Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb verslaafd na 4 dagen?!

Ghb verslaafd na 4 dagen?!

27 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DoppieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Natozlato zei:
Ik zou niet zomaar gaan experimenteren met combinaties.

Dan kan je beter nog 1 dag zo doorgaan en dan morgen de afkick doen met die Phenibud. Ik raad je aan je daarover goed in te lezen. Er is genoeg te vinden hierover op het forum.

Sterkte!
Klik om te vergroten...
Ja inderdaad dat is ook zo.. ik ga m'n dosis gewoon zo lang mogelijk uitstellen want m'n g is ook bijna op. Misschien kan ik me door de paniekaanvallen heen slaan..
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Doppie zei:
Thanks voor je antwoord. Ja ik ben wel bekend ermee. Momenteel neem ik ongeveer om de 2 uur 3 ml. Phenibut heb ik nog niet in huis, alleen baclofen. Pheni zou vandaag binnen komen maar is er nog niet en m'n g is bijna op. Kan het ook alleen baclofen? Ik snap dat je niet precies kan zeggen maar ik voel een klein beetje wanhoop omdat ik erge paniekaanvallen krijg als ik in 1 x stop.. die zijn vreselijk..
Klik om te vergroten...
Ik lees je paniek maar er is nu nog niets aan de hand. Ga niet lopen klooien met seroquel.

Ik kan onmogelijk je situatie inschatten. Jij kan wel zelf aan de slag om te kijken of er ook angst voor de angst is.. daar kan je ook een stuk verlichting in vinden.

Kan je morgen je arts bellen?
Wees eerlijk! Dan kunnen ze je het beste

Hoe ben je uit je vorige binge of misbruikperiode gekomen?

Edit: hoeveel ml heb je nog?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou niet de paniekaanvallen afwachten en zorgen dat je genoeg hebt tot je kan overstappen en dan die g weggooien.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Kun je niet nog een beetje g bijkopen vanavond tot je in het bezit bent van de phenibud?
D
DoppieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Natozlato zei:
Kun je niet nog een beetje g bijkopen vanavond tot je in het bezit bent van de phenibud?
Klik om te vergroten...
Nou zou wel willen alleen hij kan niet naar mij toe komen en ik heb geen auto en de griep momenteel dus tis allemaal lastig 🥲
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb je ervaring met baclofen gebruik? Zoja, hoeveel en hoe vaak nam je het?
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Freaky Freggle zei:
Afkick na 4 dagen? No way. Afkick van ghb resulteert in psychose en erger. Het zit gewoon tussen je oren.
Klik om te vergroten...
Afkick van GHB kan zeker wel na 4 dagen. En naarmate de afkick in een erger stadium komt, of afhankelijkheid hoe veel ml jij per dosis neemt resulteert in psychose en erger.
Hoe durf jij te suggereren dat ontwenningsverschijnselen niet na 4 dagen kunnen? Je hebt milde, middelmatige en ernstige ontwenningsverschijnselen.
dus het zit niet “tussen de oren”

suggereren dat iets niet kan na 4 dagen is volkomen onterecht. Sterker nog, bij flink gebruik kan je al na 24 uur ontwenningsverschijnselen krijgen. Dus na 4 dagen intensief misbruik is dit zeer plausibel. Iedereen reageert anders op het middel en iedereen zijn receptoren van Gaba handelen hier anders naar.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Blyatman zei:
Afkick van GHB kan zeker wel na 4 dagen. En naarmate de afkick in een erger stadium komt, of afhankelijkheid hoe veel ml jij per dosis neemt resulteert in psychose en erger.
Hoe durf jij te suggereren dat ontwenningsverschijnselen niet na 4 dagen kunnen? Je hebt milde, middelmatige en ernstige ontwenningsverschijnselen.
dus het zit niet “tussen de oren”

suggereren dat iets niet kan na 4 dagen is volkomen onterecht. Sterker nog, bij flink gebruik kan je al na 24 uur ontwenningsverschijnselen krijgen. Dus na 4 dagen intensief misbruik is dit zeer plausibel. Iedereen reageert anders op het middel en iedereen zijn receptoren van Gaba handelen hier anders naar.
Klik om te vergroten...
Hier sluit ik mij bij aan dit klopt, alleen wat je zegt: het speelt zich natuurlijk wel 'tussen de oren' af🤣 alleen niet op de manier hoe hij het bedoelde. Het speelt zich immers in de hersenen af maar bij heftige ontwennings verschijnselen is heel je lichaam daar de dupe van en kan je zelfs doodgaan!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."