#1
Geen idee, ik heb gewoon niet veel slaap nodig, verveling om 2 uur snachts op een dinsdag is voor mij vaak een groter probleemHahah maar hoe hou je dat vol?
Geen idee, ik heb gewoon niet veel slaap nodig, verveling om 2 uur snachts op een dinsdag is voor mij vaak een groter probleemHahah maar hoe hou je dat vol?
Het heeft tijd nodig. Hoe veel slaap je per nacht?Hoi, ik ben sinds februari gestopt met benzo's en phenibut. Heb daarna mirtazapine gekregen om nog wat te kunnen slapen.Daar merk ik afgelopen weken helaas nog weinig wat van. Ik kan dus geen benzos meer nemen want het risico op terugval is dan te groot. Maar wat in godesnaam helpt, ik doe alle slaaphygiëne, melatonine helpt ook totaal niet.
Ik kan gewoon niet functioneren op deze manier, maar ik wil ook niet aan hele zware medicatie die me een zombie maakt. Het voelt als kiezen tussen twee kwaden. Iemand hier hetzelfde probleem? Ik ben echt gesloopt.
jaa, ehm ik heb nachten van 0 uur zoals vannacht, dat ongv 2 x per week. en voor de rest zon 4/5 uur. maar normaal gesproken sliep ik altijd 8/9 uur. ik voel me zegmaar nooit meer uitgerust.Het heeft tijd nodig. Hoe veel slaap je per nacht?
Je kunt waarschijnlijk met minder slaap toe dan je denkt. Na mijn afbouwen had ik vooral last van dat ik er last van had. Tenzij je echt 0,0 slaapt krijg je waarschijnlijk wel voldoende. Overleg met je arts en je zou een Cannabinoid zoals CBN of CBG kunnen proberen als niks helpt.
ohja is dat alleen op recept verkrijgbaar?Het heeft tijd nodig. Hoe veel slaap je per nacht?
Je kunt waarschijnlijk met minder slaap toe dan je denkt. Na mijn afbouwen had ik vooral last van dat ik er last van had. Tenzij je echt 0,0 slaapt krijg je waarschijnlijk wel voldoende. Overleg met je arts en je zou een Cannabinoid zoals CBN of CBG kunnen proberen als niks helpt.
Nee is gewoon vrij beschikbaar. Als je ven Googlet kom je wel een website tegen waar je 't kunt bestellen. Misschien dat de drogist het ook heeft maar ik vertrouw de kwaliteit daar niet.ohja is dat alleen op recept verkrijgbaar?
Dat is niet optimaal maar ook niet super slecht. Merk je psychotische gedachtengangen op? Ik was er ook bang voor maar voelde me eigenlijk wel prima op wat vermoeidheid na.jaa, ehm ik heb nachten van 0 uur zoals vannacht, dat ongv 2 x per week. en voor de rest zon 4/5 uur. maar normaal gesproken sliep ik altijd 8/9 uur. ik voel me zegmaar nooit meer uitgerust.
ik kan wel tegen een stootje maar ben meer bang dat ik dan weer psychose klachten krijg. al kwam dat toen door de drugs.
Ah super chill thanksNee is gewoon vrij beschikbaar. Als je ven Googlet kom je wel een website tegen waar je 't kunt bestellen. Misschien dat de drogist het ook heeft maar ik vertrouw de kwaliteit daar niet.
Jaa mn kamer voelt wat vreemd aan, heb het idee dat ik niemand kan vertrouwen. Dat vooral.Dat is niet optimaal maar ook niet super slecht. Merk je psychotische gedachtengangen op? Ik was er ook bang voor maar voelde me eigenlijk wel prima op wat vermoeidheid na.
Bespreek het me je arts als je dat nog niet hebt gedaan. 't Is ook niet niks wat je door hebt moeten gaan, houd dat in je achterhoofd.Jaa mn kamer voelt wat vreemd aan, heb het idee dat ik niemand kan vertrouwen. Dat vooral.
Huisartsen kunnen niet zoveel met slaapproblemen anders dat je medicatie voorschrijven wat vaak geen oplossing is, hooguit tijdelijk.Ik zou vooral niet aan zelfmedicatie doen en dingen via internet bestellen. Zo vervang je het één voor het ander. Het verstandigst is om dit met je arts te bespreken zodat je dit op een verantwoorde manier kan aanpakken…
dankje! zal dit even kijken want het is weer 'zover'Je kunt misschien even 2 podcasts bekijken. Zal me niet verbazen dat het je/ of anderen kan helpen. Denk aan bijvoorbeeld:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."