#1
Geen probleem. Vraag maar raak ![:blush:]()
Ik heb na die overstap helemaal geen last gehad van onrust. Wat ik lees van rivotril is dat het ook een Benzo is, overstap zou dus geen problemen moeten geven. Ik kan me nog goed herinneren de dag voor ik over zou stappen, toen was ik erg onrustig en was ik daar continu over aan het nadenken. Volgende ochtend bij de dokter geweest om me gerust te stellen en die zei dat ik 100% geen problemen zou krijgen. Met die gedachte alleen werd ik al een stuk rustiger. Ik moet wel zeggen dat ik op dat moment ook in mijn oxycodon afbouw zat.
maar kort samengevat had ik totaal geen last van depressie en onrust door de overstap. Belangrijk is genoeg afleiding zoeken zodat je er niet 24/7 over aan het nadenken bent.
Ik heb na die overstap helemaal geen last gehad van onrust. Wat ik lees van rivotril is dat het ook een Benzo is, overstap zou dus geen problemen moeten geven. Ik kan me nog goed herinneren de dag voor ik over zou stappen, toen was ik erg onrustig en was ik daar continu over aan het nadenken. Volgende ochtend bij de dokter geweest om me gerust te stellen en die zei dat ik 100% geen problemen zou krijgen. Met die gedachte alleen werd ik al een stuk rustiger. Ik moet wel zeggen dat ik op dat moment ook in mijn oxycodon afbouw zat.
maar kort samengevat had ik totaal geen last van depressie en onrust door de overstap. Belangrijk is genoeg afleiding zoeken zodat je er niet 24/7 over aan het nadenken bent.