#1
Doe je dit alleen of heb je hulp?Nog even terugkomend op wat ik eerder geschreven heb.
Ik had die 3 gram laten zitten en dacht alleen die 5 gram 's avonds nog te nemen.
Meteen kwamen de slaapproblemen en de detox verschijnselen (niet slapen, zweten/koud) en toen dacht ik van, ik ga maar de Cold Turky in, eens kijken wat dat is en dan ben ik er meteen van af, gewoonweg kappen ermee.
Voortgang van mijn detox:
Dag 1 - 0,0 geslapen. De hele nacht wakker gelegen, nog geen minuut geslapen! Rusteloze benen, koud en warm. Voelde me redelijk
Dag 2 - 0.0 geslapen. Alweer de hele nacht wakker gelegen, nog geen minuut geslapen, Rusteloze benen, koud en warm, voelde me wel redelijk
Dag 3 - 0.0 geslapen, wederom de hele nacht wakker gelegen. Geen minuut geslapen. Ik lig maar te wachten met ogen dicht, verstand op nul en normaal ben ik dus binnen een minuut weg maar nu dus mooi niet. Ik voelde me redelijk.
Dag 4 - 3.5 uur geslapen tegen de ochtend pas, de rest van de nacht wakker gelegen. Symptomen van rusteloze benen lijkt minder te worden
Dag 5 - 0.0 geslapen. Hele nacht wakker gelegen. Hoe houdt ik dit in godsnaam vol eigenlijk? Kratom ontwenning onderdrukt de moeheid en ik zie er nog redelijk fit uit moet ik zeggen. De rusteloze benen zijn bijna weg. Verder voelde ik me wel goed eigenlijk.
Vannacht ga ik dag 6 in, ik heb afgelopen nacht niet geslapen maar het is me opgevallen dat de symptomen bij mij 's nachts erger zijn en heb dus vandaag geprobeerd om overdag te slapen. Hier weer eens een half uurtje, daar weer eens een half uurtje en ik was al blij dat ik eigenlijk uberhaupt in slaap viel. Ik was bijna vergeten hoe dat moest.
Misschien maar eens de komende dagen mijn slapen overdag proberen te doen ipv 's nachts maar die Kratom detox is niet niks. Het duurt zeker geen drie a vier dagen zoals je wel eens op Internet leest, ik denk dat ik me eerder richt op die tien dagen dat het dan helemaal het systeem uit is, we gaan het zien en vul deze post nog aan met de rest indien mogelijk.