Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlaapverlamming..

Slaapverlamming..

69 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#1
transformated zei:
Bij mij is de angst soms te veel dat ik eigenlijk de angst begin te schreeuwen en andere mensen horen me dan en die moeten me soms toch 2-3 minuten wakker schudden.
Klik om te vergroten...

Ik krijg echt geen woord uit me. Ondanks ik dat altijd probeer..
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
newone19 zei:
Ik krijg echt geen woord uit me. Ondanks ik dat altijd probeer..
Klik om te vergroten...

Hier hetzelfde het enige wat ik kan is kreunen van de angst dat het zodanig luid is dat me pa me hoort en die zegt altijd dat het pure angst is.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb dit nog nooit gehad... denk ik?
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#4
transformated zei:
Hier hetzelfde het enige wat ik kan is kreunen van de angst dat het zodanig luid is dat me pa me hoort en die zegt altijd dat het pure angst is.
Klik om te vergroten...

Ja is het ook. Ik heb het tot in de puntjes uitgezocht. Ik heb toen dit bericht gelezen via FB. Misschien heb je er iets aan.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#5
MDMAZING zei:
Ik heb dit nog nooit gehad... denk ik?
Klik om te vergroten...

Wees maar blij. Je voelt je echt machteloos..
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#6
newone19 zei:
Wees maar blij. Je voelt je echt machteloos..
Klik om te vergroten...
Is het zo erg ja?
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#7
newone19 zei:
Ja dat probeer ik nu ook. Bij mij heb ik elke keer het gevoel dat m’n moeder in m’n kamer staat, heel eng. Las ook dat het kan lijken alsof iemand aan je voeten zit enzo..
Klik om te vergroten...
wat een prachtig topic is dit. Ik voel me helemaal thuis. Heb dat ook hoor. Maar vind het niet eng ofzo
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#8
transformated zei:
Bij mij is de angst soms te veel dat ik eigenlijk de angst begin te schreeuwen en andere mensen horen me dan en die moeten me soms toch 2-3 minuten wakker schudden.
Klik om te vergroten...

Ik heb ook heel vaak tijdens een slaapverlamming geprobeerd te schreeuwen maar bij mij komt er geen geluid uit.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#9
MDMAZING zei:
Is het zo erg ja?
Klik om te vergroten...

Ja, ik vind van wel.de 1e keer dacht ik dat ik aan het sterven was, de 2e keer dacht ik dat ik bezeten was en de 3e keer dacht ik dat ik gek werd. Ik heb toen uren zitten googlen wat het nou precies is en waardoor het komt. Nu weet ik hoe het komt en hoe ik ermee om moet gaan. Het is ook zo vermoeiend. En je moet erna echt back to earth komen!
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Syl zei:
Ik heb ook heel vaak tijdens een slaapverlamming geprobeerd te schreeuwen maar bij mij komt er geen geluid uit.
Klik om te vergroten...

Daar moet je wel echt in forceren je moet gewoon echt proberen roepen hoe moeilijk het gaat maar mij lukt het ook niet altijd. Maar het is niet altijd angstig dus dan laat ik het zo.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb dit ook meerdere keren gehad dat mensen, vormen of entiteiten noem maar op me pijn doen en als ik wakker kom voel ik het soms nog dat is pas freaky.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#12
newone19 zei:
Ja, ik vind van wel.de 1e keer dacht ik dat ik aan het sterven was, de 2e keer dacht ik dat ik bezeten was en de 3e keer dacht ik dat ik gek werd. Ik heb toen uren zitten googlen wat het nou precies is en waardoor het komt. Nu weet ik hoe het komt en hoe ik ermee om moet gaan. Het is ook zo vermoeiend. En je moet erna echt back to earth komen!
Klik om te vergroten...

Het blijft angstig maar als je weet hoe je ermee om moet gaan, is het al een stuk makkelijker. Goed blijven denken en weten dat het niet echt is.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#13
newone19 zei:
Ja, ik vind van wel.de 1e keer dacht ik dat ik aan het sterven was, de 2e keer dacht ik dat ik bezeten was en de 3e keer dacht ik dat ik gek werd. Ik heb toen uren zitten googlen wat het nou precies is en waardoor het komt. Nu weet ik hoe het komt en hoe ik ermee om moet gaan. Het is ook zo vermoeiend. En je moet erna echt back to earth komen!
Klik om te vergroten...
je moet je er niet gek door laten maken? dan is het ook niet vermoeiend. Of wat zegt google daar over?
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zeelanddude zei:
je moet je er niet gek door laten maken? dan is het ook niet vermoeiend. Of wat zegt google daar over?
Klik om te vergroten...

Ik dacht dat het voornamelijk door mijn drugsgebruik kwam maar het schijnt dus ook vaak voor te komen bij mensen die niet zo goed slapen, dat stelde me al een beetje gerust want ik dacht dat ik weer alleen de psycho hier was. Maar als je slaapt ben je verlamd, dat is normaal alleen tijdens slaapverlamming zijn je hersenen nog wakker. Dat maakt het feit dat je je niet kunt bewegen!
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Laatste keer dat ik me gek liet maken erdoor was 1 week geleden onder invloed van veels te veel 3meo-pcp en een achterlijke hoeveelheid 5meo-dmt. Heb 4 dagen nodig gehad om weer back on earth te komen maar verder. Nee normaal gesproken niet vermoeidend.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wow, ik ken velen soorten drugs maar dat heb ik nog nooit gehoord. Te vergelijken met?
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#17
newone19 zei:
Ik dacht dat het voornamelijk door mijn drugsgebruik kwam maar het schijnt dus ook vaak voor te komen bij mensen die niet zo goed slapen, dat stelde me al een beetje gerust want ik dacht dat ik weer alleen de psycho hier was. Maar als je slaapt ben je verlamd, dat is normaal alleen tijdens slaapverlamming zijn je hersenen nog wakker. Dat maakt het feit dat je je niet kunt bewegen!
Klik om te vergroten...
Is dit niet gewoon dezelfde staat die probeert te bereiken met mediteren? of zie ik het helemaal verkeerd?
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zit nu op wikipedia om op te zoeken wat voor staten van bewustzijn er nou precies zijn en omg guys, hoe gaan we uitzoeken in wat voor staat elk van ons geweest is en hoe gaan we die uberhaupt vergelijken met elkaar XD https://nl.wikipedia.org/wiki/Bewustzijn
hoeveel uur gaat het me kosten om dit allemaal te doorgronden?
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeelanddude zei:
Is dit niet gewoon dezelfde staat die probeert te bereiken met mediteren? of zie ik het helemaal verkeerd?
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat als je mediteert dat je dit wilt bereiken. Misschien kan het maar ik denk dat die persoon waarschijnlijk een tijdje lang niet mediteert tenzij hij of zij de angst accepteert.
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zeelanddude zei:
Als je weet dat je slaapverlamming hebt, en je er niet gek door laten maken maar accepteerd is dat niet gelijk instant meditatie?
Klik om te vergroten...

I guess. Ik kan er nu wel mee omgaan. Ik blijf relaxed en probeer me te focussen om iets te bewegen maar het neemt niet weg dat ik het eng blijf vinden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."