Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine Blaasprobleme.

Ketamine Blaasprobleme.

127 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat een zooi is het toch, die ketamine .
Ik was wel wat nieuwsgierig, maar ik blijf er toch vanaf.
Als je ooit een keer een stevige blaasontsteking hebt gehad, met alle hevige pijn en misere van dien, dan ga ik niet solliciteren naar blaas en nierenellende.
Nee dank u beleefd. Deze ronde sla ik over.
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klopt volledig..
Ik heb het 1 maand 1g per dag gebruikt & ik had het zitten..
3 maand echt hevige pijn..
Nu na 9 maanden al een pak minder, maar werken enz gaat nog niet... vooral last aan nieren e.d
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey, ik wou even snel mijn verhaal doen. Misschien dat @Spyro mij kan helpen?


Ik heb een tijdje ketamine gebruikt, laaste 2 weken was het wel heftig, 1G ofzo per dag.
Daarvoor was het alleen tussendoor om de zoveel weken/maanden.

Maar ik heb nu recent K-cramps gekregen, deze waren niet super heftig.
Daarna begonnen mijn nieren op te zwellen en kan ik amper slapen.
Mijn blaaspijn was een beetje weg.
Maar helaas nu sinds vandaag is het teruggekomen, ik merk ook dat mijn ballen(sorry) aan het opzwellen zijn.

Ik ben momenteel bij de huisarts, heb reeds via telefoon al uitgelegd dat ik Ketamine gebruikte en zij reeds mensen hiervoor binnen had gekregen.
Ben gisteren moeten beginnen met Ciproffloxacine.
Ben aan het overwegen straks ook eens naar spoed te gaan, want vind dit allemaal niet normaal.
Heb ook echt heel veel angst gekregen met alles dat ik lees..
Ik ben nu ongeveer 8 dagen verder, sinds mijn eerste klachten.

Mvg
Jereke
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
jereeke zei:
Hey, ik wou even snel mijn verhaal doen. Misschien dat @Spyro mij kan helpen?


Ik heb een tijdje ketamine gebruikt, laaste 2 weken was het wel heftig, 1G ofzo per dag.
Daarvoor was het alleen tussendoor om de zoveel weken/maanden.

Maar ik heb nu recent K-cramps gekregen, deze waren niet super heftig.
Daarna begonnen mijn nieren op te zwellen en kan ik amper slapen.
Mijn blaaspijn was een beetje weg.
Maar helaas nu sinds vandaag is het teruggekomen, ik merk ook dat mijn ballen(sorry) aan het opzwellen zijn.

Ik ben momenteel bij de huisarts, heb reeds via telefoon al uitgelegd dat ik Ketamine gebruikte en zij reeds mensen hiervoor binnen had gekregen.
Ben gisteren moeten beginnen met Ciproffloxacine.
Ben aan het overwegen straks ook eens naar spoed te gaan, want vind dit allemaal niet normaal.
Heb ook echt heel veel angst gekregen met alles dat ik lees..
Ik ben nu ongeveer 8 dagen verder, sinds mijn eerste klachten.

Mvg
Jereke
Klik om te vergroten...
Spoed gaat helaas niets voor je betekenen. Ik zou een doorverwijzing vragen via je huisarts naar een Uroloog.

Aan k-cramps doen ze sowieso niet veel. En als je nu zou stoppen dan komen die krampen ook niet terug.

Wat zijn je precieze klachten kwa blaas? En heb je meer specifieke vragen?
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb al 8 dagen Cramps, wel licht maar soms worden ze erg. Is het opzwellen normaal? Of niet?
Vanaf wanneer komt de pijn bij het plassen, tot nu toe ging dit altijd goed, maar nu word het precies erger.
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is een uroloog trouwens pijnlijk, of wat doen ze hier precies?
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wou er ook even bij zeggen dat ik reeds 8 dagen gestopt ben ook.. wel gekke cravings maar eraf blijven zal geen probleem zijn.
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat ik ook wou vragen, hoelang duurt de last aan je nieren? Want die zijn ook heel goed opgezwollen @Spyro
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Helaas hele zware angstaanval gekregen, zweten, depressief, trillen

Alles bleek zo te zien in orde te zijn ivm organen.

Donderdag naar de uroloog.
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ben je ook eerlijk tegen huisarts en uroloog geweest waar de klachten vandaan komen?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
jereeke zei:
Fijn om te horen, maar als je blaas zo hard verkleind is, snap ik niet dat je in de tijd dat je gebruikte geen weefsel uitplaste, dit had dan toch reeds een signaal moeten zijn?

Ik ben namelijk een jongen, wist helemaal niet dat je een vrouw was!
Aangenaam @Spyro
Klik om te vergroten...
Hahaha, aangenaam!

Ik heb ooit wel licht weefsel gezien in mijn plas. Maar dat was lang nadat ik al gestopt was, heel vreemd.

