Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Natozlato zei: Kun je niet nog een beetje g bijkopen vanavond tot je in het bezit bent van de phenibud? Klik om te vergroten... Nou zou wel willen alleen hij kan niet naar mij toe komen en ik heb geen auto en de griep momenteel dus tis allemaal lastig 🥲"
"Goedenavond, Even een paar vragen, ik hoop dat iemand ze kan en wil beantwoorden voor me. Is er iemand die weet hoeveel mg baclofen je moet nemen om de afkick van phenibut op te vangen? Is het mogelijk om alleen met baclofen af te kicken of is diazepam echt noodzakelijk? Kan oxazepam ook? Alvast bedankt en een fijne avond gewenst."
"Bedankt voor je reactie en excuses, ik zal wat meer info geven. Het is inderdaad voor mezelf. Ik gebruik het nu ongeveer 3 maanden en neem 2 doseringen van 1.4 gram. Sochtends en savonds. Ik ben met 100 mg aan het afbouwen per dag. Ik heb hier nu baclofen liggen alleen weet niet echt hoe ik het in moet zetten qua dosering. Ik wil er het liefst in 1 keer mee kappen en als dat met baclofen mogelijk is dan doe ik dat. En nee, ik heb geen benzo tolerantie hoor. Ben er wel bekend mee maar deed het zo nu en dan. Geen benzo verslaving gehad."
"Thanks!! Ik heb enorm veel aan je antwoorden. Het is goed om even concrete feiten te lezen want ik zie door de bomen het bos niet meer.. ook omdat ik er zo snel mogelijk van af wil. Ik neem ze inderdaad rond dezelfde tijden. En wat je zegt is waar.. phenibut werkt lang en ik merk dat de afkickverschijnselen daardoor pas een paar dagen later tevoorschijn komen. Ik probeerde vorige week sneller af te bouwen maar ik kreeg vreselijke paniekaanvallen, echt een hel. Zo erg dat ik nu bang word voor de afkickverschijnselen, zo maak je je eigen wel gek hoor. Het slapen gaat opzich wel goed moet ik zeggen. Ik ben benieuwd wat er gebeurd als ik die avond dosering weg hou. Ik wil er zo graag van af.. Ben het zo zat om die zure meuk door m'n strot te moeten douwen. Dit is inderdaad de eerste keer ja maar ik ben wel erg gevoelig voor alles wat op de gaba receptoren werkt hoor moet ik eerlijk zeggen. Ik heb ook zat g gebruikt maar hoe snel tolerantie op treed bij phenibut is echt bizar. Ik ga nu slapen, bedankt voor je reactie! Fijne avond!"
"Sorry ik lees nu pas je reactie! Thanks voor je stappenplan! Toen ik je berichtje antwoordde zat ik op 2x 1.4 op 1 dag en ben inmiddels afgebouwd naar 2x 0.5 en dat afbouwen gaat wel goed moet ik zeggen. Ervaar wel een beetje onrust en een onzeker/ongemakkelijk gevoel, zeker in een drukke omgeving. Ik ben snel overprikkeld en wat depressieve gevoelens/gedachtes maar het is allemaal te doen. Ik wilde graag in één keer stoppen alleen het is lastig voor mij om pammetjes te regelen vandaar deze aanpak en wat je zegt.. het is inderdaad de angst voor de angst. Ik heb namelijk echt serieuze paniekaanvallen gehad als ik te snel ging maar 100mg per dag eraf is haalbaar in ieder geval. Ik denk wel echt dat een benzo de scherpe randjes eraf zou halen wat het dagelijks leven wat prettiger zou maken. Als ik zo door ga en ik zit op 0, kan ik dan alsnog lichamelijke afkick verwachten denk je? Het maakt me zo onzeker omdat ik niet weet wat me te wachten staat ofzo. Voelt kut.. Verder probeer ik het dagelijks leven gewoon te blijven volgen. Ik focus me op mijn studie + stage en ik zoek afleiding zoals wandelen, muziek luisteren, en lekker vroeg naar m'n nest! Snel van die zooi af! 👍🤞"
"Daar ben ik weer! Ik zit nu op dag 2 helemaal nuchter en ik voel me echt vreselijk depressief. Iemand die weet hoe lang dit afgrijselijke gevoel ongeveer gaat aanhouden? Ik heb gewoon geen 1 positieve emotie meer. Het slapen is vannacht goed gegaan gelukkig en probeer mijn ritme aan te houden alleen dat depressieve gevoel is heel erg overheersend. Iemand tips of is het gewoon ff door de zure appel heen bijten😬"
"Dankjewel beide voor jullie positieve reacties!! Waardeer ik echt enorm! Geeft me echt nog meer motivatie om vol te houden! Ik hoop dat ik snel weer mezelf wordt.. paar weken door de zure appel bijten, tussendoor ga ik me bezig houden met sporten, gezond eten en op tijd slapen.. Als jullie het nice vinden zal ik hier af en toe wat posten over hoe de komende weken verlopen, wat positieve feedback/advies voelt wel goed! Nogmaals bedankt en een fijne avond!"
"Heey! Update.... Vandaag een week nuchter en ik moet zeggen.. ik voel me echt best wel goed! Eerste paar dagen was ik echt mega despressief en geïrriteerd. Het was zo erg dat ik echt het nut allemaal niet meer zag maar dat nam gelukkig redelijk snel af. Ik moet zeggen dat ik echt veel tijd doorbreng in de natuur samen met m'n hond wat me echt goed doet. Ik wandel veel en ben sinds gister weer begonnen met krachttraining. Het voelt goed om bezig te zijn met positieve dingen. Slapen gaat redelijk goed. Ondanks dat ik soms overdag helemaal instort van moeheid word ik toch vaak wakker maar ik val gelukkig snel weer in slaap! Tot zover mijn eerste week. Stiekem toch wel een beetje trots!😁 Groetjessssss💃"
"Msloverdj zei: Ik lees je paniek maar er is nu nog niets aan de hand. Ga niet lopen klooien met seroquel. Ik kan onmogelijk je situatie inschatten. Jij kan wel zelf aan de slag om te kijken of er ook angst voor de angst is.. daar kan je ook een stuk verlichting in vinden. Kan je morgen je arts bellen? Wees eerlijk! Dan kunnen ze je het beste Hoe ben je uit je vorige binge of misbruikperiode gekomen? Edit: hoeveel ml heb je nog? Klik om te vergroten... Angst voor de angst is er inderdaad.. ik weet ook dat het paniek is alleen het is heel moeilijk om dan rationeel te denken omdat je denkt dat je dood gaat.. vorige periode heb ik afgebouwd en hoeveel ml ik nu nog heb weet ik niet precies.. klein laagje van een aa flesje. Maar ik heb nu een binge van 6 dagen.. als die paniekaanvallen komen, is het ook mogelijk om me erdoorheen te slaan?"
"Heey mensen, Ik ben donderdag overdag begonnen met ghb en heb dag en nacht gebruikt tot nu. Ik ben op tijd naar bed gegaan maar werd 3 uur later wakker met afkickverschijnselen.. klamme handen, nerveus gevoel bijna paniek, koud en rillen.. is dit gewoon doorzetten of moet ik na die paar dagen ook al langzaam afbouwen? Ik heb eventueel ook phenibut capsules in huis en baclofen.. Zijn er meer mensen die na een paar dagen al zulke heftige afkickverschijnselen ervaren? Heeft iemand alsjeblieft wat tips voor me? Ik wil niet dat het helemaal uit de hand loopt.. Alvast bedankt en fijne nacht.."