#1
Het is een zeer goede zaak, dat je alles wat je dwars zat, hebt kunnen uitspreken!
Dat lucht idd op!
Maar nu het vervolg.
Ik hoop, dat hij toch verandert, en stopt met die drugs.
Stopt hij dan verandert hij uit zichzelf al.
Doet hij dat niet, dan is het een kwestie van tijd tot het weer misgaat.
Daar zou ik heel goed op letten, stiekem gebruik...want mensen die verslaafd zijn, zijn ware meesters in het verstoppen en heimelijk gebruiken van hun drugs.
Ik hoop dat dit alles lukt!
Lukt het niet, dan moet je voor jezelf kiezen en met deze relatie kappen.
Er zijn genoeg " betere" kandidaten in dat geval.
Ja ik voelde me na het gesprek ook erg opgelucht. Ik merk wel aan mezelf dat er nog boosheid zit bij mij. En ik vind het heel moeilijk om hem het vertrouwen weer te geven. Vanavond zie ik hem weer en dan gaan we verder praten en dan hoop ik dat hij met concrete stappen komt. Zo niet, dan stop ik ermee. Hij is nu aan zet. Ik heb de afgelopen 2 jaar genoeg gedaan voor deze relatie, nu is hij aan de beurt