Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums9 jaar lang Ketamine verslaving

9 jaar lang Ketamine verslaving

106 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat een lange tijd, dapper dat je de strijd wilt aan gaan. Je klachten die beschrijft zijn naar mijn mening niet bepaald mild te noemen, integendeel. Over een maand ga je afkicken, ga je dit met begeleiding doen? Heel veel sterkte
L
LalalandLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben de laatste maanden soms af en toe een aantal dagen clean geweest en telkens weer teruggevallen, maar heb op mijn werk verteld dat het niet meer gaat, en ontslag genomen om aan mezelf te werken.
Het werk ging ook erg slecht vanwege alle problemen,
Ik heb vorige week een intakegesprek gehad en hoor eind deze week wat de behandeling gaat worden.
L
LalalandLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo ik ben nieuw
Wil graag anoniem blijven.

Ik ben sinds mijn 15e verslaafd aan keta. Begon met paar punten per een paar dagen bij verslaafde vrienden (meeste zijn afgekickt nu en 1 in de leer als verslavingsdeskundige :) )
Ging snel over naar dikke grote punten steeds vaker. Toen was t nog wel leuk.

Ik ging elk weekend naar feestjes, soms v vrijdag tot zondag, gebruikte soms n beetje speed, xtc en mdma en keta

Niet allemaal tegelijk en niet altijd. Die drugs doe ik nu keer per jaar soms. Maar van de keta kan ik niet afblijven jammer genoeg.
Ben ook zelf gestopt met roken nu al 11 maanden

Ik gebruik sommige dagen 4 tot 6 gram per dag, echt beestachtig. Het is alsof ik niet meer kan nadenken zelf en mn handen er automatisch naar toe gaan en pak dan 4 punten minstens. Ik schaam me er voor, ben gewoon een junk nu.

Maar! Begin met afkicken over ongeveer een maand. En vandaag heb ik niets gebruikt, heb me thuis opgesloten en mn auto js kapot dus dat is maar goed ook.

Hoop dat het goed gaat komen

Heb zoveel pijn aan mijn lever en maag, opgezette klieren, rugpijn. Slik 1 a 2 tramadol per dag, ben aan t afbouwen had afkickverschijnselen. Slikte n tijd oxycodon naproxen , ik kreeg alles zo makkelijk van de dokter maar het werkte averechts, ik heb dagen geschreeuwd van de pijn. Rennend naar n heet bad of douche, mijn buik verbrand aan hete kruik.

Nu gaat het ietsjes beter, moet wel vaak in bad en n minder hete kruik en heb een warmtekussen voor de pijnen. Die helpt heel fijn!

Gelukkig werkt gaviscon en paracetamol goed. En pantaprazol werkt wat minder

Stomme ketamine verslaving..
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik zou wel uitkijken als ik jou was, oxycodon is ook niet bepaald het beste wat je slikken kan i know dat het het fijn is tegen de pijn enzo. daarintegen is het soms ook goed om te accepteren naar mijn mening en te leven met de pijn. op lange duur blijven wat negatieve effecten van ketamine rond hangen. maar good luck with your tour da stop. <3
L
LalalandLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dankjewel! Ik heb de ocycodon nog niet aangeraakt , is echt voor noodgevallen. En vandaag nog geen keta op
Gister avond wel 2 puntjes dus gaat goed
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Klinkt echt heel naar, je verslaving. Ik kan me niet eens iets voorstellen bij 4 tot 6 gram per dag. Je hebt echt gigantische tolerantie dan..? Blijf je op die dosissen relatief nog een beetje functioneren of lig je dan hele dagen op de bank?

Goed dat je het hier komt delen, voor jezelf maar ook voor anderen, omdat van ketamine relatief onbekend is hoe (geestelijk) verslavend het is. Veel succes met het afkicken alvast!
L
LalalandLid
01-01-2024, 00:00
#7
Coffeecup zei:
Wat een lange tijd, dapper dat je de strijd wilt aan gaan. Je klachten die beschrijft zijn naar mijn mening niet bepaald mild te noemen, integendeel. Over een maand ga je afkicken, ga je dit met begeleiding doen? Heel veel sterkte
Klik om te vergroten...
Bedankt, ben er echt klaar mee al jaren, maar durfde het niet te vertellen, woon nog thuis en was bang eruit gezet te worden.

Nee het is best heftig ja, mijn ouders en broers zijn zelfs bang dat ik dood ga :( ze hebben het pas sinds een maand ontdekt dat ik verslaafd ben, hebben alles genegeerd wat er ooit raar aan me was (dachten dat ik zo deed omdat ik slecht sliep)

Ik ga het zeker met begeleiding doen, kan echt niet zonder, probeer dat al sinds 2012..
Ik ga naar rodersana in oirschot :)

het word vergoed behalve 1800 eigen bijdrage. Mag ook wel met een sauna, whirlpool, eigen bad en douche en kamer, en zelfs een restaurant! En maar een maand wachttijd

Veel beter dat novadic, die had n wachtlijst van een halfjaar, dan had ik het misschien niet eens gered. En mijn ex heeft daar gezeten, en heb heftige verhalen gehoord van groepsverkrachting door ghb gebruikers in de nacht van een meisje. En ik ken maar 1 gelukte afgekickte vriend van de 6 die ik ken die er heen zijn gegaan.. maar dat ligt niet alleen aan novadic natuurlijk.
L
LalalandLid
01-01-2024, 00:00
#8
Roze olifant zei:
Klinkt echt heel naar, je verslaving. Ik kan me niet eens iets voorstellen bij 4 tot 6 gram per dag. Je hebt echt gigantische tolerantie dan..? Blijf je op die dosissen relatief nog een beetje functioneren of lig je dan hele dagen op de bank?

