#1
Thanks meis 😘Dikke beterschap syl!
Thanks meis 😘Dikke beterschap syl!
Dankje voor de tipsHoi,
Ik begrijp dat je er behoefte aan hebt maar ik kan je garanderen dat als je nu vaker speed gaat gebruiken je er uiteindelijk erg veel spijt van gaat krijgen. 2-3 dagen wakker zijn is aan het begin wel leuk maar je lichaam gaat er echt kapot aan. Op een gegeven moment neem je wat speed en je begint het bijv benauwd te krijgen, misselijk, overgeven, verschrikkelijke buikpijn en dat ja dan 20 min extreem zwetend op de toilet zit en denkt dat je door aan het gaan bent enz. Het is lastig maar gebruik een tijdje niet en de drang verdwijnt. Als je op dit moment al veel problemen hebt dan kun je bijv beter hulp zoeken, sterk blijven ipv drugs te gaan gebruiken want dat lost uiteindelijk niets op, de gevolgen kunnen heel groot zijn. Hoop dat je er wat aan hebt.
nee heb je goed gelezen. vroeger gebruikte ik ook redelijk wat speed en werd er later katsverrot van daardoor had ik dus geen verslaving en kon er van afblijven. dat is inmiddels 10 jaar geleden en tot idd op het laatst had ik dus ook een dipje en eens een keer zin om met energie me huishouden te doen. en dat beviel me dus heel goed en met een slaap pilletje was ik dus de volgende dag fit en vrolijk en dat smaakte naar meer helaas. dus 3 keer in 3 weken.@misskitty nog een vraagje: hoe vaak heb je nou speed gebruikt de afgelopen tijd? Begrijp ik het goed dat het maar 3 x is geweest?
Dan is het imo niet heel lastig toch? Na 3x is er af blijven niet te lastig lijkt mij. Of ik schat het totaal verkeerd in hoor of heb je topic niet goed begrepen.
Dan sorry!
@misskitty
Heb je nou de nmrs van je dealers geblokt en gewist?jaa
ja@misskitty
Heb je nou de nmrs van je dealers geblokt en gewist?
ik heb niks weer gebruikt en heb de kans er ook niet meer voorDat is op zich wel een goed advies, alleen is het inschakelen van verslavingszorg in dit geval nogal moeilijk.
De reden hiervoor zijn met name haar kind.
Want al zou er een behandeltraject opgestart worden, hoe moet dit mbt haar kind geregeld worden?
Zij kan niet zomaar weg om behandeling te kunnen krijgen, laat staan een opname aan de broek opgespeld krijgen, nietwaar.
Wij weten natuurlijk lang niet alle feiten en omstandigheden.
Bijvoorbeeld zijn er mensen in haar omgeving die geregeld kunnen oppassen op haar kind, , of kidsitter zijn, hoe haar kindje nu functioneert, of zij nog op hulp anderszins kan terugvallen...
Dus, goed advies, lastige kwestie.
sowieso thanxpas maar op! speed kan je nog eenigzins redelijk snel vanaf komen maar de volgende stap kan zomaar cocaine zijn. blijf daar iig zo ver mogelijk van weg
DankjeEr zijn altijd wel redenen om te gebruiken.
Er zijn nog veel meer redenen om ermee te minderen, of zelfs te stoppen.
Het lijkt mij zo'n beetje onze bijdrage, om met deze laatste redenen te proberen om advies te kunnen geven dan wel iig een luisterend oor te kunnen bieden...
de energie en vooral de levenslust overal zin aan hebben. bijvoorbeeld knutselen of schilderen met mijn zoon maak ik van die bakjes met allemaal lekkers in. geweldig vond ik dat. en nu nergens zin aan hebbenwat vind je er zo lekker aan dan? De energie? De stilte in je hoofd? Of geen emotie voelen?
Eerlijk gezegd is dit de allerbeste motivatie die je kan hebben. Als je trek hebt in speed, denk gewoon aan je kind. Dat doe je al en het werktik heb een kind van bijna 3.. heeft iemand tips zodat die extreme drang af komt...!
dat lijkt me idd heel moeilijk het is bij mij maar 3 keer geweest. en constant in me hoofd als ik nou maar pep had dan was dit mooi en dat mooi bah spookt de hele tijd in me hoofdJe schrijft dat je nu nergens zin in hebt. Had je dat ook voor speed gebruik? If so..er kunnen ook depressieve klachten zijn geweest. Bezoekje aan je huisarts kan nooit kwaad
Dat je lusteloos bent, moe, nergens zin in.
Stel je krijgt anti depressiva, je huisarts heeft geheimhoudingsplicht en aangezien dit je kind niet in gevaar brengt gaat hij het echt niet melden. Eerder word het positief gezien.
Ik herken het wel hoor. Mijn exvriendin heeft ADHD en slikte daarvoor dexamfetamine..Dan waren de mogelijkheden eindeloos
Huishouden doen,.meer geduld met dochter of als ze een driftbui had
Ze ging fluitend en genietend naar de speeltuin en kinderboerderij.
Ze was uiteindelijk gestopt met dex. En is een lange periode heel vlak geweest, somber. Ze moest echt leren weer nuchter te leven en op een andere manier energie te werven.
Dankje voor de tips/info.Eerlijk gezegd is dit de allerbeste motivatie die je kan hebben. Als je trek hebt in speed, denk gewoon aan je kind. Dat doe je al en het werkt
Dat je in de dagen/weken na speed nergens zin in hebt, futloos voelt, angstig bent of dat je misschien zelfs depressieve gevoelens hebt, dat is eigenlijk heel 'normaal'. Dat is wat speed met je doet als het is uitgewerkt. Het is dus belangrijk om die effecten erbij te bedenken als je zin hebt in speed. Het is namelijk makkelijk om te verlangen naar de zorgeloze piek. Maar het diepe dal hoort er ook bij. Dus probeer het geheel van de speed te zien en bedenk erbij welke keuze je voor je kind wil maken. Dan denk ik dat die zin zo gevlogen is.
Eens en had ik ook al gepost.Eerlijk gezegd is dit de allerbeste motivatie die je kan hebben. Als je trek hebt in speed, denk gewoon aan je kind. Dat doe je al en het werkt![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."