Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb verslaafd na 4 dagen?!

Ghb verslaafd na 4 dagen?!

27 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Doppie zei:
Thanks voor je antwoord. Ja ik ben wel bekend ermee. Momenteel neem ik ongeveer om de 2 uur 3 ml. Phenibut heb ik nog niet in huis, alleen baclofen. Pheni zou vandaag binnen komen maar is er nog niet en m'n g is bijna op. Kan het ook alleen baclofen? Ik snap dat je niet precies kan zeggen maar ik voel een klein beetje wanhoop omdat ik erge paniekaanvallen krijg als ik in 1 x stop.. die zijn vreselijk..
Klik om te vergroten...
Ik lees je paniek maar er is nu nog niets aan de hand. Ga niet lopen klooien met seroquel.

Ik kan onmogelijk je situatie inschatten. Jij kan wel zelf aan de slag om te kijken of er ook angst voor de angst is.. daar kan je ook een stuk verlichting in vinden.

Kan je morgen je arts bellen?
Wees eerlijk! Dan kunnen ze je het beste

Hoe ben je uit je vorige binge of misbruikperiode gekomen?

Edit: hoeveel ml heb je nog?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou niet de paniekaanvallen afwachten en zorgen dat je genoeg hebt tot je kan overstappen en dan die g weggooien.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Kun je niet nog een beetje g bijkopen vanavond tot je in het bezit bent van de phenibud?
D
DoppieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Natozlato zei:
Kun je niet nog een beetje g bijkopen vanavond tot je in het bezit bent van de phenibud?
Klik om te vergroten...
Nou zou wel willen alleen hij kan niet naar mij toe komen en ik heb geen auto en de griep momenteel dus tis allemaal lastig 🥲
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb je ervaring met baclofen gebruik? Zoja, hoeveel en hoe vaak nam je het?
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Freaky Freggle zei:
Afkick na 4 dagen? No way. Afkick van ghb resulteert in psychose en erger. Het zit gewoon tussen je oren.
Klik om te vergroten...
Afkick van GHB kan zeker wel na 4 dagen. En naarmate de afkick in een erger stadium komt, of afhankelijkheid hoe veel ml jij per dosis neemt resulteert in psychose en erger.
Hoe durf jij te suggereren dat ontwenningsverschijnselen niet na 4 dagen kunnen? Je hebt milde, middelmatige en ernstige ontwenningsverschijnselen.
dus het zit niet “tussen de oren”

suggereren dat iets niet kan na 4 dagen is volkomen onterecht. Sterker nog, bij flink gebruik kan je al na 24 uur ontwenningsverschijnselen krijgen. Dus na 4 dagen intensief misbruik is dit zeer plausibel. Iedereen reageert anders op het middel en iedereen zijn receptoren van Gaba handelen hier anders naar.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Blyatman zei:
Afkick van GHB kan zeker wel na 4 dagen. En naarmate de afkick in een erger stadium komt, of afhankelijkheid hoe veel ml jij per dosis neemt resulteert in psychose en erger.
Hoe durf jij te suggereren dat ontwenningsverschijnselen niet na 4 dagen kunnen? Je hebt milde, middelmatige en ernstige ontwenningsverschijnselen.
dus het zit niet “tussen de oren”

