Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn verhaal en ik wil dit met jullie allen delen mede door hopen mensen te helpen met verslaving en depressie

Mijn verhaal en ik wil dit met jullie allen delen mede door hopen mensen te helpen met verslaving en depressie

102 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi
Ik zit ook in de afbouw.Slikte niet zoveel als jou.Benzo,s slikte ik te veel de laatste jaar.Nu sta ik op 3 mg lorazepam en 5 mg olazepine.Gewoon thuis gelukkig.maar was bijna opgenomen....en,de pillen heb ik niet in huis,ze worden door mijn dochter gebracht iedere dag
Z

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
Zoraa
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
QueerMan zei:
Dat weet ik nog niet...

Ik heb nog tijd.
Diep in me is een plek, in het centrum dat niet geraakt is en niet gewond of aangetast. Het is waar ik me het meest kwetsbaar voel, en de sterkste liefde, plezier maar ook boosheid en vrolijkheid kan voelen, en soms ook gewoon 'het is ok' ervaar.

Zolang die vlam brand is er hoop en leven.

🔥
Klik om te vergroten...
Mooi dat je het zo ziet en ja denk dat een denkwijze zoals jij hier boven omschrijft the key is
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waken en vechten hebben lange tijd deel uit gemaakt van mijn leven. Meer, dan mij lief was.
Wat ik zoal heb meegemaakt, daar heeft dat figuur Eros, en ook die dame psyche, alleen in die contreien alleen al voor jaren genoeg werk, 7 dagen per week en 24 uur per dag.
Overuren draaien!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
QueerMan zei:
Psychologie, psychologen, psychiaters en psychotherapie houden zich bezig met wat we denken en (oppervlakkig) voelen (soms door vragenlijsten).

Maar het woord Psyche komt uit het Grieks en is de naam van de oude Godin van je ziel of de Ziel zelf. De partner van Psyche was Eros.
Die gaf ons het woord erotiek, Eros was later de naam van de God van de Liefde, maar in de oudste verhalen puur de woeste Oer-kracht van creatie. Na Chaos, Gaia (de aarde), Tartarus (de abyss/afgrond) werd Eros geboren. Soms werd verteld dat Eros, de zoon van de Nyx (de Nacht) is.

Dus daarom heb ik 't gevoel dat gepassioneerde, agressieve, destructieve, egoïstische en soms jaloerse, en vurige Eros zijn Psyche helpt als die pijn heeft.

🔥
Klik om te vergroten...
Ik zie overeenkomsten met het Hindoeïsme:

Shiva, de creator en tegelijk de vernietiger. De (ver)woeste(nde) oerkracht. En Shakti, de vrouwelijke energie van de natuur, de moedergodin. (misschien hetzelfde als moeder Ayahuasca?) Shiva, de mannelijke oerkracht die het vrouwelijke penetreert en zo de creatie laat ontstaan. Shiva en Shakti zijn eigenlijk ook twee kanten van dezelfde munt.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Voor al die verschillende disciplines geldt maar één ding, dat is dat het leven bestaat uit de Fluit, en de Duit.
Ik voeg hier één zin aan toe:
Nihil Sine Laboro.
Dit staat voor: Niets Zonder Arbeid.
Toch even een overpeinzing waard, nietwaar.
F
Fallen LegendLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zoraa zei:
Klopt het vormd je of dit nu positief of negatief is. Geestelijke wonden veranderen jou en de kijk op de wereld en mensen. Als je geluk hebt kun je leren het te integreren in je leven. Als je maar altijd blijft beseffen. Het is je verhaal je bent niet je trauma's
Klik om te vergroten...
Deze uit een nummer van Eminem heb ik altijd onthouden en is een hele goeie metafoor:

Life is like a penny cause it's only one per cent who overcome the shit they've underwent. Beetje moeilijk te begrijpen maar de slimme mensen zullen hem wel snappen.
F
Fallen LegendLid
01-01-2024, 00:00
#7
QueerMan zei:
*gniffel*
of mensen die kunnen rekenen. :wink:
Klik om te vergroten...
Een cent is het honderdste deel van veel munteenheden. Bijna alle munteenheden zijn als gevolg van decimalisatie in honderd kleinere eenheden verdeeld. De naam daarvan is vaak 'cent' of een variatie daarvan als 'centime', 'centavo', 'sen' of iets dergelijks. Wikipedia
Daarom zegt ie one per cent, genius
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit is dus de meest logische munteenheid. 1 cent =1 :100 x 1 euro.
Het decimaal stelsel.
En nou zouden het de eigenwijze Engelse bevolking niet zijn als zij dus geen eigen idioot muntstelsel bedacht hadden, zijnde een pond, shillingen en pennys...
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Deze video vond ik toegevoegde waarde voor mijn topic, als eye opener voor mensen dat niet altijd alles is wat het lijkt.

