Geen behandelopname en ook geen dagbehandeling. Het had meer met de locatie te maken en dat het online was, toen mijn vorige behandeling zou starten, maar dat ik nu toch beter fysiek aanwezig kan zijn. 1x per week ACT therapie. Heb hier ook al het eea over ingelezen.Weet je al wat voor behandeling je gaat krijgen? Want als je het over zwaardere behandeling hebt dan kan ik me voorstellen dat het bijvoorbeeld een dagbehandeling of wellicht een behandelopname is?
Ik ben echt in shock dat 2fma meth is - dus daar waag ik me niet meer aan. Benzos heb ik ook niet meer besteld. En nu ben ik online aan t zoeken naar supplementen waar je energie van krijgt, misschien werkt dit voor mij ook een beetje als placebo “stims”.
Hebben jullie suggesties voor supplementen om overdag te slikken? Ik heb van mijn moeder wel eens hypericum, ginkgo, eleutherococcus gehad en daar werd ik vaak wel wat blijer van (volgens mij iets met Sint janskruid?) en dus energieker.
Ook zoek ik iets voor het slapen, melatonine etc haalt bij mij natuurlijk helemaal niks uit en alle vormen van slaaplekker, nighty night en zen thee heb ik al geprobeerd.
Volgens mij is er ook een apart topic over supplementen, zal daar ook eens naar kijken.
Door mijn terugval naar 2fma, is eigenlijk mijn hele verslavingscirkel aangeslingerd. Maar dat wil ik gewoon echt niet meer. Ik vond t altijd al junken spul maar dat is t dus ook echt. Dus ik hoop dat ik de feestdagen nog even doorkomen met natuurlijke alternatieven om zo’n goed mogelijke start te maken met mijn behandeling.
Ik ben al eerder cold turkey van de 2fma gegaan en toen werkte ik gewoon nog, dus ik heb er vertrouwen in dat het me nu ook lukt.