#1
Afspraak maken bij de neus keel oor arts die zal wel even een kijkje binnenin nemen.
Zo wat een verhaal zeg. Goed dat je je realiseert dat dit echt niet zo verder kan in ieder geval. Het erkennen van de verslaving en het van je afschrijven hier is de eerste stap in ieder geval. Hoop voor je dat je nu sterk kunt zijn en aan je lichaam, geest en ook je gezin denkt wanneer er toch weer drang om te gebruiken ontstaat.
Mephedrone is wel echt een van de meest nare middelen om aan verslaafd te zijn, zoals je al gemerkt hebt zorgt het nogal snel voor vaatvernauwing wat in grote hoeveelheden nog best gevaarlijk kan worden.
Op engelse sites is veel informatie over Mephedrone te vinden hoor, het was daar enorm populair toen het nog legaal online verkocht mocht worden.Het feit dat er nog altijd zo weinig informatie is over deze drug maakt dat voorlichting erover natuurlijk erg lastig is.
Op engelse sites is veel informatie over Mephedrone te vinden hoor, het was daar enorm populair toen het nog legaal online verkocht mocht worden.
Het gaat erg goed! Ik heb weer energie terug, ben actief en de symptomen nemen goed af. Enige wat soms nog merkbaar is zijn m’n vingertoppen welke bij kou nu nog altijd snel helemaal wit worden of bij inspanning wat blauw worden / duidelijk zichtbare aderen vertoont.Laat weer even wat van je weten @M3OW . Ik ben erg benieuwd hoe met op dit moment met je gaat.
Het gaat erg goed! Ik heb weer energie terug, ben actief en de symptomen nemen goed af. Enige wat soms nog merkbaar is zijn m’n vingertoppen welke bij kou nu nog altijd snel helemaal wit worden of bij inspanning wat blauw worden / duidelijk zichtbare aderen vertoont.
De huisarts had niet zo veel te melden destijds, enkel dat ik op moest passen met deze stofjes en mijn hart.
En een aanrader: bij verkoudheid nog even geen neusspray gebruiken, had na 2 dagen weer een flink pijnlijke neus :P Verder geen last gehad van iets!
Dat komt zeker goed! Het is fijn om weer ritme te hebben. Als ik er nu op terug kijk, die gedachte ‘s avonds “ahhh nog 1tje” en dan toch weer een nacht doorhalen.... Jezus, heb echt in een waas geleefd ofzo. Heel vreemd om op terug te kijken.Top om te horen, houd het zo vol!
Beste m3ow ik verwacht niet dat je nog reageert maar ik lees t nu pas en ik wilde nog even zeggen wat een verhaal man en diepe respect voor jouw en je vriendin, hoop dat je er nog steeds vanaf heb kunnen blijven.
Uit eige ervaring: mijn vriendin maakte het in januari uit na een half jaar vanwege prive redenen (ze was blijkbaar weer in een depressie gevallen) hier was ik echt kapot van en ging "troost" zoeken dit was eerst in drank en dit maakte m'n gevoelens alleen maar sterker en ben toen zelf in een middelmatige tot zware depressie met alles erbij (including self harm).
Uieindelijk was voor mijn gevoel drank niet meer genoeg (dronk toch wel 5 dagen in de week) ik rookte al en begon toen ook met weed uiteindelijk dagelijks, heb dit nou een kleine drie kwart jaar gedaan en toen ontdekte ik mephedrone wat een geweldig spul was mn eerste gedachte t nadeel is wel dat ik nu weinig slaap en dit niet echt goed is voor mn school en werk. Zit er nu bijna dagelijks wel aan vast en dan niet echt overdag maar vooral savonds en sochtends als ik alleen ben en me eige kut, nutteloos en alleen voel.
Dan heb ik nog een vraag, heb je nog tips om er mee te stoppen of gwn instant zijn er bijvoorbeeld dingen die ik kan doen om het stoppen van de drugs makkelijker te maken.
En hoe gaat het nu met jouw??
Ps: hoop dat je t niet erg vind dat ik dit op jouw forum plaats
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."