#1
zeker ik vind het persoonelijk een wat ongepaste afbeelding , kijkend naar waar je mee struggelt in het levenohja oke, maar iedereen begrijpt toch wat ik daarmee bedoel? of niet?
zeker ik vind het persoonelijk een wat ongepaste afbeelding , kijkend naar waar je mee struggelt in het levenohja oke, maar iedereen begrijpt toch wat ik daarmee bedoel? of niet?
Pff was echt heftig allemaal
Ik gniffelde ngl.
Ik vind dat echt zoiets bizars om te zeggen tegen iemand die zo jong is, simpelweg gemeen. Dat is echt dé manier om al het laatste hoop dat iemand heeft in de schoenen te laten zakken. Ik ken je niet natuurlijk, maar ik geloof er helemaal niks van dat dat werkelijk de enige twee opties zouden zijn voor je. In Nederland heb je therapievormen van alle soorten en maten en je hebt echt nog niet alles geprobeerd dat er is. Ik vind zo'n opmerking echt niet kunnen. Mijn baan is letterlijk om mee te denken met jongeren die helemaal vastlopen en aangepraat krijgen dat zogenaamd alles al geprobeerd zou zijn. Wij hebben hele moeilijke casussen op ons bord gekregen en bij iedereen hebben we meerdere dingen gevonden om die jongeren nieuwe perspectieven te bieden o.g.v. hun zorgtraject.tot dat ze vandaag belde en eigenlijk duidelijk maakte dat ik maar 2 opties heb; of ik word clean( en mag nog langs gaan voor een na-traject nadat ik ben afgekickt) of, ik doe da niet. maar ze heeft me heel duidelijk gemaakt dat ze geen opties meer in mij zag
heb even jullie raad nodig wat ik het beste kan doen in deze situatie:
vandaag ook met men andere psycholoog gebeld. ( ik heb 2 verschillende ja lang verhaal) maar dus die andere psycholoog waar ik vooral vroeger naar toe ging, had ik al een tijdje niet meer gehoord of gezien. maar zei hielp me norm met mijn problemen. tot dat ze vandaag belde en eigenlijk duidelijk maakte dat ik maar 2 opties heb; of ik word clean( en mag nog langs gaan voor een na-traject nadat ik ben afgekickt) of, ik doe da niet. maar ze heeft me heel duidelijk gemaakt dat ze geen opties meer in mij zag.
Ja inderdaadWat is precies je vraag?
Ik snap het ook niet helemaal; eerst zeg je dat je psycholoog je twee opties heeft gegeven en dan zeg je dat je psycholoog geen opties ziet. Je bedoelt dat ze geen behandelopties ziet zolang je niet afgekickt bent?
Ik zeg het je, dat ik het meen. En ik enorm was verschoten. Ik dacht op dat moment, fijn dat je word afgewezen door je oude psycholoog. Maar ik zou dus eerst een paar maanden moeten afkicken daarbij zegt zo ook duidelijk, Dat 4 weken echt niet genoeg is. Als ik clean ben dan mag ik terug aankloppen maar nu heeft ze letterlijk gezegd, sorry maar ik zie geen mogelijkheid meer in jou. NIET mijn woorden WEL woorden van een erkende psycholoog. Triestig. Ben niet boos maar gewoon verdrietigIk gniffelde ngl.
Ik vind dat echt zoiets bizars om te zeggen tegen iemand die zo jong is, simpelweg gemeen. Dat is echt dé manier om al het laatste hoop dat iemand heeft in de schoenen te laten zakken. Ik ken je niet natuurlijk, maar ik geloof er helemaal niks van dat dat werkelijk de enige twee opties zouden zijn voor je. In Nederland heb je therapievormen van alle soorten en maten en je hebt echt nog niet alles geprobeerd dat er is. Ik vind zo'n opmerking echt niet kunnen. Mijn baan is letterlijk om mee te denken met jongeren die helemaal vastlopen en aangepraat krijgen dat zogenaamd alles al geprobeerd zou zijn. Wij hebben hele moeilijke casussen op ons bord gekregen en bij iedereen hebben we meerdere dingen gevonden om die jongeren nieuwe perspectieven te bieden o.g.v. hun zorgtraject.
Als je het fijn vindt mag je me zeker een berichtje sturen. Ik denk graag met je mee.
Als het op mentale problemen aankomt? Dat wil je echt niet weten volgens mij.je had me ookal dm's gestuurd hoe stom is het daar geregeld in belgie ?!
Maar wat als ze jou alleen maar kan helpen/ondersteunen als jij clean bent??Ik zeg het je, dat ik het meen. En ik enorm was verschoten. Ik dacht op dat moment, fijn dat je word afgewezen door je oude psycholoog. Maar ik zou dus eerst een paar maanden moeten afkicken daarbij zegt zo ook duidelijk, Dat 4 weken echt niet genoeg is. Als ik clean ben dan mag ik terug aankloppen maar nu heeft ze letterlijk gezegd, sorry maar ik zie geen mogelijkheid meer in jou. NIET mijn woorden WEL woorden van een erkende psycholoog. Triestig. Ben niet boos maar gewoon verdrietig
Ja dat is ook zo. Ze heeft er ook bij verteld, dat ze geen mensen behandelen die dagelijks gebruiken. Omdat die niet meer hetzelfde zijn en er zo foute diagnoses zouden gesteld kunnen worden. Zo iets toch in die richting.dus als ik volledig clean ben, mag ik wel terug naar daar. Maar op dit moment weet zei het zelf niet wat ze moet doen bij dus heeft ze besproken met de psychiater dat ik in opname zou moeten gaan maar specific voor detox . Een aantal maanden. Daarna zou ik dan verder kunne en de draad weer een beetje kunnen oppikken.Maar wat als ze jou alleen maar kan helpen/ondersteunen als jij clean bent??
Dat je voor nu eerst een anders soort hulp nodig hebt.
Ik neem aan dat ze het niet zomaar zegt ze kent je al langer dan vandaag.
Ze heeft dan het beste met je voor lijkt me.Ja dat is ook zo. Ze heeft er ook bij verteld, dat ze geen mensen behandelen die dagelijks gebruiken. Omdat die niet meer hetzelfde zijn en er zo foute diagnoses zouden gesteld kunnen worden.
Nee dit wil ik inderdaad niet. Ik zie dat nog als enigste oplossing eerlijk gezegd. Want ben nog niet zolang uit opnamen. Maarja.dan weet je wat je moet doen ga die opname in snap dat dat heel eng is , maar dit wil je toch ook niet
Als het op mentale problemen aankomt? Dat wil je echt niet weten volgens mij.
Maar wat als ze jou alleen maar kan helpen/ondersteunen als jij clean bent??
Dat je voor nu eerst een anders soort hulp nodig hebt.
Ik neem aan dat ze het niet zomaar zegt ze kent je al langer dan vandaag.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."