Als je sterft is je probleem toch opgelost.
De tijd heelt alle wonden. 🧙♂️
Je beseft niet wat je zegt man.
Tijd heelt alle wonden zei iemand..
No fucking way.
Je bent dan gezegend. Want sommige dingen verminken je voor de rest van je leven.
Dit is geen zielige praat. Ik ben geen pessimist.
Maar zo kan het leven ook zijn. Ik doe geen moeite mijn shit te delen, mensen begrijpen het niet en ik hoef geen begrip.
"Als je sterft is je probleem toch opgelost"
No shit sherlock. Wrijf het er lekker in dat een kwelling je blijft neersteken tot het eind. De dood ,of alleen de gedachte er al aan kan je beste vriend worden als je het lijden niet meer trekt.
Je onschuldige zinnetje kan dat zo weer triggeren. Niet omdat je dood wil maar verlossing.
Ik maak er elke dag het beste van. Ben vaak supergemotiveerd. En soms ben ik met mijn hoofd in m'n verleden of iig een duistere depressieve plek.
En weet je..het is oke...het is er toch al, voor iedereen die dit herkend of een dal wil delen..doen!
Beter dan opkroppen. Als iemand het wil pep ik hem op. Maar dat oppeppen kan mij juist het gevoel geven dat ik faal..sorry not sorry dat ik niet als mohammed Ali altijd a lle shit probeer weg te beuken.
Wat een 'verademing kan het zijn als iemand gewoon zegt..i feel you bro, i know the feeling.
Geen oordeel geen verwachting. Geen happy the peppy nepmasker op.
Morgen komt de zon weer op. Voor nu is het goed zo.
Ja 'we' weten dat het goed komt. En diegene die het gevoel herkennen: i feel you, punt.