#1
Afkick na 4 dagen? No way. Afkick van ghb resulteert in psychose en erger. Het zit gewoon tussen je oren.
Angst voor de angst is er inderdaad.. ik weet ook dat het paniek is alleen het is heel moeilijk om dan rationeel te denken omdat je denkt dat je dood gaat.. vorige periode heb ik afgebouwd en hoeveel ml ik nu nog heb weet ik niet precies.. klein laagje van een aa flesje. Maar ik heb nu een binge van 6 dagen.. als die paniekaanvallen komen, is het ook mogelijk om me erdoorheen te slaan?Ik lees je paniek maar er is nu nog niets aan de hand. Ga niet lopen klooien met seroquel.
Ik kan onmogelijk je situatie inschatten. Jij kan wel zelf aan de slag om te kijken of er ook angst voor de angst is.. daar kan je ook een stuk verlichting in vinden.
Kan je morgen je arts bellen?
Wees eerlijk! Dan kunnen ze je het beste
Hoe ben je uit je vorige binge of misbruikperiode gekomen?
Edit: hoeveel ml heb je nog?
Dat zijn geen heftige afkick verschijnselen, neem gewoon wat baclofen of phenibut maar niet te gek gaan dosseren en klaar . Geen g meer aanraken .Heey mensen,
Ik ben donderdag overdag begonnen met ghb en heb dag en nacht gebruikt tot nu. Ik ben op tijd naar bed gegaan maar werd 3 uur later wakker met afkickverschijnselen.. klamme handen, nerveus gevoel bijna paniek, koud en rillen.. is dit gewoon doorzetten of moet ik na die paar dagen ook al langzaam afbouwen? Ik heb eventueel ook phenibut capsules in huis en baclofen..
Zijn er meer mensen die na een paar dagen al zulke heftige afkickverschijnselen ervaren?
Heeft iemand alsjeblieft wat tips voor me? Ik wil niet dat het helemaal uit de hand loopt..
Alvast bedankt en fijne nacht..
Dit werkt zo bij elke drug, niet zozeer ghbWat GHB zo sneaky maakt, is dat veel gebruikers in hun brein GHB lijkt te onthouden, je ervaart dan veel sneller afkick/ontwenning verschijnselen als je opnieuw gebruikt.
Thanks voor je antwoord. Ja ik ben wel bekend ermee. Momenteel neem ik ongeveer om de 2 uur 3 ml. Phenibut heb ik nog niet in huis, alleen baclofen. Pheni zou vandaag binnen komen maar is er nog niet en m'n g is bijna op. Kan het ook alleen baclofen? Ik snap dat je niet precies kan zeggen maar ik voel een klein beetje wanhoop omdat ik erge paniekaanvallen krijg als ik in 1 x stop.. die zijn vreselijk..Ja dat kan. Zeker als je vaker hebt gebruikt in je verleden.
Je brein moet herstellen. Vergelijk het een beetje met de dip na XTC.
Wat GHB zo sneaky maakt, is dat veel gebruikers in hun brein GHB lijkt te onthouden, je ervaart dan veel sneller afkick/ontwenning verschijnselen als je opnieuw gebruikt.
Je kan het uitzitten, je kan ook baclofen/phenibut gebruiken om het minder heftig te maken.
Heb je baclofen/phenibut eerder toegepast?
Het is lastig zonder meer informatie advies te geven over de juiste dosering en voor hoe lang. Voor zover dit überhaupt verstandig is om te doen via een forum.
Het liefst alleen phenibutThanks voor je antwoord. Ja ik ben wel bekend ermee. Momenteel neem ik ongeveer om de 2 uur 3 ml. Phenibut heb ik nog niet in huis, alleen baclofen. Pheni zou vandaag binnen komen maar is er nog niet en m'n g is bijna op. Kan het ook alleen baclofen? Ik snap dat je niet precies kan zeggen maar ik voel een klein beetje wanhoop omdat ik erge paniekaanvallen krijg als ik in 1 x stop.. die zijn vreselijk..
Ben al een tijdje op zoek naar diazepam maar dat schijnt een onmogelijke taak te zijn.. kan ik niet aan komen... pheni komt met brievenbuspost en kan nog tot 20.00 bezorgd worden maar heb er een hard hoofd in dat het nog komt..Het liefst alleen phenibut
Anders baclofen en diazepam
Bij GABA receptoren is dit permanent beschadigd en zal nooit volledig tot oud vermogen kunnen herstellen en blijft extreem gevoelig en zal ontwenningsverschijnselen veel feller en sneller optreden lichamelijk dan bij welke drugs dan ook. Dus GHB, Alcohol en Benzodiapines. Voornamelijk deze middelen.Dit werkt zo bij elke drug, niet zozeer ghb
Ja inderdaad dat is ook zo.. ik ga m'n dosis gewoon zo lang mogelijk uitstellen want m'n g is ook bijna op. Misschien kan ik me door de paniekaanvallen heen slaan..Ik zou niet zomaar gaan experimenteren met combinaties.
Dan kan je beter nog 1 dag zo doorgaan en dan morgen de afkick doen met die Phenibud. Ik raad je aan je daarover goed in te lezen. Er is genoeg te vinden hierover op het forum.
Sterkte!
Ik lees je paniek maar er is nu nog niets aan de hand. Ga niet lopen klooien met seroquel.Thanks voor je antwoord. Ja ik ben wel bekend ermee. Momenteel neem ik ongeveer om de 2 uur 3 ml. Phenibut heb ik nog niet in huis, alleen baclofen. Pheni zou vandaag binnen komen maar is er nog niet en m'n g is bijna op. Kan het ook alleen baclofen? Ik snap dat je niet precies kan zeggen maar ik voel een klein beetje wanhoop omdat ik erge paniekaanvallen krijg als ik in 1 x stop.. die zijn vreselijk..
Nou zou wel willen alleen hij kan niet naar mij toe komen en ik heb geen auto en de griep momenteel dus tis allemaal lastig 🥲Kun je niet nog een beetje g bijkopen vanavond tot je in het bezit bent van de phenibud?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."