#1
Wat een lange tijd, dapper dat je de strijd wilt aan gaan. Je klachten die beschrijft zijn naar mijn mening niet bepaald mild te noemen, integendeel. Over een maand ga je afkicken, ga je dit met begeleiding doen? Heel veel sterkte
Bedankt, ben er echt klaar mee al jaren, maar durfde het niet te vertellen, woon nog thuis en was bang eruit gezet te worden.Wat een lange tijd, dapper dat je de strijd wilt aan gaan. Je klachten die beschrijft zijn naar mijn mening niet bepaald mild te noemen, integendeel. Over een maand ga je afkicken, ga je dit met begeleiding doen? Heel veel sterkte
Bedankt,Klinkt echt heel naar, je verslaving. Ik kan me niet eens iets voorstellen bij 4 tot 6 gram per dag. Je hebt echt gigantische tolerantie dan..? Blijf je op die dosissen relatief nog een beetje functioneren of lig je dan hele dagen op de bank?
Goed dat je het hier komt delen, voor jezelf maar ook voor anderen, omdat van ketamine relatief onbekend is hoe (geestelijk) verslavend het is. Veel succes met het afkicken alvast!
Hoe gaat het nu?Als ik iemand hoor iemand aanbieden die het niet gebruikt, zeg ik ook tegen diegene dat ie dat echt niet mag doen
Omdat ik niet wil dat er nóg meer vrienden van me verslaafd raken
Hoe gaat het nu?
Klinkt allemaal al steeds meer belovend. een kleine stap voor de mensheid een grote stap voor jou <3 balen voor pijn die je hebt maar ja dat krijg je na de grammen die door jou neus zijn gegaan. ga zo door met afbouwen en alvast good luck als je wordt opgenomenNiet zo goed, zit op rond de 4 gram per dag, tis in ieder geval iets minder
Gisterenavond ging t goed en heb ik een gezellige avond bij vrienden gehad maar moest uiteindelijk wel weg door de maag en Rib- en rugpijn
Maar slik geen pijnstilling meer, en hoef niet meer over te geven
Heb wel veel maagpijn die maar niet weggaat en heb veel pijn aan mijn ribben en in het midden daarvan waarvoor ik vanmiddag naar de dokter ga, rare vervelende pijn is dat
Lig op dit moment in bad na een nachtmerrie en wakker geworden van de maagpijn
Vanaf 14 augustus word ik opgenomenkijk ernaar uit, eindelijk van die zooi af
Eindelijk rust
Klinkt allemaal al steeds meer belovend. een kleine stap voor de mensheid een grote stap voor jou <3 balen voor pijn die je hebt maar ja dat krijg je na de grammen die door jou neus zijn gegaan. ga zo door met afbouwen en alvast good luck als je wordt opgenomen
Veel succes!Morgen 13.30 is het zover! Eindelijk naar de afkickkliniek!
Het is maar een kwartiertje rijden ongeveer , lekker om de hoek voor mij ( oirschot )
Vrienden ingelicht en heb al veel bezoek in de weekenden van veel vrienden
Veel vrienden van me zijn nu ook aan het minderen en afkicken met allerlei verslavingen, het is echt tijd voor iedereen gelukkig
Ik zit met een hete kruik tegen mn buik, heb veel maagpijn , ik gebruik nu alleen rennies en gaviscon als t heel erg is, lig veel in bed, gelukkig is er in de afkick een bad! En whirlpool en sauna, helpt goed tegen de pijn en alle zooi uitzweten.
Heb veel gebruikt de laatste 2 maanden, denk ongeveer duizend euro kwijt, ik ga het maar niet uitrekenen..
Vanavond en morgen dus de allerlaatste punten, eindelijk word ik beschermd tegen mezelf.
Ik ga minstens 28 dagen intern, zal na n tijd wel een keer misschien wat kunnen laten weten hoe het gaat.
Veel succes gewenst !Morgen 13.30 is het zover! Eindelijk naar de afkickkliniek!
Het is maar een kwartiertje rijden ongeveer , lekker om de hoek voor mij ( oirschot )
Vrienden ingelicht en heb al veel bezoek in de weekenden van veel vrienden
Veel vrienden van me zijn nu ook aan het minderen en afkicken met allerlei verslavingen, het is echt tijd voor iedereen gelukkig
Ik zit met een hete kruik tegen mn buik, heb veel maagpijn , ik gebruik nu alleen rennies en gaviscon als t heel erg is, lig veel in bed, gelukkig is er in de afkick een bad! En whirlpool en sauna, helpt goed tegen de pijn en alle zooi uitzweten.
Heb veel gebruikt de laatste 2 maanden, denk ongeveer duizend euro kwijt, ik ga het maar niet uitrekenen..
Vanavond en morgen dus de allerlaatste punten, eindelijk word ik beschermd tegen mezelf.
Ik ga minstens 28 dagen intern, zal na n tijd wel een keer misschien wat kunnen laten weten hoe het gaat.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."