suggereren dat iets niet kan na 4 dagen is volkomen onterecht. Sterker nog, bij flink gebruik kan je al na 24 uur ontwenningsverschijnselen krijgen. Dus na 4 dagen intensief misbruik is dit zeer plausibel. Iedereen reageert anders op het middel en iedereen zijn receptoren van Gaba handelen hier anders naar.
Klik om te vergroten...
Hier sluit ik mij bij aan dit klopt, alleen wat je zegt: het speelt zich natuurlijk wel 'tussen de oren' af🤣 alleen niet op de manier hoe hij het bedoelde. Het speelt zich immers in de hersenen af maar bij heftige ontwennings verschijnselen is heel je lichaam daar de dupe van en kan je zelfs doodgaan!
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dopemonster zei:
Hier sluit ik mij bij aan dit klopt, alleen wat je zegt: het speelt zich natuurlijk wel 'tussen de oren' af🤣 alleen niet op de manier hoe hij het bedoelde. Het speelt zich immers in de hersenen af maar bij heftige ontwennings verschijnselen is heel je lichaam daar de dupe van en kan je zelfs doodgaan!
Klik om te vergroten...
Dat bedoelde ik ook. Het is indd niet zozeer een mentaal “tussen de oren” maar een tussen de oren dodelijk proces indien niet goed behandeld indd. Volledig mee eens.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind GHB leip en voos spul. Ondertussen toch 9j geleden. Was is zo'n flesjes (dosissen weet ik niet meer), zo'n flesje bevatten 4 goeie dosissen, kbegon braaf, ik kwam vrij snel in über sociale bui n zin in alles (plannen maken vr die avond), op korte tijd (minder dan 2u) was het flesje volledig leeg. Wat volgde:
Ongecontroleerde moeheid, echt lam in de sofa, niks ging nig, echt bijna bewegingsloos.
Daarna volgde giga misselijkheid en zo'n hevige buikkrampen, rollend over de vloer, kruipend nr de wc n non stop kotsen tem gal kotsen en diarree en ganse periode vol angst. Had wel continue beste vriendin aan de lijn, was voorwaarde, anders belde ze ambulance, wat ik echt ni wou.
Eens mn lichaam al het mogelijke had gedaan om deze smeerlapperij uit mn lichaam te krijgen, kon ik mondjesmaat terug op mn effe komen en mn vriendin deels gerust kunnen stellen. Uiteraard zedde nog uren gewoon slap n aant bekomen.
Maar hoe mn hier verslaafd aan kan geraken?🤷 Oké was bij mij wrschlk dikke overdosering. Bluuh sindsdien walg ik al bij het zien passeren v GHB 🤮
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nihilist88 zei:
Ik vind GHB leip en voos spul. Ondertussen toch 9j geleden. Was is zo'n flesjes (dosissen weet ik niet meer), zo'n flesje bevatten 4 goeie dosissen, kbegon braaf, ik kwam vrij snel in über sociale bui n zin in alles (plannen maken vr die avond), op korte tijd (minder dan 2u) was het flesje volledig leeg. Wat volgde:
Ongecontroleerde moeheid, echt lam in de sofa, niks ging nig, echt bijna bewegingsloos.
Daarna volgde giga misselijkheid en zo'n hevige buikkrampen, rollend over de vloer, kruipend nr de wc n non stop kotsen tem gal kotsen en diarree en ganse periode vol angst. Had wel continue beste vriendin aan de lijn, was voorwaarde, anders belde ze ambulance, wat ik echt ni wou.
Eens mn lichaam al het mogelijke had gedaan om deze smeerlapperij uit mn lichaam te krijgen, kon ik mondjesmaat terug op mn effe komen en mn vriendin deels gerust kunnen stellen. Uiteraard zedde nog uren gewoon slap n aant bekomen.
Maar hoe mn hier verslaafd aan kan geraken?🤷 Oké was bij mij wrschlk dikke overdosering. Bluuh sindsdien walg ik al bij het zien passeren v GHB 🤮
Klik om te vergroten...
Je hebt gewoon veel te veel misbruikt.. Dit krijg je niet als je GHB respecteert en juist hanteert. Maarja dit is wel een manier om er zo bad op te gaan, dat je het nooit meer aanraken zal haha.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Blyatman zei:
Je hebt gewoon veel te veel misbruikt.. Dit krijg je niet als je GHB respecteert en juist hanteert. Maarja dit is wel een manier om er zo bad op te gaan, dat je het nooit meer aanraken zal haha.
Klik om te vergroten...
Tuurlijk was de dosis er zot over, maar indd, blijf je er ook meteen verder vanaf, zie me daar nog spartelen😖 Heb zony slechte ervaring met O-DSMT ook voorgehad, was op maand tijd (nierstenen) nogal verslaafd geraakt aan Tramadol (vloeistof) met dosissen v 400mg. O-DSMT als Tramadol rc geprobeerd, 1 pil v 50mg en ook ferm slecht op gegaan, onuitstaanbare jeuk, hevige misselijkheid n buikkrampen en kotsen tot alles eruit was. Sindsdien ook rest vuilbak in gekieperd n blijfk er ver van weg. Maar dit leek me geen overdosering, eerder kutspul.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nihilist88 zei:
Tuurlijk was de dosis er zot over, maar indd, blijf je er ook meteen verder vanaf, zie me daar nog spartelen😖 Heb zony slechte ervaring met O-DSMT ook voorgehad, was op maand tijd (nierstenen) nogal verslaafd geraakt aan Tramadol (vloeistof) met dosissen v 400mg. O-DSMT als Tramadol rc geprobeerd, 1 pil v 50mg en ook ferm slecht op gegaan, onuitstaanbare jeuk, hevige misselijkheid n buikkrampen en kotsen tot alles eruit was. Sindsdien ook rest vuilbak in gekieperd n blijfk er ver van weg. Maar dit leek me geen overdosering, eerder kutspul.
Klik om te vergroten...
Als je flesje 4 goeie doseringen bevatte en je flesje was binnen 2 uren leeg dan heb je sowieso een dikke overdosis te pakken.