Goed dat je het hier komt delen, voor jezelf maar ook voor anderen, omdat van ketamine relatief onbekend is hoe (geestelijk) verslavend het is. Veel succes met het afkicken alvast!
Klik om te vergroten...
Bedankt,

Ik ga wel eens out, en herinner me niks meer, maar dat is als ik heel veel pak

Ik pak heel veel door de tolerantie en soms gaat het net fout
Dan hoor ik erna dat ik als een zombie heb lopen brabbelen of schreeuwen ..
Ja best naar, ben helemaal overgenomen pff.
Maar nu ben ik naar max. 3 gr per dag
L
LalalandLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ik iemand hoor iemand aanbieden die het niet gebruikt, zeg ik ook tegen diegene dat ie dat echt niet mag doen
Omdat ik niet wil dat er nóg meer vrienden van me verslaafd raken
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lalaland zei:
Als ik iemand hoor iemand aanbieden die het niet gebruikt, zeg ik ook tegen diegene dat ie dat echt niet mag doen
Omdat ik niet wil dat er nóg meer vrienden van me verslaafd raken
Klik om te vergroten...
Hoe gaat het nu?
L
LalalandLid
01-01-2024, 00:00
#11
Niet zo goed, zit op rond de 4 gram per dag, tis in ieder geval iets minder

Gisterenavond ging t goed en heb ik een gezellige avond bij vrienden gehad maar moest uiteindelijk wel weg door de maag en Rib- en rugpijn

Maar slik geen pijnstilling meer, en hoef niet meer over te geven
Heb wel veel maagpijn die maar niet weggaat en heb veel pijn aan mijn ribben en in het midden daarvan waarvoor ik vanmiddag naar de dokter ga, rare vervelende pijn is dat
Lig op dit moment in bad na een nachtmerrie en wakker geworden van de maagpijn

Vanaf 14 augustus word ik opgenomen :) kijk ernaar uit, eindelijk van die zooi af
Eindelijk rust

MDMAZING zei:
Hoe gaat het nu?
Klik om te vergroten...
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lalaland zei:
Niet zo goed, zit op rond de 4 gram per dag, tis in ieder geval iets minder

Gisterenavond ging t goed en heb ik een gezellige avond bij vrienden gehad maar moest uiteindelijk wel weg door de maag en Rib- en rugpijn

Maar slik geen pijnstilling meer, en hoef niet meer over te geven
Heb wel veel maagpijn die maar niet weggaat en heb veel pijn aan mijn ribben en in het midden daarvan waarvoor ik vanmiddag naar de dokter ga, rare vervelende pijn is dat
Lig op dit moment in bad na een nachtmerrie en wakker geworden van de maagpijn

Vanaf 14 augustus word ik opgenomen :) kijk ernaar uit, eindelijk van die zooi af
Eindelijk rust
Klik om te vergroten...
Klinkt allemaal al steeds meer belovend. een kleine stap voor de mensheid een grote stap voor jou <3 balen voor pijn die je hebt maar ja dat krijg je na de grammen die door jou neus zijn gegaan. ga zo door met afbouwen en alvast good luck als je wordt opgenomen
L
LalalandLid
01-01-2024, 00:00
#13
Quinn zei:
Klinkt allemaal al steeds meer belovend. een kleine stap voor de mensheid een grote stap voor jou <3 balen voor pijn die je hebt maar ja dat krijg je na de grammen die door jou neus zijn gegaan. ga zo door met afbouwen en alvast good luck als je wordt opgenomen
Klik om te vergroten...

Bedankt!
L
LalalandLid
01-01-2024, 00:00
#14
Morgen 13.30 is het zover! Eindelijk naar de afkickkliniek!

Het is maar een kwartiertje rijden ongeveer , lekker om de hoek voor mij ( oirschot )
Vrienden ingelicht en heb al veel bezoek in de weekenden van veel vrienden

Veel vrienden van me zijn nu ook aan het minderen en afkicken met allerlei verslavingen, het is echt tijd voor iedereen gelukkig :)

Ik zit met een hete kruik tegen mn buik, heb veel maagpijn , ik gebruik nu alleen rennies en gaviscon als t heel erg is, lig veel in bed, gelukkig is er in de afkick een bad! En whirlpool en sauna, helpt goed tegen de pijn en alle zooi uitzweten.
Heb veel gebruikt de laatste 2 maanden, denk ongeveer duizend euro kwijt, ik ga het maar niet uitrekenen..

