#1
Ja inderdaad dat is ook zo.. ik ga m'n dosis gewoon zo lang mogelijk uitstellen want m'n g is ook bijna op. Misschien kan ik me door de paniekaanvallen heen slaan..Ik zou niet zomaar gaan experimenteren met combinaties.
Dan kan je beter nog 1 dag zo doorgaan en dan morgen de afkick doen met die Phenibud. Ik raad je aan je daarover goed in te lezen. Er is genoeg te vinden hierover op het forum.
Sterkte!