#1
Dit verhaal delen we man! Toen ik elke dag blowde en dronk leefde ik ook in men eige wereld. Altijd in me auto chillen of op me kamer. Leefde ook echt in een fantasie wereld. Nu ik eigenlijk alleen nog maar opiaten en benzo's gebruik ben ik natuurlijk niet nuchter maar wel vaak nuchterder en meer onder de mensen. Zo kan ik nuchter tijd doorbrengen met famillie maar ook momenten dat ik plat lig op me nest van de verdovende middelen. Kan meer me balans vinden maar kamp nogsteeds met verslaving en gevoelens verdovenToen ik dagelijks wiet deed was ik veel op straat te vinden en bij mensen die dat ook graag gebruikte. Verder was ik graag onder invloed in mijn kamer waar ik zat te spacen. Nu ik geen wiet gebruik vallen de mensen daarvan weg waar ik mee was. Ik sluit mezelf niet meer op mijn kamer maar ben nu veel in de woonkamer te vinden waar ik met mijn familie ben. Eerst ergerde ik me enorm aan ze dus ontweek ik ze. Nu voel ik me niet meer eenzaam nu ik weer opnieuw heb geleerd om nuchter met mijn familie om te kunnen gaan en problemen te hebben aangepakt. Moet wel daarbij zeggen dat zonder de heftige corona periode dit niet zo maar was gelukt. Of in ieder geval zou er dan geen aanleiding zijn geweest om mijn leven zo te veranderen.