Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Stoppen met die zooi man, brengt je nergens. Geloof me Stop nou het nog kan. ik ben nu voor 4 weken gestopt en oprecht het gaat stukken beter. je komt in een depressie, paranoia, en slecht naar de mensen om je heen. En je hebt het allemaal niet door, totdat je het beseft en mensen om je heen kwijt bent"