#1
Ik weet het niet, ik kan een "verslaving" aan wiet niet echt serieus nemen.
Het is zo'n licht spulletje, en ik ken mensen die al jaren roken en makkelijk zonder kunnen.
Ik kan gewoon moeilijk geloven dat je daar echt verslaafd aan raakt.
Ik kan me wel voorstellen dat hij denkt "kan ik weer zo veel gram van kopen". Als je het relaxt spul vindt, en je was al van plan om te halen.. Dan noem ik dat eerder georganiseerd na denken.![:wink:]()
Het is zo'n licht spulletje, en ik ken mensen die al jaren roken en makkelijk zonder kunnen.
Ik kan gewoon moeilijk geloven dat je daar echt verslaafd aan raakt.
Ik kan me wel voorstellen dat hij denkt "kan ik weer zo veel gram van kopen". Als je het relaxt spul vindt, en je was al van plan om te halen.. Dan noem ik dat eerder georganiseerd na denken.
