#1
Wat een zooi is het toch, die ketamine .
Ik was wel wat nieuwsgierig, maar ik blijf er toch vanaf.
Als je ooit een keer een stevige blaasontsteking hebt gehad, met alle hevige pijn en misere van dien, dan ga ik niet solliciteren naar blaas en nierenellende.
Nee dank u beleefd. Deze ronde sla ik over.
Ik was wel wat nieuwsgierig, maar ik blijf er toch vanaf.
Als je ooit een keer een stevige blaasontsteking hebt gehad, met alle hevige pijn en misere van dien, dan ga ik niet solliciteren naar blaas en nierenellende.
Nee dank u beleefd. Deze ronde sla ik over.