Just because somebody is silent does not mean he has nothing to say.
And just because somebody smiles alot does not mean he is happy

S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoe gaat met je...?? 😘
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#11
MrJunkieXL zei:
Depressie

Mensen zullen nooit volledig begrijpen wat het inhoudt wanneer je met een depressie leeft als ze het zelf niet hebben ervaren. Maar vergeet nooit:
“Just cause you can’t see it, it isn’t there” Onthoudt dit wanneer je je onbegrepen voelt. Het speelt immers in je hoofd en valt niet aan de buitenkant te zien. Je kan lachen en plezier hebben op je werk of met vrienden terwijl je leuke momenten ervaart. Maar dat is het moment waar je inzit, het verandert immers niet de “Parasiet” die in je hoofd leeft. Je kunt proberen om er controle over te krijgen maar je zult hem heel lastig moeten vernietigen. De meeste mensen weten niet eens wanneer hun depressie is begonnen, een hoop mensen ervaren het immers al zolang dat het moeilijk is om te achterhalen wanneer het allemaal begonnen is. Maar de strijd is nooit verloren zolang je niet opgeeft. Neem hulp aan die je geboden wordt, maar vergeet nooit om ook je eigen verstand te gebruiken. Ga op je gevoel af. Leer jezelf kennen en laat je niet gek maken Fuck em all ! they can all get fucked in life ! Je kunt alles bereiken in het leven als je er 100% voor gaat, geloof dit ook echt! Er zijn genoeg dingen die je eraan kunt doen zoals in therapie gaan bij een psycholoog, psychiater of zelfs jezelf laten opnemen o.a. in een psychiatrisch centrum of verslavingskliniek zeker als je ook met zulke problemen zit. Maar ook dat is geen redding in nood. Die mensen doen hun best om je te helpen. Er zijn ook een hoop psychiaters die je volstoppen met pillen en dan erop vertrouwen o.a. dat dit je gaat helpen in je proces. Wat je wel waak ziet en mij is overkomen dat ik naast mijn probleemgebruik van alcohol en wiet uiteindelijk steeds verslaafder werd aan bepaalde medicatie en uiteindelijk aan het randje leefde met een zeer erge benzodiazepine en morfine verslaving naast mijn alcohol en cannabis gebruik. Dit heb ik mede aan mezelf te danken door ook deels zelf te gaan dokteren. Dus als je ook met probleemgebruik zit of verslaving geef dit aan.

Ik ga jullie een aantal dingen vertellen wat vanuit mijn ervaring helpt hier tegen in te gaan.


  • (Diep)Mediteren , Leren in het nu leven en je verleden een plek geven
  • Wandelen, leuke dingen blijven doen zover mogelijk
  • Blij zijn met vandaag en als vandaag niks is hopen op een goeie morgen
  • Een realistisch beeld krijgen over waar je nu staat in het leven en VECHTEN, niet te snel willen groeien stap voor stap, dag voor dag.
  • genoeg rust nemen en als je van muziek houdt Luister naar je muziek.\\
  • Dankbaar wezen dat je vandaag mag meemaken en wees creatief.
  • En vooral leren op je eigen poten te staan JIJ moet het doen al val je 1000 keer je kiest er zelf voor om op te geven of door te blijven vechten.
  • Onthoudt waar je voor vecht!!!! herinner jezelf hier elke dag aan!!! Laat je niet voor de gek houden door niemand.
En wat je altijd in je hoofd moet houden is deze gedachte:
Nobody asked for life to deal us with these bullshit hands we're dealt with. We have to take these cards ourselves and flip them, don't expect no help!!!



Verslaving.

