#1
Je bent verslaafd, @hannes .
Niets meer, niets minder.
Je kunt maar een ding doen....
Asap hulp zoeken!
Ga naar je huisarts.
Vertel hem alles eerlijk.
Dan ga je goede hulp krijgen.
Doormodderen zo met die keta, het lost niets op,!
Niets meer, niets minder.
Je kunt maar een ding doen....
Asap hulp zoeken!
Ga naar je huisarts.
Vertel hem alles eerlijk.
Dan ga je goede hulp krijgen.
Doormodderen zo met die keta, het lost niets op,!