Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hee ik wens je veel succes, erg goed dat je besloten hebt je leven om te gooien! Ik wil niet negatief klinken maar over het algemeen met de mensen die in een verslavingskliniek komen gaat 9 van de 10 mensen helaas een terugval krijgen... Belangrijk is in ieder geval dat de wil om te stoppen vanuit jezelf komt. Wat ik je als tip wil geven is om niet meer met mensen om te gaan die bijvoorbeeld blowen drinken ( of mensen die bepaalde verleidingen opwekken van wat je eigenlijk niet meer wilt) want daardoor is de verleiding om weer te gaan gebruiken erg groot. ( 1 keer is te veel en 1000 nooit genoeg) Mindset is key. Misschien is het ook een leuk idee om te gaan kijken of je een nieuwe hobby wilt gaan doen ( bijvoorbeeld fitness) als je dan gelijkgestemde mensen/vrienden maakt kan je eigenlijk een kleine community creëren.. dat jullie elkaar aanmoedigen om te trainen en gezond te eten/ leven Zo iets enorm kan helpen."
""
"Martinus zei: Ik ben niet de meest ervaren ketamine gebruiker, maar vaak als een middel me meer ongemak dan plezier geeft dan zoek ik verder naar een ander. Ik heb met paddos altijd de dag erna intense hoofdpijn. Dus nu ben ik al een tijdje met 1p-LSD aan het kloten gezien dat me beter valt. Klik om te vergroten... Drink je de dag nadat je de paddenstoelen hebt gebruikt dan koffie? Dat zou misschien de hoofdpijn kunnen verklaren."