Verslaving is een ziekte die moeilijk te verslaan is.
Je krijgt te maken met terugvallen. Het kan leiden tot diefstal liegen en bedriegen, dit zie je meestal bij ernstige verslavingen bijvoorbeeld aan dure geestelijk verslavingen wat middelen kunnen zijn of dingen zoals gokken. Of middelen waar je ook lichamelijk afhankelijk aan raakt. Maar hetgeen wat bij elke verslaving overeenkomt is dat het spelletjes met je hoofd speelt en je leven kapot kan en waarschijnlijk zal gaan maken. Er zijn ook mensen die hun hele leven redelijk stabiel kunnen leven met een verslaving zonder ernstige problematiek erbij. Maar bij de meeste mensen zeker bij Drugs, Alcohol en Medicijnen is dit slopend. Het kan in het begin redelijk onschuldig lijken maar kan op elk moment verergeren zeker als je hier gevoelig voor bent. En bijvoorbeeld wanneer je iets naars meemaakt of hebt meegemaakt en jezelf wilt gaan verdoven en je veel gaat drinken en snuiven. of benzo’s en opiaten (Morfine/Heroïne) gaat gebruiken. Misschien wel erbij. Want dit spul is namelijk Zeer lichamelijk verslavend. En wat je bij Cocaïne vaak ziet is dat dit samengaat met Speed en of Basecoke (Crack).

Verslaafd ben je voor je hele leven zodra je deze ziekte hebt ontwikkeld.

Terugvallen kan je heel je leven lang blijven krijgen. Maakt niet uit hoe lang je clean bent.
Het is een gevecht wat je voor altijd zal blijven ervaren. En het erge is de meeste verslaafde mensen willen wel stoppen en hulp krijgen. Maar wat moet je doen dan? Jezelf op een wachtlijst laten zetten als nummertje 103482? Hulp gaan zoeken bij mensen die niet weten hoe ze hiermee moeten omgaan? Of hulp gaan zoeken bij Verslaafde mensen? Het antwoord is probeer via professionele hulp op het juiste pad te komen hoelang je ook moet wachten voor een behandeling. En zorg dat je in de tussentijd de strijd niet verliest. Hou vol! Ga er tegen vechten zoek Ex verslaafde op en ga praten. Veel praten en volhouden. Maak een terugval analyse Zodat je terugvallen kunt voorkomen. Ga dit op internet uitzoeken hoe en wat! (Aanrader) En als je rock bottom hebt geraakt geef alsnog niet op. Leer van dag naar dag te leven. Vandaag even niet. En herhaal dat iedere dag! Want als je opgeeft dan laat je de ziekte winnen en heb je de strijd verloren.

Er zijn al zoveel mensen aan Drugs, Alcohol en Medicijnen doodgegaan dat ik wil dat jij niet de volgende word! Misschien lees je dit en ben je zover heen dat je geen uitweg meer ziet en je eigen leven wilt nemen. Nou ikzelf ben bijna dood gegaan aan gebruik en zal je vertellen je wilt het misschien nu wel maar er is zoveel voor te leven, en als je doodgaat ga je net als iedereen zal gaan. De duisternis in dat wil je toch niet? Ik ken genoeg mensen ondertussen die goed terecht zijn gekomen en zelfs een vrouw en kinderen hebben. De juiste vrienden en gelukkig zijn. Ga hier voor! En als je faalt weet dan tenminste dat je het geprobeerd hebt. You are only human like all of us.

Mijn verhaal.