Een blaas kan echt wel verbeteren. Behalve als je echt altijd bloed hebt geplast en gaten in de blaas hebt gesnoven, dan krijg je idd een verkleinde blaas. Bij mij is de binnenkant mooi genezen met maar weinig litteken weefsel. Dus mijn blaas is eigenlijk weer hetzelfde als voorheen.

Ik heb bij de uroloog ook van die plas testen moeten doen. Dan gaan ze meten hoeveel urine er nog in je blaas past. En ik heb ook PTNS behandelingen gehad.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
jereeke zei:
Helaas hele zware angstaanval gekregen, zweten, depressief, trillen

Alles bleek zo te zien in orde te zijn ivm organen.

Donderdag naar de uroloog.
Klik om te vergroten...
Wow. Heb je zo snel een doorverwijzing? Ik moest echt mega lang wachten. 🥹 Super fijn voor je!

De klachten die je nu hier beschrijft in je berichtje zullen snel weer weg trekken. ☺️
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja, ik ben eerlijk geweest. @Spyro ik hoop het echt, en ja, ik heb vrij snel een afspraak kunnen regelen wat wel fijn was, volgende week maar eens zien.
Maar ik wil iedereen graag waarschuwen, niet alleen heb je veel pijn en is het ondraaglijk.
Maar het craven.. heeft mij niet goed gedaan..
In combinatie met de pijn paniekaanvallen gekregen, zweten, trillen, depressief, huilen, bang hebben´
Het maakt je gek in je hoofd, snap niet dat mensen soms terug naar dit middel willen grijpen nadat ze zoiets meemaken.
Ik raad iedereen dus ook aan om hier effectief meteen mee te stoppen.
I
Indi(ca)Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb zelf ook een verslaving aan keta gehad en periodes gehad met extreme k-krampen. Ook paar keer naar eerste hulp geweest maar ze kunnen daar niks doen. Inderdaad door laten verwijzen naar de uroloog voor je blaas. En tegen kramp werkte bij mij een kruik en een warme douche straal erop houden om het een beetje te verminderen.
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hey, eventjes een update..
Ben momenteel al 2 weken in deze zeer, eergisteren leek het over te gaan, maar kwam het weer terug en is de pijn er weer, zowel mn blaas als nieren (achterkant rug & zijkanten)
Kan het zijn dat de klachten terugkomen omdat ik gestopt was met Ciprofloxacinne?

Nu pak ik cipro, pantomed, buscopan & paracetamol.

De zwellingen zijn helaas nog steeds niet weg.
Blaasontsteking duurt ook al 2 weken.
Drink veel water & cranberrysap gemengd met water.

Heeft iemand advies?
Spoed beweert dat ciprofoxacinne niets zou doen, maar de uroloog & de arts beweren dat ik deze moet doornemen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
jereeke zei:
Hey, eventjes een update..
Ben momenteel al 2 weken in deze zeer, eergisteren leek het over te gaan, maar kwam het weer terug en is de pijn er weer, zowel mn blaas als nieren (achterkant rug & zijkanten)
Kan het zijn dat de klachten terugkomen omdat ik gestopt was met Ciprofloxacinne?

Nu pak ik cipro, pantomed, buscopan & paracetamol.

De zwellingen zijn helaas nog steeds niet weg.
Blaasontsteking duurt ook al 2 weken.
Drink veel water & cranberrysap gemengd met water.

Heeft iemand advies?
Spoed beweert dat ciprofoxacinne niets zou doen, maar de uroloog & de arts beweren dat ik deze moet doornemen.
Klik om te vergroten...
Je hebt geen normale blaasontsteking. Ketamine maakt een soort (schaaf)wondjes. Daarom heb je last. Blaas herstel kan erg lang duren.

Ik kreeg zelf pas 2 weken na het stoppen problemen met mijn blaas. En het duurde zeker 1.5-2 jaar voordat mijn blaas weer helemaal oké was.

Cipro gaat idd niets voor je doen. Want je hebt geen blaasontsteking.
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heel vreemd, hoelang heeft de last aan je nieren dan geduurd? En wat is de reden dat alles dan zo opzwelt, dit kan toch geen maanden duren? Ik gebruikte eigenlijk enkel 2 weken 1G fz en dat was ook niet elke dag.
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#18
@Spyro Ik merk ook wel dat alles mooi wit plast nu, en plas wel inderdaad in kleinere beetjes.
Dokter vond bloed in de urine, maar dit zie ik zelf niet.
Is er ook niets dat ik kan nemen van medicatie om te kunnen slapen?
Bedankt!
j
jereekeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik wou bij deze ook zeggen dat ik al 2 weken gestopt bent ook, heb niets meer bijgenomen ofzo.
l
loenaLid
01-01-2024, 00:00
#20
enterisch gecoate serrapeptase azt-enzymen werkt heel goed om je blaas te helpen herstellen heb ik begrepen van mensen die hetzelfde probleem hebben gehad.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."