Word eerst maar een geschikte moeder.Je hebt gelijk en heb mezelf zien afglijden in die spiraal. Vorig jaar december heb ik al bij de huisarts aangekaart dat ik hulp nodig heb.
De huisarts vroeg toen âwant wat gebeurt er als er geen hulp komt?â
toen zei ik dat ik bang was dat mân relatie dan uit zou gaan, waarop zij vroeg, en wat gebeurt er dan?
Ik âdan stort het hele kaartenhuis inâ.
Ik heb sinds december het kaartenhuis helemaal zien in storten en alles waar ik bang voor was is gebeurd.
Ik merk sinds ik gestopt ben met werken dat ik nu pas ruimte heb om mijn relatiebreuk te verwerken.
Ik wil super graag kinderen, maar daar heb je een partner voor nodig haha. Ik merk dat ik niet zo zeer mân ex mis, maar gewoon een partner. Vandaar ook het daten - door te daten heb ik het gevoel dat ik er in ieder geval aan werk om een geschikte vader voor mijn kinderen te vinden, maar dat is niet makkelijk haha.
Zorg goed voor jouzelf en wees lief voor jou.
Ga alle ellende verwerken die je met je meedraagt en probeer een fijn leven voor jouzelf te creëren, waarin eventueel een fijne en stabiele partner in past. Wat dan een veilige basis kan bieden voor een kindje.
Maar eerst heb je zelf nog wat te doen/leren/verwerken voordat je aan kinderen begint đ
Het kaartenhuis is misschien ingestort en dat is kut enzo maar jij hebt de kracht om weer een nieuw huis/leven te maken â€