We kunnen wel af gaan geven op de drug, maar als je er niet mee om kunt gaan ligt het gewoon (in ieder geval deels) aan jezelf.

Ik ben er (GHB) zelf ook vrij nieuw mee, maar de dosering komt zó precies met dit middel. Een paar tienden van een milliliter kunnen het verschil maken tussen een lekkere roes en teveel hebben genomen. Laat staan als je 4 keer meer neemt dan wat voor jou een goeie dosering is. Los van een zeer ongewenst effect kan dat zelfs ook nog eens levensgevaarlijk zijn.

Als ik hier onwaarheden verkondig, hoor ik dat graag van de meer ervaren GHB gebruikers.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Nihilist88 zei:
Tuurlijk was de dosis er zot over, maar indd, blijf je er ook meteen verder vanaf, zie me daar nog spartelen😖 Heb zony slechte ervaring met O-DSMT ook voorgehad, was op maand tijd (nierstenen) nogal verslaafd geraakt aan Tramadol (vloeistof) met dosissen v 400mg. O-DSMT als
Klik om te vergroten...
Dit was absoluut een overdosering! Je hebt enorm veel geluk gehad dat je lichaam de ghb zelf eruit heeft gegooid vooral door het overgeven, en zeker omdat je je beste vriendin aan de lijn had.

Ik heb het bij een ander ook meegemaakt Verkeerde fles gepakt uit de koelkast(stupid) en een gigantische slok genomen.Ja ze had het kunnen uitspugen, maar gedachteloos slikte ze dorstig door. Gelukkig direct gestopt want je proeft het. Maar wel met terechte paniek.


Anyway..Dan word het gissen..het is sowieso veels te veel..is het gevaarlijk. Knock out of een (fatale) overdosering)
Zij wilden ook geen ambulance , maar er was geen tijd te verliezen. De hele groep stond erbij. Ze moest haar vinger in de keel doen en blijven overgeven tot er echt niets meer uit kwam

Bloeddrukmeter erbij. En anders was het pech voor haar en hadden we vrij snel toch gebeld. Maar dat overgeven kan echt live saving zijn.


Denk aub niet dat het een slechte kwaliteit was.
Als het nog een keer gebeurt en overgeven is geen optie, is er een groot probleem.

Naast insulten, bloeddrukklachten etc, zijn er nog veel meer risico's zoals:
Waar je terecht komt met vallen.
En zelfs als je je veilig waant op je bed. Als je op je buik ligt en je hebt een overdosis ben je machteloos tegenover verstikking.

