Jawel...in zekere zin, genaamd : liefde.
De echte liefde.
( Roxcymusic, live is the drug That I 'm living for)
De echte liefde.
( Roxcymusic, live is the drug That I 'm living for)
Zit natuurlijk zeker wel een waarheid in, maar dat als in je blind een middel zou gebruiken. Het is met heroïne mogelijk om heel veel te weten te komen over de (verslavende) werking van.Als je je vijand niet kent, kan je ook niet garanderen dat je hem verslaat.
Niet dat die uitdrukking bestaat lol,maar hoop er mijn punt mee te maken..
Tuurlijk is niet alles een fabeltje, maar de gevaren van élke drug worden opgeblazen en de ontvanger van dit soort (ik denk wel dat dit woord wel terecht is) propaganda wordt achtergelaten met een compleet verkeerd beeld. Nu zeg ik niet dat specifiek heroïne zo veilig is om te gebruiken, maar je wordt wel misleidt. Er zijn genoeg fabeltjes te vinden over heroïnegebruik.Al die junks en horrorverhalen.. dat is geen fabeltje.
Even niet de reacties van de rest gelezen maar gooi gelijk een reactie😅Hoi,
Ik had een vraag en wil het van iemand die er ervaring mee heeft horen, is het echt zo dat als je letterlijk 1x heroïne spuit dat je gelijk zwaar lichamelijk verslaafd bent of kun je na 1x spuiten erna gewoon je leven leiden.
Ik vraag het voor iemand die ik ken want zei heeft een soort "bucket list" met drugs die ze wilt doen, en ze wou aankomende week naar mij thuis komen en eens heroïne proberen, en de dag daarna ook crack, maar ze doet zulke dingen letterlijk maar 1x, het enige dat ze vaker doet is jointjes roken maar daar stopt het ook.
Maar ze wilt dus weten of het echt zo zwaar verslavend is om het 1x te spuiten, want als wel dan gaat ze het gewoon roken of snuiven (maar ik denk dat als spuiten niet gaat dat ze het gaat roken)
noot: idd. Je moet maar durven!Die wil het leven écht uitspelen of niet?
mij leuk lijkt. Het moet leuk zijn en daarna blijven óf het moet heel nuttig/leerzaam zijn.
Noot: mee eens.n de hoge verslavingspotentie maakt het nog minder aantrekkelijk.
Noot: gelukkig maar.Ik heb het zelf dus nooit gedaan
Noot:Ik heb gehoord dat je heroïne ook gewoon regelmatig kan gebruiken zonder een die-hard addict te worden.
Tis natuurlijk ook wel persoonsgebonden hoe erg een drug je in ze macht krijgt maar crack, smack, meth zijn wel middelen waar je van te voren al bij moet weten dat je er niet mee moet fucken😦Iedereen moet voor zichzelf maar uitmaken wat ze wel, of niet nemen als drug.
Maar vwb smack?
Dat is de weg naar de duivel!
Uiteindelijk de weg naar.....Charon!
Natuurlijk kan dat, maar daar gaat het niet om. Het is niet zo dat elke gebruiker 100 procent zeker een addict wordt. Het probleem met heroine is:Ik heb gehoord dat je heroïne ook gewoon regelmatig kan gebruiken zonder een die-hard addict te worden.
iets minder blowen voor jou gok ik zokkr watje![]()
Ik ken toch enkele mensen die het ooit 1 keertje hebben geprobeerd, daarna nooit meerHeb ooit op een ander forum gelezen dat er mensen zijn die het perfect bij één keer heroïne kunnen laten.
Wel, ik geloof dat dus niet...
Statistisch gezien is het natuurlijk onmogelijk dat er niemand is die het bij een keer heeft kunnen laten. Het gaat om het percentage. Ik heb de cijfers niet maar denk niet dat meer dan 10 procent van de mensen sterk genoeg is om dat te kunnen doen. Ook lastig om te meten omdat je namelijk iets meet dat “niet gebeurt”. Nooit een tweede keer proberen is iets wat je nooit kan bevestigen tot die persoon dood is. Wel verslaafd raken zie je meteen en is meteen duidelijk. Daarom zijn de cijfers zo bedreigend en misleidend.Heb ooit op een ander forum gelezen dat er mensen zijn die het perfect bij één keer heroïne kunnen laten.
Wel, ik geloof dat dus niet...
Dat was de JokeHero was toch een merk van vruchtensappen en zo? Hoe zat dit ook alweer.
Statistisch gezien is het natuurlijk onmogelijk dat er niemand is die het bij een keer heeft kunnen laten. Het gaat om het percentage. Ik heb de cijfers niet maar denk niet dat meer dan 10 procent van de mensen sterk genoeg is om dat te kunnen doen. Ook lastig om te meten omdat je namelijk iets meet dat “niet gebeurt”. Nooit een tweede keer proberen is iets wat je nooit kan bevestigen tot die persoon dood is. Wel verslaafd raken zie je meteen en is meteen duidelijk. Daarom zijn de cijfers zo bedreigend en misleidend.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."