#1
Inderdaad, heb het nu ineens lastig. Voor mijn gevoel komt het uit het niks. Even forum erbij pakken. En gedachten op wat anders krijgen.Alle sterkte toegewenst!
Houd vol, de eerste drie weken zijn zwaar, maar het is te doen.
Ga nooooit in discussie met jezelf over wel, of niet "een beetje"
Want die discussie verlies je altijd
Dus....zeg neeee