Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlaapverlamming..

Slaapverlamming..

69 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#1
transformated zei:
Hier hetzelfde het enige wat ik kan is kreunen van de angst dat het zodanig luid is dat me pa me hoort en die zegt altijd dat het pure angst is.
Klik om te vergroten...

Ja is het ook. Ik heb het tot in de puntjes uitgezocht. Ik heb toen dit bericht gelezen via FB. Misschien heb je er iets aan.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#2
MDMAZING zei:
Ik heb dit nog nooit gehad... denk ik?
Klik om te vergroten...

Wees maar blij. Je voelt je echt machteloos..
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#3
newone19 zei:
Wees maar blij. Je voelt je echt machteloos..
Klik om te vergroten...
Is het zo erg ja?
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#4
newone19 zei:
Ja dat probeer ik nu ook. Bij mij heb ik elke keer het gevoel dat m’n moeder in m’n kamer staat, heel eng. Las ook dat het kan lijken alsof iemand aan je voeten zit enzo..
Klik om te vergroten...
wat een prachtig topic is dit. Ik voel me helemaal thuis. Heb dat ook hoor. Maar vind het niet eng ofzo
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#5
transformated zei:
Bij mij is de angst soms te veel dat ik eigenlijk de angst begin te schreeuwen en andere mensen horen me dan en die moeten me soms toch 2-3 minuten wakker schudden.
Klik om te vergroten...

Ik heb ook heel vaak tijdens een slaapverlamming geprobeerd te schreeuwen maar bij mij komt er geen geluid uit.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#6
MDMAZING zei:
Is het zo erg ja?
Klik om te vergroten...

Ja, ik vind van wel.de 1e keer dacht ik dat ik aan het sterven was, de 2e keer dacht ik dat ik bezeten was en de 3e keer dacht ik dat ik gek werd. Ik heb toen uren zitten googlen wat het nou precies is en waardoor het komt. Nu weet ik hoe het komt en hoe ik ermee om moet gaan. Het is ook zo vermoeiend. En je moet erna echt back to earth komen!
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Syl zei:
Ik heb ook heel vaak tijdens een slaapverlamming geprobeerd te schreeuwen maar bij mij komt er geen geluid uit.
Klik om te vergroten...

Daar moet je wel echt in forceren je moet gewoon echt proberen roepen hoe moeilijk het gaat maar mij lukt het ook niet altijd. Maar het is niet altijd angstig dus dan laat ik het zo.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb dit ook meerdere keren gehad dat mensen, vormen of entiteiten noem maar op me pijn doen en als ik wakker kom voel ik het soms nog dat is pas freaky.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#9
newone19 zei:
Ja, ik vind van wel.de 1e keer dacht ik dat ik aan het sterven was, de 2e keer dacht ik dat ik bezeten was en de 3e keer dacht ik dat ik gek werd. Ik heb toen uren zitten googlen wat het nou precies is en waardoor het komt. Nu weet ik hoe het komt en hoe ik ermee om moet gaan. Het is ook zo vermoeiend. En je moet erna echt back to earth komen!
Klik om te vergroten...

Het blijft angstig maar als je weet hoe je ermee om moet gaan, is het al een stuk makkelijker. Goed blijven denken en weten dat het niet echt is.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#10
newone19 zei:
Ja, ik vind van wel.de 1e keer dacht ik dat ik aan het sterven was, de 2e keer dacht ik dat ik bezeten was en de 3e keer dacht ik dat ik gek werd. Ik heb toen uren zitten googlen wat het nou precies is en waardoor het komt. Nu weet ik hoe het komt en hoe ik ermee om moet gaan. Het is ook zo vermoeiend. En je moet erna echt back to earth komen!
Klik om te vergroten...
je moet je er niet gek door laten maken? dan is het ook niet vermoeiend. Of wat zegt google daar over?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."