#1
Bij mij is de angst soms te veel dat ik eigenlijk de angst begin te schreeuwen en andere mensen horen me dan en die moeten me soms toch 2-3 minuten wakker schudden.
Ik krijg echt geen woord uit me. Ondanks ik dat altijd probeer..
Bij mij is de angst soms te veel dat ik eigenlijk de angst begin te schreeuwen en andere mensen horen me dan en die moeten me soms toch 2-3 minuten wakker schudden.
Ik krijg echt geen woord uit me. Ondanks ik dat altijd probeer..
Hier hetzelfde het enige wat ik kan is kreunen van de angst dat het zodanig luid is dat me pa me hoort en die zegt altijd dat het pure angst is.
Ik heb dit nog nooit gehad... denk ik?
Is het zo erg ja?Wees maar blij. Je voelt je echt machteloos..
wat een prachtig topic is dit. Ik voel me helemaal thuis. Heb dat ook hoor. Maar vind het niet eng ofzoJa dat probeer ik nu ook. Bij mij heb ik elke keer het gevoel dat m’n moeder in m’n kamer staat, heel eng. Las ook dat het kan lijken alsof iemand aan je voeten zit enzo..
Bij mij is de angst soms te veel dat ik eigenlijk de angst begin te schreeuwen en andere mensen horen me dan en die moeten me soms toch 2-3 minuten wakker schudden.
Is het zo erg ja?
Ik heb ook heel vaak tijdens een slaapverlamming geprobeerd te schreeuwen maar bij mij komt er geen geluid uit.
Ja, ik vind van wel.de 1e keer dacht ik dat ik aan het sterven was, de 2e keer dacht ik dat ik bezeten was en de 3e keer dacht ik dat ik gek werd. Ik heb toen uren zitten googlen wat het nou precies is en waardoor het komt. Nu weet ik hoe het komt en hoe ik ermee om moet gaan. Het is ook zo vermoeiend. En je moet erna echt back to earth komen!
je moet je er niet gek door laten maken? dan is het ook niet vermoeiend. Of wat zegt google daar over?Ja, ik vind van wel.de 1e keer dacht ik dat ik aan het sterven was, de 2e keer dacht ik dat ik bezeten was en de 3e keer dacht ik dat ik gek werd. Ik heb toen uren zitten googlen wat het nou precies is en waardoor het komt. Nu weet ik hoe het komt en hoe ik ermee om moet gaan. Het is ook zo vermoeiend. En je moet erna echt back to earth komen!
je moet je er niet gek door laten maken? dan is het ook niet vermoeiend. Of wat zegt google daar over?
Is dit niet gewoon dezelfde staat die probeert te bereiken met mediteren? of zie ik het helemaal verkeerd?Ik dacht dat het voornamelijk door mijn drugsgebruik kwam maar het schijnt dus ook vaak voor te komen bij mensen die niet zo goed slapen, dat stelde me al een beetje gerust want ik dacht dat ik weer alleen de psycho hier was. Maar als je slaapt ben je verlamd, dat is normaal alleen tijdens slaapverlamming zijn je hersenen nog wakker. Dat maakt het feit dat je je niet kunt bewegen!
Is dit niet gewoon dezelfde staat die probeert te bereiken met mediteren? of zie ik het helemaal verkeerd?
Als je weet dat je slaapverlamming hebt, en je er niet gek door laten maken maar accepteerd is dat niet gelijk instant meditatie?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."