#1
Mooi dat je al beter begint te slapen @Manu76. De koffie heb ik naar jouw voorbeeld beperkt. Ik heb enkel een heerlijke verse bonen mokka in de ochtend gedronken.
Helaas had ik zelf een slechte nacht met veel pijn van een ontstoken hand. Die had ik namelijk 3 dagen geleden onder invloed van 2-FMA en alcohol per ongeluk in een San Pedro geslingerd. Ondanks dat ik de meeste stekels uit mijn hand kon halen, kan ik hem nu nauwelijks bewegen door de ontsteking.
Verder heb ik vandaag niets gebruikt en ook geen verlangens naar cannabis gehad. Wel merk ik prikkelbaar en een stuk chaotischer te zijn dan voor het stoppen. Zometeen maar proberen op tijd mijn bed in te gaan en hopen dat de pijn minder wordt en mijn dromen niet nog heviger worden dan afgelopen nacht. Wat een gekkigheid was dat.
Helaas had ik zelf een slechte nacht met veel pijn van een ontstoken hand. Die had ik namelijk 3 dagen geleden onder invloed van 2-FMA en alcohol per ongeluk in een San Pedro geslingerd. Ondanks dat ik de meeste stekels uit mijn hand kon halen, kan ik hem nu nauwelijks bewegen door de ontsteking.
Verder heb ik vandaag niets gebruikt en ook geen verlangens naar cannabis gehad. Wel merk ik prikkelbaar en een stuk chaotischer te zijn dan voor het stoppen. Zometeen maar proberen op tijd mijn bed in te gaan en hopen dat de pijn minder wordt en mijn dromen niet nog heviger worden dan afgelopen nacht. Wat een gekkigheid was dat.