#1
is wiet drugs dan ?? ![:openmouth:]()
Doerak zei:Ik vind het op zich wel goed dat je je zorgen maakt om je vrienden. Drugs kan rare dingen doen met mensen. BillyBilo's opmerking vind ik een beetje simpel...
Ik denk dat de meeste redelijk frequente drugsgebruikers tot de ontdekking komen dat ze eigenlijk heel weinig vrienden hebben die geen drugs gebruiken. Ikzelf heb ook minder contact met mijn niet-gebruikende vrienden. Ik heb toch het idee dat dat minder enverend is (lees: saaier). Ik dacht daar vroeger helemaal niet over dus ik zal zelf ook wel veranderd zijn. Drugs doen echt iets met je als persoon en beinvloeden je sociale leven. Het is en blijft toch oppassen.

deadlock zei:Ik zou me er niet te druk om maken. Wij hebben zelf alle afstanden en kosten een jaar lang in kratjes gedaan. Een kratje euroshopper is 3,50 dus iets van 11 euro kost ongeveer 3 kratjes.
Er passen drie kratjes in een meter, dus van hier naar amsterdam is 300 kilokratjes zeg maar.
Dat betekent niet gelijk dat je verslaafd bent.

Giow zei:8 gr voor 50 euro ?![]()
Welterusten vriendIk ben zeeeeer vermoeid nu en heb dus niet goed opgelet....
Dus: eruit deze dwaze reactie!
Reactie is mijnerzijds verwijderd.
Ik ga plat.. slapen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."