Tuurlijk was de dosis er zot over, maar indd, blijf je er ook meteen verder vanaf, zie me daar nog spartelen😖 Heb zony slechte ervaring met O-DSMT ook voorgehad, was op maand tijd (nierstenen) nogal verslaafd geraakt aan Tramadol (vloeistof) met dosissen v 400mg. O-DSMT als
Dit was absoluut een overdosering! Je hebt enorm veel geluk gehad dat je lichaam de ghb zelf eruit heeft gegooid vooral door het overgeven, en zeker omdat je je beste vriendin aan de lijn had.
Ik heb het bij een ander ook meegemaakt Verkeerde fles gepakt uit de koelkast(stupid) en een gigantische slok genomen.Ja ze had het kunnen uitspugen, maar gedachteloos slikte ze dorstig door. Gelukkig direct gestopt want je proeft het. Maar wel met terechte paniek.
Anyway..Dan word het gissen..het is sowieso veels te veel..is het gevaarlijk. Knock out of een (fatale) overdosering)
Zij wilden ook geen ambulance , maar er was geen tijd te verliezen. De hele groep stond erbij. Ze moest haar vinger in de keel doen en blijven overgeven tot er echt niets meer uit kwam
Bloeddrukmeter erbij. En anders was het pech voor haar en hadden we vrij snel toch gebeld. Maar dat overgeven kan echt live saving zijn.
Denk aub niet dat het een slechte kwaliteit was.
Als het nog een keer gebeurt en overgeven is geen optie, is er een groot probleem.
Naast insulten, bloeddrukklachten etc, zijn er nog veel meer risico's zoals:
Waar je terecht komt met vallen.
En zelfs als je je veilig waant op je bed. Als je op je buik ligt en je hebt een overdosis ben je machteloos tegenover verstikking.
Gelukkig dat je het sindsdien niet meer gebruikt hebt. Maar ik wilde het toch even benoemen in het algemeen, al is het in de toekomst maar 1 iemand die hier wat aan heeft...