Hi, mijn naam zal ik niet vertellen maar ik ga wel vertellen hoe mijn leven eruit ziet. Kom uit een gebroken gezin met een vader die vroeger drankverslaafd en drugsverslaafd was. Ook geweld in huis. Hij is nu wel een ander persoon geworden 10-11 jaar later. Mijn moeder was vroeger redelijk normaal maar heeft haarzelf kapot gemaakt en ik weet niet eens precies met wat allemaal. Kan ook een stukje ziekte zijn maar vooral ook een ongezonde levensstijl. Momenteel is ze knettergek met een hoop mentale ziektes. Geen fijne sfeer om omringt mee te zijn. Dit allemaal heeft ervoor gezorgd dat ik als kind mezelf veel moest leren en flinke problemen tegemoet liep. Ook lange tijd gepest toen mijn zelfwaarde heel laag was en zwaar depressief was. Mijn gebruik begon op mijn 15e met roken, blowen, en drinken zo kwam ik aan vrienden en een vriendengroep. Ik verwerkte deels mijn problemen met en zonder cannabis en alcohol. Was meer een weekend drinker en dagelijkse blower. Toch mijn VMBO Basis weten te behalen en daarna MBO 2 MBO 3 en heb al een vaste baan Sinds bijna 5 jaar maar momenteel wel in de ziektewet. Mijn alcohol gebruik begon echt flink om te slaan op mijn 19e na een hoofdtrauma en ik begon ook aan behandelingen voor mijn depressie en angst. Zo ben ik uiteindelijk ook aan medicijnen verslaafd geraakt. Gebruikte ook wel eens middelen zoals Coke, Speed, XTC op festivals maar ben daar gelukkig nooit in doorgeslagen.

Nu gaan we een paar jaar verder. Het ergste jaar uit mijn leven

Het is mij niet gelukt om mijn problemen op te lossen d.m.v. Medicatie misschien/waarschijnlijk door de roes van de alcohol en wiet. Ik gebruikte dagelijks wiet en benzo’s en anti depressiva en ook heel vaak Alcohol(15-30). Na een operatie aan een gebroken hand met morfine in aanraking gekomen en ja hoor daar ging ik.


Verslaafd aan alcohol, wiet, benzo’s en Morfine

Begon met research chemicals te bestellen via internet. (dit zijn “legale middelen” en zo was ik in staat om steeds meer Benzo’s en morfine poeder te bestellen en raakte zo verslaafd aan alles dat ik de realiteit verloor. Mezelf verloor en eigenlijk zo’n beetje iedereen. Het werd een roes van een “fijne cocktail” waar ik dagelijks in leefde. Maar door gewenning ben ik ook in situaties gekomen waarin ik bijna doodging door overdosissen. Gelukkig heb je antidotes voor bepaalde medicijnen die je dan kunnen redden. Maar ik voelde me net Michael Jackson. Liep uit de hand en snuifde wel eens een lijntje Hero. Ik werd ook doodziek als ik stopte met me medicijnen dus ik wist niet meer wat ik met me leven aan moest. Toen hoorde ik ook voor het eerst een nummer van een bekende rapper waar ik een grote fan van ben en ik brak in elkaar.

Ik zal de lyrics hieronder beschrijven op mijn laatste gedeelte van dit verhaal. ( Wel in het Engels) En laat dit ook een inspiratie zijn om nooit zelfmoord proberen te willen plegen.


Eminem Arose

If I could rewind time like a tape. Inside a boombox, one day for every pill or Percocet that I ate. Cut down on the Valium, I'da heard everything but death is turning, so definite, wait! They got me all hooked up to some machine I love you, Bean, didn't want you to know I was struggling. Feels like I'm underwater submerged like a submarine. Just heard that nurse say, my liver and kidneys aren’t functioning. Been flirtatious with death, skirt-chasing, I guess It's arrivederci, same nurse, just heard say they're unplugging me And it's your birthday, Jade, I'm missing your birthday. Baby girl, I'm sorry, I fucking hate when you hurt, Hai, and sweeties, thank you for waiting to open gifts But, girls, you can just open 'em dad ain't making it home for Christmas. Wish I had the strength to just blow a kiss.
I go to make a fist, but I can't make one, I'm frozen stiff. I yell, but nothing comes out, I'm crying inside, I shout. My vocal cords won't permit me, I scream, but it's not aloud. You put your arm around Mama to calm her, wow. I just thought about the aisle I'll never get to walk us down .Never see you graduate in your caps and gowns
It's 'bout to be 2008, how's this happening now? I got so much more to do
And, Proof, I'm truly sorry if I let you down, but this tore me in two. The thought of no more me and you. You gave me shoes, Nikes like new for me for school. Doody, I'm trying, but you, you were the glue that binded. So many things, time, I'd give anything to rewind it. I had to walk down my halls and constantly be reminded
By pictures all on my walls and I couldn't sleep at night 'cause that image burned in my brain of you on that table me falling across your body, not able to stand to save you. God, why did you take him? I'm tryna keep his legacy alive, but I'm dying. where's Nathan? Little ladies, be brave, take care of your mother, smile pretty for pictures, always cherish each other. I'll always love ya, and I'll be in the back of your memory and I know you'll never forget me just don't get sad when remembering. And, little bro, keep making me proud, You better marry that girl 'cause she's faithfully down. And when you're exchanging those sacred vows, just know that if I could be there i would and should you ever see parenthood, I know you'll be good at it. Oh, almost forgot to do something, thank my father too. I actually learned a lot from you, you taught me what not to do. And, Mom, wish I'd have had the chance to have one last heart-to-heart honest and open talk with you.
Doody, I see you, I go to walk to you and I can feel my soul leave my body and float across the room, nurses lean over the bed, pulling tubes out then the sheet over my head, shut the room down. Girls, please don't get upset, I see them cheeks soaking and wet as you squeeze hold of my neck, so forcibly, don't wanna let me go, pillow drenched, emotional wrecks. With every second, each closer to death.
But suddenly I feel my heart begin to beat slow then a breath, machines go
Must've guessed the cheat codes to this shit. I'm trying to rewind time like a tape
Find an escape, make a beeline, try and awake. Bron: https://www.lyricfind.com/

