Hallo allemaal, Allereerst top dat dit DF bestaat ik heb met plezier vele van jullie berichten gelezen. Misschien zouden jullie mij ook mets iets kunnen helpen. Ik ben nu 31 jaar en mijn eerste ervaring met drugs is op mijn 13e, (blowen) weet het nog goed. Hele middelbare school periode geblowd ongeveer 2/3 joints per dag, mocht ook eigen plantjes hebben van mijn ouders. In mijn studententijd veel geëxperimenteer met harddrugs. Van crack tot ketamine, RC's, etc maar dit leidde nooit tot dagelijks gebruik, wel dronk ik zo'n beetje elke dag.
Nu10 jaar later is mijn gebruik meestal als volgt:
6 halve liters bier per dag en in het weekend meer.
1.3gr amnesia haze 5/6 joints per dag
vapen 10ml 6mg nicotine per dag
1 x per week 1gr coke
4 x per week temazepam 20mg
Verder heb ik de afgelopen dagen speed gebruikt, nauwelijks alcohol of wiet er bij gehad. Maar wel zo'n 7/8 gram weggeharkt in 4 dagen tijd, waarbij ik een uurtje of 3 in totaal geslapen heb. Dit speedgebruik is dus nieuw maar de rest doe ik nu een jaar of 9. Paar maanden geleden een stoppoging gedaan, ik heb toen 2 weken niks gebruikt en toen langzamerhand alles weer gaan gebruiken. Ik zie een opname niet echt zitten en zou het liever zelf doen of op een ambulante manier. Het liefste zou ik willen dat het mij zou lukken om het meeste te laten staan en af en toe nog eens jointje roken, echt helemaal met alles stoppen wil ik niet. Mijn motivatie om te stoppen schommelt momenteel ook weer even heen en weer.
Mijn vraag aan jullie is eigenlijk, hoe zwaar/licht schatten jullie de lichamelijke ontwenningsverschijnselen in? Ik denk dat het wel meevalt heb laatst ook een paar dagen niet gedronken of hou ik mezelf voor de gek.
Nu10 jaar later is mijn gebruik meestal als volgt:
6 halve liters bier per dag en in het weekend meer.
1.3gr amnesia haze 5/6 joints per dag
vapen 10ml 6mg nicotine per dag
1 x per week 1gr coke
4 x per week temazepam 20mg
Verder heb ik de afgelopen dagen speed gebruikt, nauwelijks alcohol of wiet er bij gehad. Maar wel zo'n 7/8 gram weggeharkt in 4 dagen tijd, waarbij ik een uurtje of 3 in totaal geslapen heb. Dit speedgebruik is dus nieuw maar de rest doe ik nu een jaar of 9. Paar maanden geleden een stoppoging gedaan, ik heb toen 2 weken niks gebruikt en toen langzamerhand alles weer gaan gebruiken. Ik zie een opname niet echt zitten en zou het liever zelf doen of op een ambulante manier. Het liefste zou ik willen dat het mij zou lukken om het meeste te laten staan en af en toe nog eens jointje roken, echt helemaal met alles stoppen wil ik niet. Mijn motivatie om te stoppen schommelt momenteel ook weer even heen en weer.
Mijn vraag aan jullie is eigenlijk, hoe zwaar/licht schatten jullie de lichamelijke ontwenningsverschijnselen in? Ik denk dat het wel meevalt heb laatst ook een paar dagen niet gedronken of hou ik mezelf voor de gek.