#1
Ik word hier zo niet goed van. Ik heb niks door mijn neus gehaald sinds het gat er in zit en het lijkt alleen maar weer groter te zijn. Blowen maakt me echt randje psycho. Ik raak niks meer aan
Ik zou wel een foto willen posten, maar die stuur ik liever privé.Is het ongepast als ik vraag om een foto te posten?
Ik zie mensen reageren dat je moet spoelen met keukenzout en lauw water, maar dat helpt enkel om te spoelen.
Nou, uit ervaring kan ik zeggen dat snuiten wel wat weg haalt. Je blaast sommige dingen alleen naar een bepaald punt waar het zich ook ophoopt en dat voel je niet. Ik niet in ieder geval.En als je dat helemaal niet doet, en alleen je neus snuit, dat dat dan blijft hangen?
ben wel benieuwd hoe dit is verlopen, @Draaimiddel
Echt niet best, mijn neus zit er nog op en is niet ingestort zoals ik dacht, maar dit gaat niet goed
Echt niet best, mijn neus zit er nog op en is niet ingestort zoals ik dacht, maar dit gaat niet goedben wel benieuwd hoe dit is verlopen, @Draaimiddel
Heftig johEnorm veel schaamte maar het moet toch van mijn hart.
Vanaf vandaag moet ik leven met de consequenties van het misbruiken van cocaïne. Vol schaamte en angst.. Ik verzorgde mijn neus slecht.
Afgelopen maand ben ik compleet de weg kwijt geraakt en heb ik grammen er doorheen gesnoven. Ik zit in een compleet andere wereld en ben mezelf kwijt. Ik wil dit niet meer. Ik heb mijn neus amper verzorgd en alles op laten lopen, het heeft dag en nacht lopen vreten omdat het niet schoon gemaakt werd. Toen vormde er een gat, heel snel. Gelijk gestopt met snuiven en alle coke die ik nog over had weggegooid.
Ik gebruikte een xylometazoline spray maar dat maakt je neus ontzettend droog en spoelt de coke niet weg!! Het blijft zitten en vreet alles op in een rap tempo. Ik voelde er niks van en ging slapen, in de ochtend realiseerde ik me dat mijn neus zwaar voelt. Ik ging in de spiegel kijken en EEN MEGA GAT! Ik spray gelijk met xylometazoline in de hoop dat het verdere schade voorkomt... Maar nee.. na een hoop sprayen en spoelen met water bleef de coke vreten zonder dat je het door hebt.
Laat in de avond merkte ik dat mijn neus te hangen. Ik voel er aan een hij voelt heel zwak. Hij breekt langzaam af. Fuck. Ik realiseer wat er aan de hand is en raak in paniek. Ik rook een joint in kalm te worden, maar juist het tegenovergestelde. De angst voor psychose kan niet erger.
tijdens het schrijven van dit topic heb ik gebeld met verslavingszorg. Niet meer koppig zijn en hulp accepteren. Goed gesprek gehad en blij om hulp te krijgen. Leven met de consequenties, maar dat zal lastig zijn..
Echt maak je neus schoon, reinig je hele neus en niet alleen sprayen. De coke en versnijdingsmiddelen kruipen omhoog en vreet daar alles op zonder dat jij het voelt of ziet. Het blijft zitten tot jij het schoon maakt. Dit wil je niet en het groeit sneller dan je zult verwachten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."