Ik hoop dat dit verhaal mensen zullen helpen bij hun herstel! en hier inspiratie uithalen!, mvg, MRJunkieXL
Klik om te vergroten...
Man, wat heftig zeg. Respect dat je de helpende hand voor anderen bent die in hetzelfde schuitje zitten. Hoop oprecht dat jij het leven weer op de rit krijgt. ❤️
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dit is dus één van de redenen dat het U.K. het zonder mijn aanwezigheid in dat land moet stellen. Tan pi!
Idioot telwerk. Shillingen en zo.
a
alienwithnojobLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hee ik wens je veel succes, erg goed dat je besloten hebt je leven om te gooien! Ik wil niet negatief klinken maar over het algemeen met de mensen die in een verslavingskliniek komen gaat 9 van de 10 mensen helaas een terugval krijgen... Belangrijk is in ieder geval dat de wil om te stoppen vanuit jezelf komt. Wat ik je als tip wil geven is om niet meer met mensen om te gaan die bijvoorbeeld blowen drinken ( of mensen die bepaalde verleidingen opwekken van wat je eigenlijk niet meer wilt) want daardoor is de verleiding om weer te gaan gebruiken erg groot. ( 1 keer is te veel en 1000 nooit genoeg) Mindset is key.

Misschien is het ook een leuk idee om te gaan kijken of je een nieuwe hobby wilt gaan doen ( bijvoorbeeld fitness) als je dan gelijkgestemde mensen/vrienden maakt kan je eigenlijk een kleine community creëren.. dat jullie elkaar aanmoedigen om te trainen en gezond te eten/ leven
Zo iets enorm kan helpen.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Hey allen, bedankt voor jullie steun maar weet momenteel ff niet wat ik allemaal moet zeggen. Gaat letterlijk zoveel door me hoofd heen,
Ik voeg een paar linkjes toe van nummers die mijn gevoel momenteel het beste beschrijven. bedankt voor jullie steun! :wink: :confused:






P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
The reason i came here is... and what i really want.....

I want a new life. (Start over) One without a cause. (Clean slate) So I'm coming home tonight. (Yeah) Well, no matter what the cost. And if the plane goes down or if the crew can't wake me up well, just know that I'm alright. I was not afraid to die
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
MetalGuy zei:
Man, wat heftig zeg. Respect dat je de helpende hand voor anderen bent die in hetzelfde schuitje zitten. Hoop oprecht dat jij het leven weer op de rit krijgt. ❤️
Klik om te vergroten...
alienwithnojob zei:
Hee ik wens je veel succes, erg goed dat je besloten hebt je leven om te gooien! Ik wil niet negatief klinken maar over het algemeen met de mensen die in een verslavingskliniek komen gaat 9 van de 10 mensen helaas een terugval krijgen... Belangrijk is in ieder geval dat de wil om te stoppen vanuit jezelf komt. Wat ik je als tip wil geven is om niet meer met mensen om te gaan die bijvoorbeeld blowen drinken ( of mensen die bepaalde verleidingen opwekken van wat je eigenlijk niet meer wilt) want daardoor is de verleiding om weer te gaan gebruiken erg groot. ( 1 keer is te veel en 1000 nooit genoeg) Mindset is key.

