#1
wat een prachtig topic is dit. Ik voel me helemaal thuis. Heb dat ook hoor. Maar vind het niet eng ofzoJa dat probeer ik nu ook. Bij mij heb ik elke keer het gevoel dat m’n moeder in m’n kamer staat, heel eng. Las ook dat het kan lijken alsof iemand aan je voeten zit enzo..