#1
Inmiddels een dag of 10 van de lorazepam af, en nu op dag 9 van de omzetting van de diazepam. Erg druk weekend gehad, veel feestjes/festivals, prikkels en drukte. Daar ga ik heel 'goed' op, geeft veel afleiding en dan voel ik me eigenlijk ook goed. Je kunt echter natuurlijk niet alleen maar drukte/feestjes/prikkels opzoeken, dus probeer nu thuis alleen weer wat af te schakelen en ook daar in mijn eentje rust te vinden. Dat vind ik erg lastig, maar ik doe mijn best. Weinig schermen, veel wandelen, gezond eten.
Slapen gaat wel moeizaam. Wil niet steeds zopiclon nemen, maar niet slapen is ook lastig.. even in de gaten houden. Nou en weer door!
Slapen gaat wel moeizaam. Wil niet steeds zopiclon nemen, maar niet slapen is ook lastig.. even in de gaten houden. Nou en weer door!