#1
Ik heb dit 1,5 jaar terug ook gedaan en gaat zeker helpen tegen je tolerantie
Ik heb maar 2 maanden volgehouden helaas. Binnenkort maar weer eens proberen
Ik heb maar 2 maanden volgehouden helaas. Binnenkort maar weer eens proberen
4 in totaal, maar is errug gezellig ;Dhey, knap van je hoe je ermee omgaat, ik weet hoe moeilijk stoppen met wiet kan zijn.
succes ermee! maar uh.. feestje?? met hoeveel man?
Today is the day. 30 dagen geen wiet gebruikt, vandaag mag ik weer!
Ik heb er zin in
Trots dat dit mij is gelukt 💪
Dat hele tolerantieverhaal van je klinkt leuk, maar ik denk dat je je er ook weer niet helemaal blind op moet staren.
Laatst een x "de mist" in gegaan na 5 en halve week niet geblowed te hebben na 13 jaar dagelijks gebruik.
Werd wel wat stoneder, maar echt niet veel anders als daarvoor hoor. Tolerantie is echt niet zomaar weg.
Wel goed bezig trouwens!
Pas op hoor, als je een tijdje gestopt met blowen moet je niet weer je oude vertrouwde sterke wiet gaan roken dan wordt je door een kanon afgeschoten. Ben zelf ooit 1,5 jaar gestopt (en nu meer dan 3 jaar voorgoed) en ik ben nog nooit zo hard van de kaart geweest.
Maar veel succes verder met stoppen![]()
Het is ook niet zozeer alleen maar voor de tolerantie, het is ook dat ik gewoon niet meer dagelijks wil gebruiken. Ik ervaar nu al dat ik veel meer energie heb gedurende de dag en ook veel meer dingen gedaan krijg dan als ik ga lopen blowen.
Ik verwacht ook niet dat ik in een full blown psychedelic experience beland, maar in ieder geval weer lekker stoned kan worden i.p.v. dat halve doffe gevoel wat eigenlijk helemaal niet zo lekker is.
Dat 'mini' vapeje van afgelopen zondag was in ieder geval al een verschil ten opzichte van hoe het is bij dagelijks gebruik.
Bedankt voor je bericht! Ik ga volhouden![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."