#1
Hang je je grapjas even aan de kapstok.Nog een keer verslaafd raken 🤣
Hang je je grapjas even aan de kapstok.Nog een keer verslaafd raken 🤣
Trots op je lieffieOpnieuw in opname en daaropvolgend door naar een Safehouse voor 6+ maanden, waarschijnlijk een jaar.
Kanjer 👏🏼🙏🏼💪🏼💐Opnieuw in opname en daaropvolgend door naar een Safehouse voor 6+ maanden, waarschijnlijk een jaar.
Wat doe je om de dagen te vullen?Ondertussen heb ik wel moeite met het nuchter leventje.
Nu trek ik me meer terug dan toen ik de topic start maakte maar blijf ik wel nuchter in mijn kamer. Verveling en eenzaamheid zit op de loer.
Is een gevecht om het vol te houden en niet meer in mijn eigen space en wereldje weer terug te trekken. Went dit?
Thankyou lieverd ☺️😌Trots op je lieffie
Nu trek ik me meer terug dan toen ik de topic start maakte maar blijf ik wel nuchter in mijn kamer. Verveling en eenzaamheid zit op de loer.
Is een gevecht om het vol te houden en niet meer in mijn eigen space en wereldje weer terug te trekken. Went dit?
Of je zoekt een leuke hobby. Overdrijf daar alleen niet in, of je eindigt net als mij met 31 vogels 😂😂😂
ik ben nu weer een stuk nuttiger, actiever en socialer bezig dan eerst. Nu heb ik weer meer sociaal contact met anderen, spreek vaker met vriendinnen af. Ipv dat m'n vriend en ik in het weekend thuis door haalden doen we nu leuke uitstapjes zoals zwemmen of uit eten.
Ik ben zelf ontzettend aan het reorganiseren geweest in huis en heb een grote opruiming gehouden en de keuken en m'n hobbykamer gereorganiseerd.
En ik sport nu weer meer in de sportschool, ga vaker wandelen, de natuur in.
Ik probeer andere hobby's weer meer op te pakken zoals creatief bezig zijn, lezen, met plantjes bezig zijn.
Maar ik doe ook nog heel veel aan mijn herstel door regelmatig naar CA/NAmeetings te gaan, contact te hebben met mijn sponsor, aan de 12 stappen te werken.
Tenslotte nog m'n normale afspraken, therapie en dingen als het huishouden etc.
Dat doet het inderdaad. Was afgelopen weken aan het minderen met lorazepam en sinds een week ook niet meer genomen. (Heel misschien zo meteen weer wel een dosis)@Don Draper ik meen me te herinneren dat ik af en toe lorazepam voorbij zie komen. Ik wil me niet bemoeien met medicatie. Maar voor mij zijn benzos enorm grensverlagend. Ben je niet bang dat je een keer onder invloed van benzos toch de stap neemt om te gaan gebruiken?
Ik snap het als je het nodig hebt, is meer een vraag uit nieuwsgierigheid. Heb zelf nooit lorazepam gebruikt.
Wat ik heb gedaan na mijn verslaving?
Terug leren, want ja, je moet het echt leren, genieten van de kleine zaken in het leven.
Ik haal meer plezier uit een leuke wandeling dan op het laatste 2gr 4mmc.
Of je zoekt een leuke hobby. Overdrijf daar alleen niet in, of je eindigt net als mij met 31 vogels 😂😂😂
Fijn om te horen dat je een paar uitlaatkleppen hebt gevonden ouwe!Afgelopen week had ik zieke cravings in sigaretten die maar niet weg ging. Ik ging ook veel blowen en ook weer lorazepam gebruiken. Uitgebreid snoepen ook dus maakte me ziek.
Verder had ik zo veel energie dat zelfs het snelwandelen het niet oploste wat ik hiervoor deed. Dus ik heb sportkleding gekocht en gepakt en ben gaan hardlopen. Was lekker! Echter had ik na bijkomen nog steeds energie dus ben een touw gaan kopen voor touwtje springen. Zo daar raak je echt je energie van kwijt zeg.
Met m'n autisme stim ik veel (waaronder enorm veel ijsberen) dus ik weet niet echt waar ik al die energie vandaan heb, behalve misschien caffeine, maar ik ben blij dat ik nu weet hoe ik het kwijt kan!
als je wilt afvallen is touwtje springen ook echt de key, je verbrand tussen de 60 en 100 calorieen per 5 minuten, heel goed van je, gaat je conditie ook lekker van omhoog XDAfgelopen week had ik zieke cravings in sigaretten die maar niet weg ging. Ik ging ook veel blowen en ook weer lorazepam gebruiken. Uitgebreid snoepen ook dus maakte me ziek.
Verder had ik zo veel energie dat zelfs het snelwandelen het niet oploste wat ik hiervoor deed. Dus ik heb sportkleding gekocht en gepakt en ben gaan hardlopen. Was lekker! Echter had ik na bijkomen nog steeds energie dus ben een touw gaan kopen voor touwtje springen. Zo daar raak je echt je energie van kwijt zeg.
Met m'n autisme stim ik veel (waaronder enorm veel ijsberen) dus ik weet niet echt waar ik al die energie vandaan heb, behalve misschien caffeine, maar ik ben blij dat ik nu weet hoe ik het kwijt kan!
Verslaafd ben je niet voor even. Dat ben je voor het.....Nog een keer verslaafd raken 🤣
EvenVerslaafd ben je niet voor even. Dat ben je voor het.....
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."