altijd wel redenen om te gebruiken.
Er zijn nog veel meer redenen om ermee te minderen, of zelfs te stoppen.
Het lijkt mij zo'n beetje onze bijdrage, om met deze laatste redenen te proberen om advies te kunnen geven dan wel iig een luisterend oor te kunnen bieden...
de energie en vooral de levenslust overal zin aan hebben. bijvoorbeeld knutselen of schilderen met mijn zoon maak ik van die bakjes met allemaal lekkers in. geweldig vond ik dat. en nu nergens zin aan hebbenwat vind je er zo lekker aan dan? De energie? De stilte in je hoofd? Of geen emotie voelen?
Eerlijk gezegd is dit de allerbeste motivatie die je kan hebben. Als je trek hebt in speed, denk gewoon aan je kind. Dat doe je al en het werktik heb een kind van bijna 3.. heeft iemand tips zodat die extreme drang af komt...!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."