Gelukkig dat je het sindsdien niet meer gebruikt hebt. Maar ik wilde het toch even benoemen in het algemeen, al is het in de toekomst maar 1 iemand die hier wat aan heeft...
L
Lid 153090Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Afkick na 4 dagen? No way. Afkick van ghb resulteert in psychose en erger. Het zit gewoon tussen je oren.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#15
En als het 'alleen' een paniekaanval is. Ja daar kan je je doorheen slaan. Heb je ervaring met ademhalingstechnieken of heb je wat youtube clips, guided meditation?
D
DoppieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Msloverdj zei:
Ik lees je paniek maar er is nu nog niets aan de hand. Ga niet lopen klooien met seroquel.

Ik kan onmogelijk je situatie inschatten. Jij kan wel zelf aan de slag om te kijken of er ook angst voor de angst is.. daar kan je ook een stuk verlichting in vinden.

Kan je morgen je arts bellen?
Wees eerlijk! Dan kunnen ze je het beste

Hoe ben je uit je vorige binge of misbruikperiode gekomen?

Edit: hoeveel ml heb je nog?
Klik om te vergroten...
Angst voor de angst is er inderdaad.. ik weet ook dat het paniek is alleen het is heel moeilijk om dan rationeel te denken omdat je denkt dat je dood gaat.. vorige periode heb ik afgebouwd en hoeveel ml ik nu nog heb weet ik niet precies.. klein laagje van een aa flesje. Maar ik heb nu een binge van 6 dagen.. als die paniekaanvallen komen, is het ook mogelijk om me erdoorheen te slaan?
D
DoppieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heey mensen,

Ik ben donderdag overdag begonnen met ghb en heb dag en nacht gebruikt tot nu. Ik ben op tijd naar bed gegaan maar werd 3 uur later wakker met afkickverschijnselen.. klamme handen, nerveus gevoel bijna paniek, koud en rillen.. is dit gewoon doorzetten of moet ik na die paar dagen ook al langzaam afbouwen? Ik heb eventueel ook phenibut capsules in huis en baclofen..

Zijn er meer mensen die na een paar dagen al zulke heftige afkickverschijnselen ervaren?

Heeft iemand alsjeblieft wat tips voor me? Ik wil niet dat het helemaal uit de hand loopt..

Alvast bedankt en fijne nacht..
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Doppie zei:
Heey mensen,

Ik ben donderdag overdag begonnen met ghb en heb dag en nacht gebruikt tot nu. Ik ben op tijd naar bed gegaan maar werd 3 uur later wakker met afkickverschijnselen.. klamme handen, nerveus gevoel bijna paniek, koud en rillen.. is dit gewoon doorzetten of moet ik na die paar dagen ook al langzaam afbouwen? Ik heb eventueel ook phenibut capsules in huis en baclofen..

Zijn er meer mensen die na een paar dagen al zulke heftige afkickverschijnselen ervaren?

Heeft iemand alsjeblieft wat tips voor me? Ik wil niet dat het helemaal uit de hand loopt..

Alvast bedankt en fijne nacht..
Klik om te vergroten...
Dat zijn geen heftige afkick verschijnselen, neem gewoon wat baclofen of phenibut maar niet te gek gaan dosseren en klaar . Geen g meer aanraken .
V
VluggejaapieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb je niet gewoon slaap tekort en is je lichaam gewoon op?
Door het slaap tekort kan je niet helder meer denken laat staan relativeren, daar komt nog even bij de je al 4 dagen roofbouw op je lichaam pleegt door de zooi.
Slapen en voorlopig geen ghb meer aanraken.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja dat kan. Zeker als je vaker hebt gebruikt in je verleden.

Je brein moet herstellen. Vergelijk het een beetje met de dip na XTC.

Wat GHB zo sneaky maakt, is dat veel gebruikers in hun brein GHB lijkt te onthouden, je ervaart dan veel sneller afkick/ontwenning verschijnselen als je opnieuw gebruikt.

Je kan het uitzitten, je kan ook baclofen/phenibut gebruiken om het minder heftig te maken.

Heb je baclofen/phenibut eerder toegepast?
Het is lastig zonder meer informatie advies te geven over de juiste dosering en voor hoe lang. Voor zover dit überhaupt verstandig is om te doen via een forum.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."