#1
@Dirkjan is té zalig 🤣
in principe kun je er wel 30 van nemen zonder dood te gaan maar ga aub niet hpger dan 20 mgEuhm eerste kennismaking met Etizolam en je spreekt over dosissen van 10mg en daarna zelfs 20mg 😱 Dan ligt het niet persé aan Etizolam, maar jouw giga overdosering en misbruik van dit middel. Ik ben nu ook gekend met benzo's en benzo rc's, maar 3mg Etizolam is bij hoogste dosering en dat is geen standaard. Uw dosissen zijn buiten proportioneel.
je lichaam vind het niet grappig ook al kun je de volgende dag best functionerenin principe kun je er wel 30 van nemen zonder dood te gaan maar ga aub niet hpger dan 20 mg
Weer echt gewoon een compleet kutadvies.in principe kun je er wel 30 van nemen zonder dood te gaan maar ga aub niet hpger dan 20 mg
ik zeg gewoon wat ik doe en wat de effecten zijn en om het niemand aan te raden het is helemaaal geen advies alleen een waarschuwingWeer echt gewoon een compleet kutadvies.
Nee dat doe je niet. Je zegt letterlijk dat je er best 20 van kunt nemen, maar niet hoger gaan dan 30. En hoewel je lichaam het niet leuk vindt kun je de dag erna best functioneren.ik zeg gewoon wat ik doe en wat de effecten zijn en om het niemand aan te raden het is helemaaal geen advies alleen een waarschuwing
oke dan zeg ik er niks meer overNee dat doe je niet. Je zegt letterlijk dat je er best 20 van kunt nemen, maar niet hoger gaan dan 30. En hoewel je lichaam het niet leuk vindt kun je de dag erna best functioneren.
Dat zijn jouw woorden, en dat is op geen fucking enkele manier een waarschuwing 'of gewoon wat jij doet'! Als je dat zelf niet ziet zit er iets goed mis in je bovenkamer.
Dit is echt gevaarlijk advies. Voor mensen met tolerantie lijkt dit me al een erg hoge dosering, voor mensen zonder tolerantie is dit ronduit gevaarlijk. Dit soort ongenuanceerde en gevaarlijke uitspraken passen niet bij de harm-reduction die we hier willen toepassen.in principe kun je er wel 30 van nemen zonder dood te gaan maar ga aub niet hpger dan 20 mg
Je mag hier best je eigen ervaringen delen. Ook als deze onverstandig zijn of waren. Maar maak dan in ieder geval heel duidelijk dat wat je hebt gedaan onverstandig was en juist een voorbeeld is van hoe het niet moet. De manier waarop jij het nu formuleert zet juist aan tot gevaarlijk gebruik en dat is echt niet de bedoeling hier.oke dan zeg ik er niks meer over
Ik irriteer me meestal ook nogal aan de overdreven toon over benzos hier maar ik snap niet helemaal hoe je dit bedoeld. Je gaat waarschijnlijk idd niet dood aan 30mg etizolam (in de zin van acute dodelijke OD) maar zonder tolerantie ga je enorme brokken maken op dat soort doseringen. En die kunnen wel fataal aflopen. Je gaat iig zeker niet kunnen functioneren de volgende dag. Waarschijnlijk herinner je je die hele dag niet.ik zeg gewoon wat ik doe en wat de effecten zijn en om het niemand aan te raden het is helemaaal geen advies alleen een waarschuwing
Ts mag alles nemen wat hij wil. Hij weet inmiddels precies wat GABA middelen voor afkick geven dus denk dat hij dat prima zelf kan beslissen. Zou het alleen idd niet aanraden. En TS ook niet, dat zegt hij zelf al. Maar dit is wel weer typisch dat NA-toontje dat me hier zo tegen staat. Laat mensen gewoon hun eigen keuzes maken. Ik ben vele malen afgekickt van vele middelen. Superdom en totaal NIET aan te raden. Maar voor mij destijds logische en soms de enige keuzes. En soms gewoon een domme fout die ik moest maken om mn lesje te leren. Wie ben jij om daar iets van te vinden?Door zulke hoge dosering te nemen schiet je tolerantie pijlsnel omhoog.
@ts jij mag nooit meer gabaergische chems nemen. Het is de ergste afkick die er is. Alsof je voor weken elke dag 10 redbulls op hebt.
Hoe gaat het nu met jou?
Interessant! Waarom ben je daar zo tegen? Lijkt me namelijk goed bedoeld. Confronterend misschien?Maar dit is wel weer typisch dat NA-toontje dat me hier zo tegen staat.
Nou in dit geval is het sowieso de put dempen als het kalf verdronken is. TS heeft dit al op de harde manier geleerd. Het is tamelijk aanmatigend om dit nu te zeggen, na wat TS al heeft doorgemaakt. Zeker als je die ervaring zelf niet hebt.Interessant! Waarom ben je daar zo tegen? Lijkt me namelijk goed bedoeld. Confronterend misschien?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."