Vanavond en morgen dus de allerlaatste punten, eindelijk word ik beschermd tegen mezelf.

Ik ga minstens 28 dagen intern, zal na n tijd wel een keer misschien wat kunnen laten weten hoe het gaat.
L
LalalandLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bedankt! Ga echt eindelijk stoppen, ben zo klaar ermee, met alle pijn en het huilen en op de grond kruipen en slapeloze nachten!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lalaland zei:
Morgen 13.30 is het zover! Eindelijk naar de afkickkliniek!

Het is maar een kwartiertje rijden ongeveer , lekker om de hoek voor mij ( oirschot )
Vrienden ingelicht en heb al veel bezoek in de weekenden van veel vrienden

Veel vrienden van me zijn nu ook aan het minderen en afkicken met allerlei verslavingen, het is echt tijd voor iedereen gelukkig :)

Ik zit met een hete kruik tegen mn buik, heb veel maagpijn , ik gebruik nu alleen rennies en gaviscon als t heel erg is, lig veel in bed, gelukkig is er in de afkick een bad! En whirlpool en sauna, helpt goed tegen de pijn en alle zooi uitzweten.
Heb veel gebruikt de laatste 2 maanden, denk ongeveer duizend euro kwijt, ik ga het maar niet uitrekenen..

Vanavond en morgen dus de allerlaatste punten, eindelijk word ik beschermd tegen mezelf.

Ik ga minstens 28 dagen intern, zal na n tijd wel een keer misschien wat kunnen laten weten hoe het gaat.
Klik om te vergroten...
Veel succes!
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lalaland zei:
Morgen 13.30 is het zover! Eindelijk naar de afkickkliniek!

Het is maar een kwartiertje rijden ongeveer , lekker om de hoek voor mij ( oirschot )
Vrienden ingelicht en heb al veel bezoek in de weekenden van veel vrienden

Veel vrienden van me zijn nu ook aan het minderen en afkicken met allerlei verslavingen, het is echt tijd voor iedereen gelukkig :)

Ik zit met een hete kruik tegen mn buik, heb veel maagpijn , ik gebruik nu alleen rennies en gaviscon als t heel erg is, lig veel in bed, gelukkig is er in de afkick een bad! En whirlpool en sauna, helpt goed tegen de pijn en alle zooi uitzweten.
Heb veel gebruikt de laatste 2 maanden, denk ongeveer duizend euro kwijt, ik ga het maar niet uitrekenen..

Vanavond en morgen dus de allerlaatste punten, eindelijk word ik beschermd tegen mezelf.

Ik ga minstens 28 dagen intern, zal na n tijd wel een keer misschien wat kunnen laten weten hoe het gaat.
Klik om te vergroten...
Veel succes gewenst !
L
LalalandLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben nu 38 dagen clean van ketamine ^^
En 340 dagen van roken

Ik heb er nog elke dag veel zin in, wat zo zal blijven de komende tijd, en denk dat een terugval wel reeël is, maar tot nu toe heb ik het niet gedaan. Ik hoop dat de zin wel echt minder word..

Ik merk wel dat ik me een stuk depressiever, emotioneler, drukker in mn hoofd ben (heb onbehandelde ADD ) vergeetachtig ben, heel veel pieken en dalen heb in mn emoties, en nu al weer stress heb terwijl ik nog niet eens zoveel op heb gepakt.

Maar mijn lichamelijke klachten zijn allemaal weg! Heb wel een week ontzettende pijn gehad in de kliniek en gelukkig was er een bad in mn kamer, waar ik de eerste week vooral was. De eerste week kon ik niet liggend slapen dus moest ik in een stoel slapen, sliep steeds maar n uurtje.
Na die week kon ik in het bed slapen, maar toch heb ik elke nacht kort geslapen, ik kon niet in slaap komen door alles wat ik moest verwerken, ik ben t niet gewend de hele dag met 40 mensen om me heen te zijn. Maar toch heb ik een goede leerzame tijd gehad, en heb leuke mensen ontmoet :)

Ik praat weer en maak weer contact met mensen. Ben minder angstig
en ik voer m'n hobby's weer met plezier uit

Nou krijg ik nog een jaar ambulante hulp dmv. Wekelijks 2 Gesprekken
En om de 2 weken een groepsmeeting in de kliniek

Ik moet nu wel oppassen met alcohol en al die andere dingen
1e weekend heb ik teveel gedronken, maar daar heb ik van geleerd, heb dat weekend 6 keer overgeveven, en sindsdien ben ik grieperig. Geen zin meer in wodka nou :wink: ik ga dr geen cross addiction van maken iig
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#19
Goed bezig, ga zo door.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mijn dringende advies is:

Blijf in vredesnaam ! Van die alcohol af!!

Als je net clean bent van welke drug dan ook, ben je allereerst zeer kwetsbaar, en ten tweede springt de ziekte, die verslaving heet, zó over naar iets anders.
En alcohol, dat is een hele, hele kwaaie....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."