#1
zeker wel als alleen gebruiken steeds meer je voorkeur krijgt.Het klinkt als een eenzaam k*t wereldje.
zeker wel als alleen gebruiken steeds meer je voorkeur krijgt.Het klinkt als een eenzaam k*t wereldje.
Idd , ik ben gewoon een normaal gebouwde man van 32 met frisse tandjes en verzorg me goed.Al jullie verhalen zijn wel heftig en het verbaasd me vooral hoevaak dit voorkomt.
Jullie staan ook gewoon in de rij bij de kassa, maar je ziet het niet. Niet elke verslaafde is gelijk vies, mager en met versleten kleren.
Geef ik je nu toch even ongelijk (ieder zen mening..).zeker wel als alleen gebruiken steeds meer je voorkeur krijgt.
Mijn ervaring: psychose door langdurig slaaptekort <--- klikkenZolang wakker geweest dat ik psychotische klachten kreeg en niet meer wist wat voor of achter was en in totale mentale/lichamelijke crisis belande…
Wat ben je toch ook een slimme olifant.een stuk geschreven waarin ik de resultaten van een statistische analyse rond data van terminale kankerpatiënten onder de loep nam.
Wat ben je toch ook een slimme olifant.💪
Nee goed, maar dan gepaard met het feit dat je nog nooit verslaafd bent geweest, volgens mij heb jij wel een redelijke hoge intelligentie of in ieder geval een werklust en goede motivatie. Behalve tijdens je burnout was die motivatie natuurlijk verminderd. Maar dat is een beetje het idee van een burnout. Ik bedoel ik wil niet spreken voor het hele forum maar ik denk dat 80 procent van de mensen hier ooit wel eens het punt heeft bereikt dat ze moeten erkennen dat ze verslaafd zijn/zijn geweest. Maar dat is puur statistiek. Het is een drugsforum, dan heb je nou eenmaal veel mensen die verslaafd zijn aan een drug. Het zou raar zijn als je op een paardrij forum allemaal drugsverslaafde tegenkomt. Ik ben het ook geweest hoor dus ik ben geen heilige (alcohol en cannabis en tabak).Valt wel mee hoor, een PhD vereist over het algemeen meer wilskracht en doorzettingsvermogen dan intelligentie.
Dan bedoel ik wel een relatief normaal soort doorzettingsvermogen, niet het dwangmatige pathologische doorzetten ten koste van alles wat ik op een bepaald moment dus heb laten zien. Maar goed, dat lag wel een stukje complexer en dieper dan het werk opzich.
Alsnog zou ik het niemand perse aanraden, ik vond het veel meer een mentale/psychologische uitputtingsslag dan een intellectuele.
Had niks te maken met het onderwerp van onderzoek trouwens! Puur met het academische wereldje.
Bedankt voor het delen van deze ervaring. Ik herken dit ook wel. Kan zelf ook erg doorslaan met werk. Gelukkig momenteel niet zo in de ellebogen wereld 😉Nooooooit meer wil en zal ik op dit punt komen met werk. Horror. Dus don’t try this at home - deze depressie en burn-out hebben me uiteindelijk een paar jaar van m’n leven gekost.
Ik was dit soort wazigheid alweer bijna vergeten en moest dat echt even horen. Trekt me gelijk terug naar mijn psychotische periode 🥶Terwijl er muziek uit de douche kwam,
Ik ga off-topic sorry maar, los van dat ik het lullig voor je vind, ik moest meteen denken aan die debielen die van die muziek boxjes met muziek in hun badkamer zetten om tijdens het douchen muziek te luisteren.Terwijl er muziek uit de douche kwam
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."