#1
Heftig verhaal man!
Hoe gaat het nu?
Hoe gaat het nu?
Het gaat erg goed! Ik heb weer energie terug, ben actief en de symptomen nemen goed af. Enige wat soms nog merkbaar is zijn m’n vingertoppen welke bij kou nu nog altijd snel helemaal wit worden of bij inspanning wat blauw worden / duidelijk zichtbare aderen vertoont.Laat weer even wat van je weten @M3OW . Ik ben erg benieuwd hoe met op dit moment met je gaat.
Het gaat erg goed! Ik heb weer energie terug, ben actief en de symptomen nemen goed af. Enige wat soms nog merkbaar is zijn m’n vingertoppen welke bij kou nu nog altijd snel helemaal wit worden of bij inspanning wat blauw worden / duidelijk zichtbare aderen vertoont.
De huisarts had niet zo veel te melden destijds, enkel dat ik op moest passen met deze stofjes en mijn hart.
En een aanrader: bij verkoudheid nog even geen neusspray gebruiken, had na 2 dagen weer een flink pijnlijke neus :P Verder geen last gehad van iets!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."