Je gaat redelijk snel maar je hebt ook niet heel erg lang gebruikt. Kan best wat rustiger aan. Ik denk dat je nu best over kunt op kwart tabletjes eraf (dus 0,5mg). Je krijgt van je arts de vrijheid dus pak die ook. Slow & steady wins the race.
Misschien dat je iets hebt aan een goed Magnesium supplement voor de spierspanning. Wel even opletten dat je de juiste variant koopt - Citraat is beter dan Oxide - en misschien kun je je vitaminespiegels laten checken als dat nog niet is gebeurd. Vitamine D had ik wel tekort na jaren van middelengebruik (en slecht eten).
Dat met vitamine D, daar heb je groot gelijk in, het blijkt namelijk zo dat wat betreft Oxycodon, wat ik gebruikte, dit de vitamine D als het ware uit het lichaam wordt gehaald en afgebroken en daarom dat ik op een hoge dosering vitamine D werd gezet om dit tegen te gaan. Krampen kun je tegenaan met Magnesium maar ook wat betreft de spierspanningen, echter... mijn inziens is het beter, wat betreft de spieren, de spanningen en vooral dan de "restless legs", om daar het medicijn clonidine naast te gebruiken, daarmee win je heel veel bij het afkicken.