Misschien is het ook een leuk idee om te gaan kijken of je een nieuwe hobby wilt gaan doen ( bijvoorbeeld fitness) als je dan gelijkgestemde mensen/vrienden maakt kan je eigenlijk een kleine community creëren.. dat jullie elkaar aanmoedigen om te trainen en gezond te eten/ leven
Zo iets enorm kan helpen.
Klik om te vergroten...
Syl zei:
Hoe gaat met je...?? 😘
Klik om te vergroten...
Zo het gaat nu wel redelijk beter met me. Zat ff in een diepe depressie maar het was hier ook een k*tzooi joh. Waren 2 nacht medewerkers positief getest op corona waardoor een hoop activiteiten niet doorgingen alles was warrig en ik was na 12 dagen pas 3x bij een programma aanwezig geweest. Gaat nu wel wat beter en als het goed is gaat a.s. Maandag het rooster gewoon weer zoals geplant. Afbouwen van de medicatie gaat wel maar hoop nu wel meer steun te gaan krijgen uit programma's zoals omgaan met verslaving, cgt en mindfulness en omgaan met rouw. Hebben iedere dag bijna allemaal maar lopen paffen en in de zon gezeten. Dus ik hoop dat het volgende week een betere week wordt. Had de tramadol in 1week afgebouwt, nu me anti depressiva afbouwen en codeine en daarna de diazepam. Hoop ik over 5 weken helemaal clean te zijn voor een neuropsychologisch onderzoek en vanaf daaruit verder kijken hoe ik me herstel ga oppakken. Bedankt voor jullie steun ook voor alle tips! Met betrekking tot terug gaan naar me oude omgeving etc. Hoop denkwerk waar ik nog mee aan de slag moet gaan maar jullie horen van me, groetjes vanuit Laren :wink: :grimacing::sweatsmile:
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja herkenbaar helaas, hele dag roken en in theorie hoop programma's maar eigenlijk je dag uitzitten aan elkaar geknoopt door de medicatietijden en gezamenlijke maaltijden.
Mijn ervaring is niet afwachten, maar ze echt blijven stalken.. wat is het plan ,wie zijn mijn begeleiders, artsen. Wanneer heb ik mn afspraken, welke behandelprogramma mag ik meedoen.

en ja die afdelingen met de gekkies..ja een hoop helaas waar gebruiken superstoer is, ego belangrijk en de zakjes,pillen,buisjes en flesjes royaal rondgaan.

dus denk je heb het juist erg getroffen met wat oudere stabiele personen.
Benut je tijd goed , niet afwachten tot zij hulp inzetten, maar haal er alles uit wat erin zit.


Wil je niet ontmoedigen, maar wat Alienwithnojob zegt.. Word geen draaideurclient. Clean blijven in de kliniek is 1,maar buiten begint het pas.

Succes!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fijn te horen dat je je iets minder depressief voelt.
Snap heel goed dat je gewoon aan de slag wilt!!.
Hopelijk gaat dat snel gebeuren dat zal je goed doen.
Je bent super bezig, houd vol jij kunt dit!! 😘❤️
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Goed om te lezen dat je je nu iets beter voelt. Depressie is echt k*t. Het is waar wat je zegt denk ik: je weet niet écht wat het is als je het zelf niet hebt meegemaakt, dit maakt het voor de omgeving soms iets heel ongrijpbaars en dat kan een eenzaam gevoel geven.

Je bent heel goed bezig, hopelijk blijf je hier je hart luchten. Bedankt dat je je verhaal gedeeld hebt. :)
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb het geprobeert sorry mensen... Ben van plan om morgen alweer opnieuw me leven te beginnen. Pak me koffers en ik laat niks aan niemand weten. Verdwijn gewoon lekker weer. Ik ben in iedergeval niet bang meer om nu te sterven. Weet niet of het slim is om dit te posten maar gooi het er maar gewoon uit. Begraaf me met me reet naar boven zodat iedereen me reet kan kussen.:sleepy:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."