Ik weet nog niet zeker of ik nooit meer high wil zijn van wiet.
Dit is een constant terugkerende kriebelende gedachte bij mij...
Zou ik het wellicht ooit weer bij een eenmalige sessie kunnen houden?
Zou het voor mij werken als ik alleen op een meerdaags festival gebruik?
Zou het voor mij werken als ik gewoon nooit meer achter mijn PC gebruik?
Zou het kwaad kunnen als ik wat wietolie gebruik, samen met mijn partner?
Voor mij zijn sex en drugs praktisch hetzelfde, ik heb ze beiden (te) veel voor solo genot "gebruikt".
Als ik weer in mijn eentje porno ga consumeren, zal ik zeker weten in mijn oude cyclus terugvallen.
Als ik weer in mijn eentje cannabis ga consumeren, zal ik zeker weten in mijn oude cyclus terugvallen.
Uiteindelijk is het me gelukt om mijn seksuele energie vast te houden zodat ik er optimaal met mijn partner van geniet.
Misschien zou het mij ook lukken om mijn cannabis high uit te stellen zodat ik er optimaal met mijn partner van geniet?
Ik zou de wietolie bij mijn partner in beheer willen geven, maar ze vermoed dat ze er van zou gaan snoepen.
Wellicht nog één laatste poging, met een kluisje waar twee sleutels bij nodig zijn om hem te kunnen openen?
Die vraag heb ik meer aangaande de nicotine die ik nu echt nooit meer terug wil zien in mijn leven.
Heel goed, daar heb ik ook flink tabak van, het is letterlijk kankerzooi.
En die pillen tegen de stress waar ik eindelijk bijna geheel vanaf ben. Waarom heb ik daar niet eerder mee kunnen stoppen denk ik dan. Maar dat ik trots ben en even een fikse periode geheel onafhankelijk wil zijn van de verdovende middelen en dat het gaat lukken.. en alle voordelen die erbij komen kijken ja..
![:sunglasses:]()
oleee oleeee oleeeee
Het is gewoon veel makkelijker om stress voor je uit te blijven schuiven dan even kort door de oorzaak van de stress heen te bijten...